Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mephidross Vampire + Triskelion + Kiki-Jiki  (Luettu 2780 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kurikka

Mephidross Vampire + Triskelion + Kiki-Jiki
« : 30.08.05 - klo 21:12 »
Eli minulla on pöydässä Maphidross Vampire, Triskelion ja Kiki-Jiki. Kopioin Mephidross Vampiren. Voitinko juuri?

(Ammun triskelionilla sitä itseään, se saa 2 kountteria, uudelleen, uudelleen... Lopulta vastustajalle 20 päähän)

Poissa duracel

Mephidross Vampire + Triskelion + Kiki-Jiki
« Vastaus #1 : 31.08.05 - klo 06:15 »
Mephidross Vampire: {4BB} |Creature -- Vampire| 3/4. Flying / Each creature you control is a Vampire in addition to its other creature types and has "Whenever this creature deals damage to a creature, put a +1/+1 counter on this creature." 5DN-R

Joo-o, kahdella Vampyyrilla saat Triskelionista niin ison kuin haluat.

Edit: Mutta et voita sillä heti, ellei vastustajasi ole kolmessa lifessä, koska Triskelion kuolee, jos removaat siitä heti enemmän kuin kolme counteria.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa kurikka

Mephidross Vampire + Triskelion + Kiki-Jiki
« Vastaus #2 : 01.09.05 - klo 14:56 »
Tämä on sitten luultavasti jokin SBE johon en jaksa paneutua. Kiitos kumminkin.

Poissa Headless1

Mephidross Vampire + Triskelion + Kiki-Jiki
« Vastaus #3 : 01.09.05 - klo 20:04 »
[Edit: Mutta et voita sillä heti, ellei vastustajasi ole kolmessa lifessä, koska Triskelion kuolee, jos removaat siitä heti enemmän kuin kolme counteria.

~jari[/quote]

Miten se muka kuolee en tajua sehän on 1/1 ilman counttereita?

Poissa duracel

Mephidross Vampire + Triskelion + Kiki-Jiki
« Vastaus #4 : 01.09.05 - klo 23:39 »
Vähän väärin meni tuo alkuperäinen laskuni kun en ajatellut loppuun asti, mutta periaate meni oikein (toivottavasti nyt ajattelin oikein). :)

Ammut sitä itseään vaikka kolmesti, jolloin sinulla on 7/7 mies. Sitten ammutaan neljä kertaa johonkin muualle ja sinulla on 3/3 mies, jolla on kolme vahinkoa ja joka kuolee ennen kuin voit ampua lisää.

Voit siis ampua sillä neljästi (jos kaikki counterit on tehty ampumalla Triskelionia itseään) ennen kuin se kuolee. Voit tehdä Triskelionista vaikka 21/21 ukon (20 counteria), mutta olet joutunut silloin ampumaan sitä 17 kertaa, jolloin siinä on 17 vahinkoa ja se kuolee jos poistat siltä neljä counteria.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!