Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Projekti: Bird EDH  (Luettu 3613 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ksanen

Projekti: Bird EDH
« : 29.08.14 - klo 20:25 »
Moi!
Olen päättänyt kasata ensimmäisen EDH pakkani ja sen tulisi noudattaa otsikon ilmaisemaa linjaa. En varsinaisesti ole uusi MtG:n pelaaja, mutta EDH on formaatti, jota en tätä ennen ole oikeastaan pelannut. Olen kuitenkin pikkuhiljaa innostunut tästäkin formaatista! Kokeneimmilla EDH:n pelaajilla olisi varmasti enemmän näkemystä ja kokemusta miten kasata tämä tuleva deck ja siksi toivonkin että saan paljon perusteltuja mielipiteitä aiheesta.

Pakan ei varsinaisesti ole tarkoitus olla kilpailuhengessä kasattu ja en tiedä olisiko se edes mahdollista, lintujen ollessa kyseessä :) Tarkoitus kuitenkin on panostaa laatuun (mm. manabasen osalta)!

Tällä hetkellä minulla ei vielä ole mitään valmista listaa (pakkaa), mitä laittaa esille. Tarkoitus ja toivomus olisi, että lopullinen lista muodostuisi mielipiteiden myötä. Olen kuitenkin jo suunnitellut pakkaan mm. seuraavia vaihtoehtoja:

Commander:
Storm Cr... Kangee, Aerie Keeper


Lands:
Tundra
Hallowed Fountain
Flooded Strand
Mystic Gate
Skycloud Expanse
Adarkar Wastes
Seaside Haven
(Mitä muuta?)


Creatureja:
Arctic Aven
Aven Brigadier
Aven Mimeomancer (Feather countereja vaikka commanderille!)
Aven Mindcensor
Celestial Gatekeeper
Cloudchaser Kestrel (+ esim. Pentarch Paladin ?)
Cloudfin Raptor
Storm Crow
Commander Eesha
Courier Hawk
Crookclaw Elder
Impaler Shrike
Judge's Familiar
Lieutenant Kirtar
Mindshrieker
Phantom Flock (workkii Aven Mimeomancerin kanssa?)
Thieving Magpie
Swans of Bryn Argoll (Voisiko tämän abilitya hyödyntään jotenkin kivasti?)
Thrummingbird (Jotain muutakin proliferatea olisi varmaan hyvä olla, mutta mitä?)
Pride of the Clouds
Emeria Angel


Spells:
Soulcatchers' Aerie
Airborne Aid
Akroma's Vengeance
Brainstorm
Path to Exile
Sol Ring
Thran Dynamo
(Mitä muuta?)

Listan ulkopuolelle jäävät ainakin Baleful Strix ja Birds of Paradise värien puolesta :( UW tuntuisi kuitenkin luontevimmalta (ellei jotain muuta mielenkiintoista nouse esille). Tässä siis olisi jo vähän pohjaa tulevalle EDH:lle, nyt vain toivoisin keskustelua asiasta!

Poissa Lightstorm

Vs: Projekti: Bird EDH
« Vastaus #1 : 29.08.14 - klo 22:57 »
Derevi, Empyrial Tactician on lintukenraali joka tekee melkoisia temppuja.
Vihreältä ei tosin löydy kuin yksi "kunnollinen" lintu Aerie Mystics.

Poissa Ksanen

Vs: Projekti: Bird EDH
« Vastaus #2 : 29.08.14 - klo 23:27 »
Derevi, Empyrial Tactician on lintukenraali joka tekee melkoisia temppuja.

Derevi kävi mielessä tottakai! Se toisi vielä mahdollisuuden pelata myös vihreää. Sen verran mitä olen kuullut, niin Dereviä pidetään aika monissa piireissä "mauttomana" korttina. En tosin itse ole oikein ymmärtänyt että miksi juuri Dereviä?

Mutta kyllähän tähän pakkaan varmaan löytyisi jotain teemaan sopivia vihreitäkin kortteja?

Poissa Porokki

Vs: Projekti: Bird EDH
« Vastaus #3 : 30.08.14 - klo 17:27 »
Vihreältä ei tosin löydy kuin yksi "kunnollinen" lintu Aerie Mystics.

Sait juuri erään vihreän linnun hyvin surulliseksi.

Birds of Paradise

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Vs: Projekti: Bird EDH
« Vastaus #4 : 30.08.14 - klo 17:28 »
Derevi, Empyrial Tactician on lintukenraali joka tekee melkoisia temppuja.

Derevi kävi mielessä tottakai! Se toisi vielä mahdollisuuden pelata myös vihreää. Sen verran mitä olen kuullut, niin Dereviä pidetään aika monissa piireissä "mauttomana" korttina. En tosin itse ole oikein ymmärtänyt että miksi juuri Dereviä?

Mutta kyllähän tähän pakkaan varmaan löytyisi jotain teemaan sopivia vihreitäkin kortteja?

Derevin active ability antaa mahdollisuuden instant speed kikkailuihin, jotka tekee tuhoja mm. combatissa.

Poissa Sananjalka

Vs: Projekti: Bird EDH
« Vastaus #5 : 02.01.15 - klo 14:08 »