Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Krig-  (Luettu 3187 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa miio

Krig-
« : 11.10.10 - klo 13:30 »
Minulla on vaihto meneillään nimimerkin "Krig-" kanssa, mutta ongelmia. Vaihto sovittiin alunperin jo 9.9.2010, muutaman euron arvosta lappuja mutta kuitenkin.

Viimeisimmän vastauksen olen häneltä saanut sitten 30.9. (tuon pvämäärän jälkeen ei ole kirjautunut sisään!) jolloin viimeksi hän lupaili, ja korttien olisi sinä iltana pitänyt lähteä tulemaan (itse lähetin ja kuulemma saapuivatkin kortit siinä kolmen ensimmäisen päivän aikana vaihdon sopimisesta!)

Nyt on jo 11.10. enkä ole saanut minkäänlaisia kortteja, vaihdettuja enkä omiani takaisin kyseiseltä henkilöltä.

Ongelmat olivat kuulemma että "postiin kyllä vein, en ymmärrä minne ovat hävinneet matkalla". Hän lupasi välissä myös lähettää omani takaisin, muttei niitäkään siis ole kuulunut.

Nyt kun katsoin, niin Krig- on kirjautunut foorumeille ensimmäisen kerran 8.9. eli päivää ennen vaihdon sopimista.

Kokeneemmille foorumin käyttäjille nyt kysymys, mitä teen, tai ylipäätänsä voin tehdä?

Poissa miio

Vs: Krig-
« Vastaus #1 : 11.10.10 - klo 22:26 »
Edit: Nyt samaisena iltana kun aiemman viestin postasin tuli viestiä, kaippa asia taas etenee, saa nähdä..

Poissa miio

Vs: Krig-
« Vastaus #2 : 05.11.10 - klo 13:08 »
Noniin, melkeen 2kk meni, mutta vaihto on nyt suoritettu rahallisesti loppuun sovussa.