Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Stefan  (Luettu 3689 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa GMTemplar

Stefan
« : 24.08.10 - klo 15:07 »
Kauppa sovittiin 03.08. ja rahat maksoin tilille 04.08. Ei näkynyt kortteja järkevässä ajassa ja asiasta kyseltyäni vielä odoteltiin muutama päivä. Sitten ilmoitin että kauppa puretaan ja palautappas rahat. Kyseinen käyttäjä ilmoitti palauttavansa rahat tililleni. Aikaa on nyt kulunut jonkin verran eikä tähän päivään mennessä ole näkynyt kortteja laatikossa eikä rahoja takaisin.

Poissa finngamer

Vs: Stefan
« Vastaus #1 : 24.08.10 - klo 17:17 »
Stefanin kanssa on kyllä ollut ongelmia.


Kerran oltiin sovittu vaihdosta ja laitoin kortit heti matkaan, mutta hänen korttejaan ei kuulunut yli viikkoon. Sanoi että oli laittanut postiin vajaa viikko sitten mutta epäili että oli laittanut väärän osoitteen tai unohtanut postimerkin, ja tarjoutui palauttamaan korttini. Tuntui aika oudolta olettaa heti että Posti ei olisi syypää vaan hän itse, ja sanoinkin että odotellaan nyt vielä.

Kahden päivän päästä oikeat vaihtokortit saapuivat, eilispäivän postileimalla varustettuna...


Ei siis ole varsinaisesti mikään huijari, mutta ei pidä huolta aikatauluista ja keksii ihme juttuja vaikuttaakseen paremmalta.

Poissa miinin

Vs: Stefan
« Vastaus #2 : 24.08.10 - klo 21:39 »
Stefanilta selitystä kaipaillaan ASAP.

Poissa lottotonttu

Vs: Stefan
« Vastaus #3 : 24.08.10 - klo 21:45 »
Stefanille ilmoitettu.

Poissa GMTemplar

Vs: Stefan
« Vastaus #4 : 24.08.10 - klo 21:49 »
Stefanille tiedoksi että koska en ole kyseisiä kortteja muualta vielä vaihtanut niin mikäli tekee rahasta tiukkaa niin kortit kelpaavat edelleen, mutta korttien tai rahojen on lähdettävä heti.

Poissa Stefan

Vs: Stefan
« Vastaus #5 : 24.08.10 - klo 21:51 »
Täällä ollaan, en nyt rupea asiaa suuremmin selittelemään, mutta rahojen siirto on minulta unohtunut, olen pahoillani, että tässä on kestänyt näin kauan ja hoidan asian samantien.

Poissa GMTemplar

Vs: Stefan
« Vastaus #6 : 27.08.10 - klo 13:01 »
Asia selvitetty ja loppuun käsitelty minun osaltani. Topicin voinee poistaa.