Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ärsytys/ Suspend Control RU  (Luettu 3306 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Legendaarinen poliisi

Ärsytys/ Suspend Control RU
« : 02.02.08 - klo 13:00 »
Tarkotuksena on hidastaa vihollisen pelin kulkua palauttamalla permamentit omistajan käteen samalla, kun tuodaan isoja ukkoja peliin suspendin avulla.

8 Island
7 Mountain

Ukot:
4 Rift Elemental
4 Riftwing Cloudskate
4 Pardic Dragon
4 Deep-Sea Kraken
1 Aeon Chronicler (pitäiskö hakee enemmän?)
1 Greater Gargadon (lisää on haussa)
1 Braids, Conjurer Adept

Loitsut:
1 Ancestral Vision (lisää on haussa)
2 Fury Charm
4 Snapback
3 Clockspinning
4 Unsummon
4 Reality strobe
3 Wipe Away

Pakan sydän:
4 Paradox Haze

Side board:
2 Llawan, Cephalid Empress
« Viimeksi muokattu: 02.02.08 - klo 13:24 kirjoittanut Legendaarinen poliisi »
Jos voin tappaa koirasi rotanloukulla, se ei ole koira...

Poissa one fool

Vs: T2 Ärsytys/ Suspend Control RU
« Vastaus #1 : 02.02.08 - klo 13:08 »
 Llawan, Cephalid Empress ei oo hirveen T2:sta.

Poissa hall0n

Vs: T2 Ärsytys/ Suspend Control RU
« Vastaus #2 : 02.02.08 - klo 13:11 »
Maata on taas pitkästä aikaa liian vähän, 15 ei todellakaan riitä oikeen mihinkään. Itse lähtisin 23:sta ja siitä ylöspäin pistämään. Pois vaikka aluksi Reality Strobet. Ja mistä syystä et pelaa ollenkaan Boomerangeja jos tarkotus on paiskoa permanentteja käteen?

Poissa Legendaarinen poliisi

Vs: T2 Ärsytys/ Suspend Control RU
« Vastaus #3 : 02.02.08 - klo 13:23 »
Maata on taas pitkästä aikaa liian vähän, 15 ei todellakaan riitä oikeen mihinkään. Itse lähtisin 23:sta ja siitä ylöspäin pistämään. Pois vaikka aluksi Reality Strobet. Ja mistä syystä et pelaa ollenkaan Boomerangeja jos tarkotus on paiskoa permanentteja käteen?

Olen huomannut käytännössä, että 15 landii on tarPeeks. Reality strobe on täydellinen yhdistelmä Paradox Hazejen kanssa ja pelaan mieluummin Snapbackeja, kuin Boomerangeja, koska Snapbackin voi saada silloinkin, kun 35/35 doublestrike jätkä hyökkää ja mulla on manat täpissä  ;D
« Viimeksi muokattu: 03.02.08 - klo 20:12 kirjoittanut Legendaarinen poliisi »
Jos voin tappaa koirasi rotanloukulla, se ei ole koira...

Poissa Jetch

Vs: T2 Ärsytys/ Suspend Control RU
« Vastaus #4 : 02.02.08 - klo 13:55 »
Olen huomannut käytännössä, että 15 landii on tarPeeks. Reality strobe on täydellinen yhdistelmä Paradox Hazejen kanssa ja pelaan mieluummin Snapbackeja, kuin Boomerangeja, koska Boomerangin voi saada silloinkin, kun 35/35 doublestrike jätkä hyökkää ja mulla on manat täpissä  ;D
Kaveri on pelannut samanlaista pakkaa, niin Reality strobe + paradox haze + Reality Acid on mainio yhdistelmä. Palautat vain Reality Acidin käteen, niin toisen permanent tuhoutuu.

Vs: Ärsytys/ Suspend Control RU
« Vastaus #5 : 02.02.08 - klo 14:01 »
Mitäs kun vastustaja lyö Teferin tiskiin kun sulla on tulossa kolme lihaa suspendista?

Poissa one fool

Vs: Ärsytys/ Suspend Control RU
« Vastaus #6 : 02.02.08 - klo 14:03 »
Mitäs kun vastustaja lyö Teferin tiskiin kun sulla on tulossa kolme lihaa suspendista?
Mitä jos casualissa ei Tefereitä paljon pyöri?

Vs: Ärsytys/ Suspend Control RU
« Vastaus #7 : 02.02.08 - klo 14:05 »
No voi olla  ;D Sanosin että wipe awayden tilalle vois laittaa countterointia. Ja/tai parin perdic dragonin. Sitten voit bouncata ja kun vastustaja pelaa uudelleen, countteroida.

Poissa Nastaboi

Vs: Ärsytys/ Suspend Control RU
« Vastaus #8 : 02.02.08 - klo 14:18 »
Hei ihan oikeasti lapset. Julistan avoimen haasteen jokaiselle, joka listaa casualpuolelle alle 20 landin pakkalistan: Pelaan MWS:llä paras viidesta -matsin samalla pakalla, josta on otettu satunnaisia kortteja pois ja laitettu tilalle landia, kunnes kokonaismäärä saavuttaa luvun 24. Haastettava itse saa tietenkin pelata niillä 15 tai 16 landilla. Vedon suuruudesta voidaan sopia tapauskohtaisesti, mutta vähintäänkin pakasta puuttuvia rareja olen valmis hommaamaan, jos jotenkin onnistun häviämään. Jos taas voitan, hävinnyt osapuoli sitoutuu jatkossa aloittamaan pakkalistansa tällä alueella 24 landilla. Haaste voimassa jatkuvasti tästä hetkestä alkaen siihen asti, kunnes alan hävitä matseja ja joudun maksamaan vetoja.

[EDIT:] Haasteet tänne.
« Viimeksi muokattu: 02.02.08 - klo 14:42 kirjoittanut Nastaboi »
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Elvish Champion

Vs: Ärsytys/ Suspend Control RU
« Vastaus #9 : 07.02.08 - klo 15:03 »
vältä tupla manaa jos ajattelit käyttää noin vähän manaa esim wipe away pelaus voi joskus tuottaa ongelmia

Poissa Jukkis

Vs: Ärsytys/ Suspend Control RU
« Vastaus #10 : 14.02.08 - klo 05:37 »
Hei ihan oikeasti lapset. Julistan avoimen haasteen jokaiselle, joka listaa casualpuolelle alle 20 landin pakkalistan: Pelaan MWS:llä paras viidesta -matsin samalla pakalla, josta on otettu satunnaisia kortteja pois ja laitettu tilalle landia, kunnes kokonaismäärä saavuttaa luvun 24. Haastettava itse saa tietenkin pelata niillä 15 tai 16 landilla. Vedon suuruudesta voidaan sopia tapauskohtaisesti, mutta vähintäänkin pakasta puuttuvia rareja olen valmis hommaamaan, jos jotenkin onnistun häviämään. Jos taas voitan, hävinnyt osapuoli sitoutuu jatkossa aloittamaan pakkalistansa tällä alueella 24 landilla. Haaste voimassa jatkuvasti tästä hetkestä alkaen siihen asti, kunnes alan hävitä matseja ja joudun maksamaan vetoja.

[EDIT:] Haasteet tänne.

Onko haastepakalla oltava joku hintaraja, että lasketaan nasual-pakaksi? ^_^
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa Nastaboi

Vs: Ärsytys/ Suspend Control RU
« Vastaus #11 : 18.02.08 - klo 09:07 »
Onko haastepakalla oltava joku hintaraja, että lasketaan nasual-pakaksi? ^_^

Ei, mutta pelaajalla on. Sä olet pelannut turnauksissa ja tiedät jo suunnilleen, montako landia pakkaan on oikeasti järkevä laittaa. Myöskään varta vasten tätä haastetta varten rakennetut pakat eivät kelpaa, niissä ei ole mitään casualia. Sitä paitsi:

[EDIT:] Haasteet tänne.

Äh, miksi edes vaivauduin vastaamaan? Älä pölhöile.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM