Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Zombeille kavereita.  (Luettu 4177 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa DragonSlayer

Zombeille kavereita.
« : 18.10.05 - klo 16:45 »
Mitkä Zombi -kortit olis hyviä näitten kaveriksi?

Bladewing’s Thrall
Lord of the Undead

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Zombeille kavereita.
« Vastaus #1 : 18.10.05 - klo 17:49 »
Minusta zombien dekin parhaana ideana on pelata halpoja zombeja paljon, sitten vain koko ajan cyclata gempalm polluteria ja ottaa sitä keinolla millä hyvänsä takaisin käteen ja tehdä tätä uudestaan ja pitää tämän rinnalla vara planina soulless oneja...
...näin nopeasti pää piirteittäin hahmoteltuna.

Poissa DragonSlayer

Zombeille kavereita.
« Vastaus #2 : 18.10.05 - klo 18:59 »
Lainaus käyttäjältä: "cosminen"
Minusta zombien dekin parhaana ideana on pelata halpoja zombeja paljon, sitten vain koko ajan cyclata gempalm polluteria ja ottaa sitä keinolla millä hyvänsä takaisin käteen ja tehdä tätä uudestaan ja pitää tämän rinnalla vara planina soulless oneja...
...näin nopeasti pää piirteittäin hahmoteltuna.



No loput korteista on Dragon pohjasia ja Zombeilla aattelin laittaa joitakin halpoja, eli en oo tekemässä puhasta zombi pakkaa.

Poissa Tonttu

Re: Zombeille kavereita.
« Vastaus #3 : 18.10.05 - klo 19:59 »
Lainaus käyttäjältä: "DragonSlayer"
Mitkä Zombi -kortit olis hyviä näitten kaveriksi?

Bladewing’s Thrall
Lord of the Undead

Bladewing's Thrallille oikeen mukavia kavereita on casual pakassa seuraavat "kombottavat" kortit:
Buried Alive, Bladewing's Thralleja x kappaletta, joku hyvä random dragoni sekä Exhume.
Lisäksi voisi heittää vaikkapa Dark Ritualeja sekä Cabal Ritualeja.

Lord of the Undeadin kanssa hyviä ovat varmasti kaikki Zombit, joilla on sacrifice-ability tai vaikka tuo edellä mainittu Gempalm Polluter.

Poissa Anssi

Zombeille kavereita.
« Vastaus #4 : 18.10.05 - klo 21:44 »
Joskus pelasin t2:ssa dekkiä, joka pelasi buried Aliven, ja haki Angerin, Dragon Tyrantin ja Bladewing the Risenin. Ja sitten vaikka Stitch Togetherin. Pelaat vain tuollaista.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Dark Knight

Zombeille kavereita.
« Vastaus #5 : 19.10.05 - klo 12:12 »
Lainaus käyttäjältä: "DragonSlayer"
Lainaus käyttäjältä: "cosminen"
Minusta zombien dekin parhaana ideana on pelata halpoja zombeja paljon, sitten vain koko ajan cyclata gempalm polluteria ja ottaa sitä keinolla millä hyvänsä takaisin käteen ja tehdä tätä uudestaan ja pitää tämän rinnalla vara planina soulless oneja...
...näin nopeasti pää piirteittäin hahmoteltuna.



No loput korteista on Dragon pohjasia ja Zombeilla aattelin laittaa joitakin halpoja, eli en oo tekemässä puhasta zombi pakkaa.



Mulla on hiukan kokemusta Zombie-pakoista, joten jos sua kiinnostaa DragonSlayer, ni voit lähettää mulle privaviestiä ja kysyä neuvoja. Vastaan ilomielin. =)
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa DragonSlayer

Zombeille kavereita.
« Vastaus #6 : 19.10.05 - klo 12:30 »
Lainaus käyttäjältä: "Dark Knight"
Lainaus käyttäjältä: "DragonSlayer"
Lainaus käyttäjältä: "cosminen"
Minusta zombien dekin parhaana ideana on pelata halpoja zombeja paljon, sitten vain koko ajan cyclata gempalm polluteria ja ottaa sitä keinolla millä hyvänsä takaisin käteen ja tehdä tätä uudestaan ja pitää tämän rinnalla vara planina soulless oneja...
...näin nopeasti pää piirteittäin hahmoteltuna.



No loput korteista on Dragon pohjasia ja Zombeilla aattelin laittaa joitakin halpoja, eli en oo tekemässä puhasta zombi pakkaa.



Mulla on hiukan kokemusta Zombie-pakoista, joten jos sua kiinnostaa DragonSlayer, ni voit lähettää mulle privaviestiä ja kysyä neuvoja. Vastaan ilomielin. =)



Enemmän oon kiinnostunu dragoneista. Bladewing's thrallit sattu vaa hyvin passaamaan dragoneitten kanssa...

Poissa DragonSlayer

Zombeille kavereita.
« Vastaus #7 : 19.10.05 - klo 12:35 »
Korjatkaa jos olen väärässä:
Jos hakisin burried alivella esim. 3 zodiac dragonia, ni enkö sais ne kaikki suoraan käteen? ja sit jos sattuis olemaan 4-3 dragonspeaker shamaania pelissä ni saisin ne (zodiacit) aika halvalla peliin. Sikäli mikäli manaa sattuis olee tarpeeks. Ja tietty jos saisin jostaa rahat zodiac dragoneihin...

Poissa duracel

Zombeille kavereita.
« Vastaus #8 : 19.10.05 - klo 12:39 »
Korjaan: Zodiac Dragon tulee takaisin käteen vain kun se menee pelistä graveyardille. Buried Aliven kanssa se kombottaa hyvin vähän.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa DragonSlayer

Zombeille kavereita.
« Vastaus #9 : 19.10.05 - klo 13:52 »
Lainaus käyttäjältä: "duracel"
Korjaan: Zodiac Dragon tulee takaisin käteen vain kun se menee pelistä graveyardille. Buried Aliven kanssa se kombottaa hyvin vähän.

~jari



Eiku nii...