Poromagia

Kirjoittaja Aihe: GP Barcelona  (Luettu 2053 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ttvetjanu

GP Barcelona
« : 29.05.18 - klo 00:23 »
Hei kaikki!

Varasin juuri lennot ja odottelen vielä kavereilta vastauksia josko liittyvät seuraan. Lennän Barcelonaan keskiviikkona ja ajatuksena on ottaa pieni loma jonka jälkeen pelata koko viikonloppu. Tällä hetkellä näyttää siltä että olen matkustamassa yksin joten joku ryhmä-majoitus kiinnostaisi, muuten otan jonkun Airbnb huoneen. Samoin sitten hengailuseuraa/playtestailua ja tietysti vois mennä ulos syömään (ja juomaan). Oon kokki ammatiltani joten aion ottaa selvää ravintoloista ja kenties tehdä muutaman varauksen järkevän hintaisiin ravintoloihin (kaikille kiinnostuneille).

Mulle voi laittaa privaa jne jos ei julkisesti halua keskustella suunnitelmista.

Terv,
Tuomas Tarna

Poissa Nekron

Vs: GP Barcelona
« Vastaus #1 : 29.05.18 - klo 00:34 »
Hei kaikki!

Varasin juuri lennot ja odottelen vielä kavereilta vastauksia josko liittyvät seuraan. Lennän Barcelonaan keskiviikkona ja ajatuksena on ottaa pieni loma jonka jälkeen pelata koko viikonloppu. Tällä hetkellä näyttää siltä että olen matkustamassa yksin joten joku ryhmä-majoitus kiinnostaisi, muuten otan jonkun Airbnb huoneen. Samoin sitten hengailuseuraa/playtestailua ja tietysti vois mennä ulos syömään (ja juomaan). Oon kokki ammatiltani joten aion ottaa selvää ravintoloista ja kenties tehdä muutaman varauksen järkevän hintaisiin ravintoloihin (kaikille kiinnostuneille).

Mulle voi laittaa privaa jne jos ei julkisesti halua keskustella suunnitelmista.

Terv,
Tuomas Tarna

Ruoka seuraa tarjolla, sitten jos limited hassuttelut kiinnostaa päivien jälkeen niin semmostakin on toki tarjolla. Majoitukset meni jo ja lennotkin on bookattu torstai-maanantai mutta kyllä ruualle ja juomalle löytyy aina aikaa.

EDIT:
Terv,
Christian Tuomi
Voisitko vastata painamalla "lainaus nappia" Kitos :)

Samaan sekavaan ketjuun postaaminen Nekronin ja kumppanien kanssa on tosin tunnetusti pelivirhe.

Poissa n4pesto

Vs: GP Barcelona
« Vastaus #2 : 29.05.18 - klo 13:29 »
Varoituksen sana Barcelonasta. Kylä vikisee varsinkin näin turistikaudella taskuvarkaita ja ovat aivan ällistyttävän taitavia. Erityisesti kävelykatu La Rambla on paikka jossa varomaton menettää nopeasti omaisuutta.

Poissa Ttvetjanu

Vs: GP Barcelona
« Vastaus #3 : 29.05.18 - klo 23:28 »
Kiitos varoituksesta! Aiemminkin käyny siellä ja samaa kuullut, muistutus tekee aina hyvää :)

Samoin löysin itselleni myös jengin, näkyillään epsanjassa.