Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Kuopio] Perjantaisin FNM ja sunnuntaisin sitä sun tätä  (Luettu 104492 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Taikinavelho

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #30 : 18.08.12 - klo 09:52 »
Kysymys kuinka kauan nämä yleensä kestää?

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #31 : 18.08.12 - klo 10:03 »
Kysymys kuinka kauan nämä yleensä kestää?

3-6 tuntia? Riippuu ihan kuinka paljon jengiä on pelaamassa. Mitä enemmän pelaajia, sitä enemmän pelataan kierroksia.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #32 : 20.08.12 - klo 23:22 »
Seittemän ja kaheksan välillä loppuu yleensä nuo perjantain turnaukset. Sunnuntaisin neljään tai viiteen.
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa Taikinavelho

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #33 : 21.08.12 - klo 15:29 »
Selvä ja toinen kysymys saako pitää Booster Draftissa valitut kortit vai ei?

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #34 : 21.08.12 - klo 15:30 »
Saa pitää.
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa jazzo

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #35 : 21.08.12 - klo 15:36 »
Jälleen saatiin Core oikeudet Fantsullekkin! FNM:t, Game Dayt ja Prellut tuli jäädäkseen!

Milloin ei-FNM:t ovat taas kyllä-FNM:iä? :)

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #36 : 22.08.12 - klo 21:19 »
5.10 Kuten ohjelmassa lukee :)
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa Taikinavelho

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #37 : 23.08.12 - klo 17:26 »
Onko tulossa turnaus 31.8 päivälle? Ja mitkä säännöt on Standartiin? Olen aloittelija ja jos luoja suo saatan olla tuona päivän Kuopiossa.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #38 : 23.08.12 - klo 17:59 »
31.8 on turnaus mikäli pelaajia saapuu paikalle eikä muita ylivoimaisia esteitä tule. Standardissa minimissään 60 kortin pakka + 0 tai 15 kortin sideboard. Laillisia sarjoja ovat
• Scars of Mirrodin
• Mirrodin Besieged
• New Phyrexia
• Magic 2012
• Innistrad
• Dark Ascension
• Avacyn Restored
• Magic 2013.
Muita turnauksiin liittyviä sääntöjä löytyy osoitteesta: http://www.wizards.com/wpn/Document.aspx?x=Magic_The_Gathering_Tournament_Rules
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas! (Legacy 14.10)
« Vastaus #39 : 27.08.12 - klo 16:34 »
Aiemmin pelaajien vähyyden takia hylätyt formaatit koittavat tulla takaisin.
Kalenteriin lisätty
16.9 Cube-draft
14.10 Legacy
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa Scooter

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #40 : 29.08.12 - klo 07:17 »
Voisiko legacyyn saada pakkaa lainaan?

Poissa Taikinavelho

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #41 : 07.09.12 - klo 22:46 »
Onko tulossa Return to Ravinca Preview? Jos on niin aika ja paikka kiitos.


Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #42 : 08.09.12 - klo 07:12 »
Mikähän Return to Ravnica Preview mahtaa olla?
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa Taikinavelho

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #43 : 08.09.12 - klo 10:52 »
Siis anteeksi tarkoitin sanoa MTG Return to Ravinca Prerelease Eventiä. Onko se tulossa?

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #44 : 08.09.12 - klo 11:04 »
Siis anteeksi tarkoitin sanoa MTG Return to Ravinca Prerelease Eventiä. Onko se tulossa?

Taitaa topicin ensimmäisessä viestissä jotain huhuja tuollaisesta tapahtumasta olla.
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa Taikinavelho

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #45 : 08.09.12 - klo 14:26 »
Nyt ihan pakko kysyä onko kellonaika tuon alkamiseen sillä haluaisin tulla tuohon mutta asuin sijainnin takia joudun suunnittelemaan sitä.

Poissa Karppa

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #46 : 08.09.12 - klo 14:39 »
12.30

...

...

Poissa Taikinavelho

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #47 : 08.09.12 - klo 15:12 »
Ok kiitos

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #48 : 09.09.12 - klo 13:56 »
Return to Ravnica prelluissa ylimääräisenä palkintona Planechase 2012 full-set eli kaikki 4 pakettia. Palkinto menee viikonlopouna parhaiten pärjäänneelle. Siis molempien prellujen pisteet lasketaan yhteen ja voittaja lunastaa palkinnon itselleen. Kannattaa siis pelata molemmissa!
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa Taikinavelho

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #49 : 09.09.12 - klo 16:32 »
Pitäisikö tässä Prellusta tietää jotain erikoista?

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #50 : 13.09.12 - klo 20:51 »
Pitäisikö tässä Prellusta tietää jotain erikoista?
Prelluilla tarkotan Return to Ravnica - Prereleaseja. Ei niistä mitään sen erikoisempaa tarvitse tietää. Melko normaali sealed turnaus.
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa Planeswalker

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • "Welcome to Pandora, kiddos"
Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #51 : 14.09.12 - klo 10:44 »
Tarviikos prelluihin ilmoittautua, vai riittääkö että lompsii vaan paikalle?
Our journey starts, on this long, long steep slope.

H/W

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #52 : 14.09.12 - klo 20:29 »
Prelluihin ei ole voi ilmoittautua ennakkoon.
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa Taikinavelho

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #53 : 17.09.12 - klo 14:54 »
Voiko Preluja tulla katsomaan jos ei maksa sitä 25 euro?

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #54 : 17.09.12 - klo 17:25 »
Turnauksia saa tulla katsomaan. Kannattaa kumminkin muistaa olla kommentoimatta pelitilanteita, käsikortteja jne.
Sunnuntain cubelle saapui 6 pelaajaa, joista 2 oli järjestäjiä. Jää nähtäväksi kokeillaanko cubea toista kertaa.
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa aatami

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #55 : 19.09.12 - klo 22:23 »
Mikä on sunnuntain prellun maksimi osallistujamäärä? Olen nimittäin tätä menoa saanut jo jotain 3-5 tyyppiä tulemaan mukaan.
The father of trolls...

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #56 : 20.09.12 - klo 16:28 »
Mikä on sunnuntain prellun maksimi osallistujamäärä? Olen nimittäin tätä menoa saanut jo jotain 3-5 tyyppiä tulemaan mukaan.

Maksimi osallistujamäärään vaikuttavia tekijöitä on liikaa. Kaikkien pitäisi mahtua.
« Viimeksi muokattu: 20.09.12 - klo 16:30 kirjoittanut MTG-Kuopio »
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa Taikinavelho

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #57 : 20.09.12 - klo 21:01 »
Mitä rajoituksia Sealed Deck turnauksessa on ja millä tavalla turnaus etenee? Onko ensimmäisen ottelun jälkeen kotiinlähtö?

Poissa Karppa

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #58 : 20.09.12 - klo 22:14 »
Normaalissa sealedissa ei sen ihmeempiä rajoituksia ole, toki et saa pelata prellu foilia deckissäsi (riippuen tuleeko tätä olemaan ? Vahvistus ty). Teet deckkisi 6 pussista ja Basic landit voit tuoda kotoa tai lainata paikan päältä. Ja monia varmaan kiinnostaa onko Kuopion prelluissa käytössä nuo RvR kiltapussit käytössä, vai pelataanko kuudella normi pussilla. Tähän jos turnausjärjestäjä vastaisi. :)

Turnaus on Swissiä, eli et tipu turnauksesta, jos häviät ensimmäisellä kierroksella.

Turnaus etenee sillä tapaa kuin turnaukset etenee, elikkä jos et ole ennen käynyt turnauksessa niin ei hätää. Jokainen kierros kestää 50 min ja kierroksen alussa tulee aina ilmoitus missä pöydässä/ ketä vastaan kenenkin pitäisi olla.

Muissa tapauksessa kuuntelet vaan turnaukseen järjestäjän ohjeistusta, etkä sählää niin ei ole mitään hätiä.

+ omat hyväkuntoiset SLEEVET on kova juttu.
« Viimeksi muokattu: 20.09.12 - klo 22:29 kirjoittanut Karppa »

Poissa Taikinavelho

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #59 : 21.09.12 - klo 06:39 »
Asia selvä