Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2284306 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa K-o-f-f

Vs: vitutusketju
« Vastaus #90 : 08.07.07 - klo 22:24 »
Vituttaa ku sain buusterista damnation foilin (en vaihda sitä mihinkää vielä)

Poissa TaRaN

Vs: vitutusketju
« Vastaus #91 : 09.07.07 - klo 05:18 »
Vituttaa ku sain buusterista damnation foilin (en vaihda sitä mihinkää vielä)

Vituttaa tommone munkki.

Poissa henqsir

Vs: vitutusketju
« Vastaus #92 : 10.07.07 - klo 14:40 »
Vituttaa ku sain buusterista damnation foilin (en vaihda sitä mihinkää vielä)
Vituttaa, ku tommosia pitää tulla tänne kehumaan.

Poissa Fumba

Vs: vitutusketju
« Vastaus #93 : 10.07.07 - klo 14:50 »
Vituttaa ku sain buusterista damnation foilin (en vaihda sitä mihinkää vielä)
Vituttaa, ku tommosia pitää tulla tänne kehumaan.

Vituttaa kun ihmiset ovat niin kateellisia.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: vitutusketju
« Vastaus #94 : 10.07.07 - klo 15:09 »
Vituttaa parhaillaan MODO aika raskaimman päälle.

Poissa Rancid-

Vs: vitutusketju
« Vastaus #95 : 10.07.07 - klo 15:12 »
Vituttaa ku lähetetyt yksityisviestit _ei_ oletuksella mene minnekään talteen ja sitten ihmiset vastaa niihin lainaamatta viestiä mihin vastaavat. Ota siinä sitten selvää mihin treidiin toinen osapuoli suostuikaan.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa instiqma

Vs: vitutusketju
« Vastaus #96 : 10.07.07 - klo 22:45 »
Vituttaa erään nettikaupan lupaus toimittaa tilaus perille 24-48h tilauksen käsittelystä - eihän tässä ole odoteltu kuin pari vuorokautta ylimääräistä.

Niin, ja vituttaa tää heti-kaikki-mulle-nyt -mentaliteetin nuoriso.

Vs: vitutusketju
« Vastaus #97 : 11.07.07 - klo 01:26 »
Vituttaa sintit jotka muuten kyllä vaihtavat Stonebrow, Krosan Heroja Phyrexian Negatoreihin ja Arcbound Ravagereihin mutta jostain tanan Rift Boltista sitten pyydetäänkin jo 10e+ kortteja

Poissa rayenni

Vs: vitutusketju
« Vastaus #98 : 11.07.07 - klo 02:26 »
Lainaus
Vituttaa sintit jotka muuten kyllä vaihtavat Stonebrow, Krosan Heroja Phyrexian Negatoreihin ja Arcbound Ravagereihin mutta jostain tanan Rift Boltista sitten pyydetäänkin jo 10e+ kortteja

Vituttaa sintit.

Poissa Hopo

Vs: vitutusketju
« Vastaus #99 : 11.07.07 - klo 10:07 »
Vituttaa ku lähetetyt yksityisviestit _ei_ oletuksella mene minnekään talteen ja sitten ihmiset vastaa niihin lainaamatta viestiä mihin vastaavat. Ota siinä sitten selvää mihin treidiin toinen osapuoli suostuikaan.

Tämä aina jaksaa vituttaa.

Vituttaa myös treidiehdotukset joiden tekijä luulee vastapuolta kädettömäks, jalattomaks ja aivottomaks retardiks tyyliin "vaihda sun foilikromimoksi mun tavalliseen, saat mana leakin päälle mut se on valkoreunanen."
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Mns

Vs: vitutusketju
« Vastaus #100 : 11.07.07 - klo 14:37 »
voi Suomen kesä, saatana. Ilmaston lämpeneminen my ass, tänä kesänä on ollu varmaan 2 päivää yli 20 astetta plussaa. Greenpeacet sun muut puunhalaajat voi painua teesiensä kanssa kauas helvettiin. Nytkin sataa poikittain ja on jotain kaks astetta lämmintä. Seuraava mulle kasvihuoneilmiöistä sun muista valittamaan tuleva ei välttämättä ole turvassa.

Ihmiset, jotka luulevat, että vuosittaisella lämpötilojen vaihtelulla on jotain tekemistä ilmaston lämpenemisen kanssa, ja että omat rajoittuneet havainnot toimisivat edustavana pohjana johtopäätöksille. Se, että löytyy kiihkoilijoita ei tarkoita etteikö huolenaihe voisi olla aidosti perusteltu -- sen sijaan vastakkaisen kannan omaksuminen silkan kiihkoilun aiheuttaman ärsytyksen vuoksi on lähes yhtä ärsyttävää kuin kiihkoilu itse.


Tosiaan, 10v sitte vieläki olis varmaan pakkasta ja viikon päästä alkaiski jo talvi (hieman liioiteltua mutta kkasaadmp)
Greenpeace vituttaa, eivät tiedä asioista ja näin ollen aiheuttavat harmia jopa suomalaisille. Ja sitten tää yks nimeltämainitsematon herra jolla on joku ongelma tyyliin:  heti-kaikki-mulle-nyt.
« Viimeksi muokattu: 11.07.07 - klo 14:41 kirjoittanut Mns »

Poissa teemuhy

Vs: vitutusketju
« Vastaus #101 : 11.07.07 - klo 14:48 »
voi Suomen kesä, saatana. Ilmaston lämpeneminen my ass, tänä kesänä on ollu varmaan 2 päivää yli 20 astetta plussaa. Greenpeacet sun muut puunhalaajat voi painua teesiensä kanssa kauas helvettiin. Nytkin sataa poikittain ja on jotain kaks astetta lämmintä. Seuraava mulle kasvihuoneilmiöistä sun muista valittamaan tuleva ei välttämättä ole turvassa.

Ihmiset, jotka luulevat, että vuosittaisella lämpötilojen vaihtelulla on jotain tekemistä ilmaston lämpenemisen kanssa, ja että omat rajoittuneet havainnot toimisivat edustavana pohjana johtopäätöksille. Se, että löytyy kiihkoilijoita ei tarkoita etteikö huolenaihe voisi olla aidosti perusteltu -- sen sijaan vastakkaisen kannan omaksuminen silkan kiihkoilun aiheuttaman ärsytyksen vuoksi on lähes yhtä ärsyttävää kuin kiihkoilu itse.


Tosiaan, 10v sitte vieläki olis varmaan pakkasta ja viikon päästä alkaiski jo talvi (hieman liioiteltua mutta kkasaadmp)
Greenpeace vituttaa, eivät tiedä asioista ja näin ollen aiheuttavat harmia jopa suomalaisille. Ja sitten tää yks nimeltämainitsematon herra jolla on joku ongelma tyyliin:  heti-kaikki-mulle-nyt.

vituttaa paistit, jotka eivät ymmärrä sarkasmia. Tuo "fuck ilmastonmuutos" -vitsi on ihan peruskamaa, kun heinäkuussa sataa vettä ja on plus viis. Ihan varmasti tyhmempikin tajuaa, että kyseessä on oikea uhka blaa blaa etc. Tää on vitutusketju, perustelut voi työntää jonnekkin ituhippien omaan ketjuun, jos kokee että omaa agendaa on ihan pakko tunkea muiden suuhun.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa Rancid-

Vs: vitutusketju
« Vastaus #102 : 12.07.07 - klo 02:27 »
Vituttaa yks horo joka aina voittaa mut Jhoira Basicissa.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Re: vitutusketju
« Vastaus #103 : 12.07.07 - klo 23:30 »
Vituttaa tuollainen viestien editoiminen.

Aivan totaalisesti! Ainakin juuri nyt.

Poissa AnKKa

Vs: vitutusketju
« Vastaus #104 : 12.07.07 - klo 23:31 »
Vituttaa kun tässä huoneessa on niin vitun kuuma, ku oon istunut tässä koko päivän, ku oon tämmönen no-life. Sekin vituttaa.
Dääm it. >:(

Poissa Poika

Vs: vitutusketju
« Vastaus #105 : 13.07.07 - klo 12:13 »
Vituttaa ku ei päässy sm:kisa karsintoihin koska bussi matkat maksaa niin vitusti ja ite asun tääl korves.

Poissa Hopo

Vs: vitutusketju
« Vastaus #106 : 13.07.07 - klo 12:52 »
Vituttaa kun helsingissä ei pelata legacya. Koskaan.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: vitutusketju
« Vastaus #107 : 15.07.07 - klo 21:44 »
Mua taas se että MM-skaboissa on legacyä ja nyt sitäkin pitää ruveta treenaamaan.


Tämä johtanee legacy-turnauksiin Helsingissä, mikä tuonee ainakin joillekin iloa täällä päin.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Vs: vitutusketju
« Vastaus #108 : 15.07.07 - klo 22:08 »
Vituttaa että SM-kisat meni päin persettä

Poissa hall0n

Vs: vitutusketju
« Vastaus #109 : 15.07.07 - klo 22:13 »
Vituttaa että SM-kisat meni päin persettä

Lcq:t vituttaa enemmän, erityisesti pikkelssit.

Poissa Jetch

Vs: vitutusketju
« Vastaus #110 : 16.07.07 - klo 01:24 »
Vituttaa ku ei päässy sm:kisa karsintoihin koska bussi matkat maksaa niin vitusti ja ite asun tääl korves.
Vituttaa myös vaikka korvessa en asukkaan, mutta silti olisi kertynyt about 40-50€ maksut pelkästään matkustamiseen.

Poissa hall0n

Vs: vitutusketju
« Vastaus #111 : 16.07.07 - klo 08:19 »
Vituttaa ku ei päässy sm:kisa karsintoihin koska bussi matkat maksaa niin vitusti ja ite asun tääl korves.
Vituttaa myös vaikka korvessa en asukkaan, mutta silti olisi kertynyt about 40-50€ maksut pelkästään matkustamiseen.

Keksinpä tästäkin vitutuksen aihetta; ostin Turku-Helsinki menopaluu-lipun ja hinta oli jotain ~40€. Ja kun sunnuntaina tulimme samaiselle bussiasemalle siellä oli mainos "Citylipulla kaupungista kaupunkiin 12,5€!" eihän sillä 15:sta eurolla olisi mitään halunnutkaan tehdä.

Poissa Eetu

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Kuningas karismaattinen saa aina väkeä taakseen
Vs: vitutusketju
« Vastaus #112 : 17.07.07 - klo 12:51 »
Vituttaa kun joensuun fantasiapeleissä on tarmogoyfit loppu ja ne maksavat siellä vain 5e/kpl!!!

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: vitutusketju
« Vastaus #113 : 17.07.07 - klo 12:58 »
joensuun fantasiapeleissä on tarmogoyfit loppu ja ne maksavat siellä vain 5e/kpl!!!

Tässä on nyt looginen virhe. Hinta on joskus ollut 5 e ja kortit on myyty loppuun. Tällä hetkellä kortin hinta ei ole 5 e, koska niitä ei ole saatavilla. Kaiken markkinajärjen mukaan kortit eivät enää tule maksamaan 5 e / kpl, jos niitä joskus taas tulee myyntiin.

Poissa Hopo

Vs: vitutusketju
« Vastaus #114 : 17.07.07 - klo 18:32 »
Vituttaa kun duunipaikkaa vaihtaessa täysi vuosiloma nollautui.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa ilpo

Vs: vitutusketju
« Vastaus #115 : 17.07.07 - klo 22:27 »
Mua vituttaa maailman eniten autocard-tagit. Voi vitun vittu että vituttaa. Sitä varten on gatherer, jos ei oo kortit tiedossa, saatanan alottelijat. Hyvät artikkelit menee paskaksi, kun ne on täynnä linkkejä ja muuta paskaa. Tapan seuraavan, joka tärvelee mun mestariteoksen. Joudun ottamaan massiivisen takaisineditaation vuoksi loiventavan. Tek Tek Tek Tek Tek Tek Tek
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa miinin

Vs: vitutusketju
« Vastaus #116 : 17.07.07 - klo 23:33 »
Mua vituttaa maailman eniten autocard-tagit. Voi vitun vittu että vituttaa. Sitä varten on gatherer, jos ei oo kortit tiedossa, saatanan alottelijat. Hyvät artikkelit menee paskaksi, kun ne on täynnä linkkejä ja muuta paskaa. Tapan seuraavan, joka tärvelee mun mestariteoksen. Joudun ottamaan massiivisen takaisineditaation vuoksi loiventavan. Tek Tek Tek Tek Tek Tek Tek

Miksi ihmeessä sitten pitää painaa kohdasta "linkitä kortit automaattisesti" O_o

Poissa ilpo

Vs: vitutusketju
« Vastaus #117 : 17.07.07 - klo 23:36 »
Itsehän en siihen koskenut alun perin. Tuo tektek oli vaan kostoisku.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa vodel

Vs: vitutusketju
« Vastaus #118 : 18.07.07 - klo 17:26 »
Vituttaa kun menin katsomaan äsken töllöstä Dragon Ball Z:taa. Kaksi jaksoa, melkein tunti ohjelma-aikaa ja aivan käsittämätöntä jumitusta ja hitsausta juonen etenemisen kanssa.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa Akspee

Vs: vitutusketju
« Vastaus #119 : 20.07.07 - klo 18:53 »
Vituttaa mahonen joka kirjottaa eetulle karmamiinukseen "nice negro!" :D
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."