Poromagia

Kirjoittaja Aihe: shazzle & Hopo  (Luettu 3346 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa miinin

shazzle & Hopo
« : 15.04.09 - klo 17:16 »
Käyttäjien shazzle ja Hopo kanssa vaihtamisessa ei ole ollut mitään ongelmaa, mutta heidän muusta toiminnastaan johtuen on heille asetettu tilapäinen porttikielto. Jos sinulla on jommankumman kanssaan vaihtoja kesken, ota yhteyttä ao. profiileista löytyvillä sähköposteilla.
shazzle
Hopo

Edit: Toinen mukaan
« Viimeksi muokattu: 15.04.09 - klo 22:04 kirjoittanut miinin »

Poissa Ammusvarasto

Vs: shazzle & Hopo
« Vastaus #1 : 17.04.09 - klo 18:55 »
Hopon s-postiosoite on piilotettu ja hän ei ehtinyt saada omaa osoitettani ennen bannia, kun meillä oli treidi kesken. Jos ylläpito näkee/tietää Hopon s-postiosoitteen, voisi kenties ystävällisesti pistää sen minulle yv:nä ettei tarvitse kuukautta odotella lappuja  :)

Poissa Vilhis

Vs: shazzle & Hopo
« Vastaus #2 : 17.04.09 - klo 23:08 »
Mulle kans.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa Vilhis

Vs: shazzle & Hopo
« Vastaus #3 : 19.04.09 - klo 23:42 »
Niin jos ihan kellä vaan olis Hopon s-postia tms voisi sen luovuttaa minulle. Tai häntä voi pyytää ottamaan minuun yhteyttä ville.nevalainen ät uta.fi
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.