Poromagia

Kirjoittaja Aihe: T1-laillinen casual R/W Land Assault  (Luettu 1681 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa False

T1-laillinen casual R/W Land Assault
« : 12.11.07 - klo 23:53 »
Tämä on rakas pakka, jota olen jaksanut pelata ja parannella jo useamman vuoden. Rakas tämä on siitäkin syystä, että keksin pakan keskeisen kombon itse silloin kun pidin netin pakkalistoja ja kombovinkkejä vielä epäurheilijamaisena käytöksenä. Pidän tosin tätä omaa buildiani tällä hetkellä parempana kuin mitään minkä olen netistä bongannut, vaikkakin tässä on vielä pientä hiomista.
Turnauskelpoinen tämä tuskin kuitenkaan tulee koskaan olemaan, joten tyydyn pitämään tätä kasuaalina vaikka se pitääkin sisällään ihan kohtalaista herkkua. Melko hävytön tämä kyllä on heikossa kasuaaliympäristössä, mutta tämä on tavallaan sellainen egopakka, jonka voi kaivaa esiin häviöputken jälkeen.
Listaan:

Ländit:
10x Mountain
9x Plains
2x Undiscovered Paradise (Manafiksiä ja pientä kikkailua Taxien ja Assaulttien kanssa.)
1x Gemstone Mine (Manafiksi, voisin laittaa toisenkin, jos jaksaisin hankkia. Ei ole olennainen, mutta ei ole mitään syytä miksen pitäisi sitä täällä nopeuttamassa hieman assaultin pelaamista.)
1x Strip Mine (Todella ärsyttävä cruciblen kanssa.)
4x Mishra's Factory
yhteensä: 27

Artifactit:
2x Scroll Rack (Huikea Taxin kanssa.)
2x Zuran Orb (Antaa tiputtaa landcountin kaverin vastaavaa alemmas, mistä on iloa Taxin ja Balancen kanssa.)
2x Isochron Scepter (Pysyvä boltti tai stoppi on oikeasti todella hyvä uhka. Pari kertaa olen myös iskenyt valkoisen tutorin kepinnokkaan.)
1x Crucible of Worlds
1x Memory Jar
1x Feldon's Cane (Mikäli basic landit loppuvat pakasta.)
yhteensä:  9

Enchantmentit:
4x Land Tax (Pakan keskeinen osa.)
3x Seismic Assault (Myös keskeinen. Toimivin tappokeino.)
1x Island Sanctuary (Dekkausuhan varalta, mutta toissijaisesti pitää myös hengissä useilta juoksijoilta, jos tarvetta ilmenee.)
yhteensä: 8

Sorceryt:
4x Gamble (Neljä 1cc tutoria? Kiitos kyllä! Land Taxin tuomasta korttiedusta johtuen kyse ei enää edes oikeastaan ole uhkapelistä.)
1x Wheel of Fortune
1x Recoup (Toinen balanssi tai onnenpyörä. Joskus vielä ehkä molemmat.)
1x Balance
yhteensä: 7

Instantit:
4x Lightning Bolt (Mietin ja testailin näiden ja StoPpien välistä suhdetta ja päädyin siihen tulokseen, että 4:2 toimii järkevimmin.)
2x StoP
1x Disenchant (Tutoroitavissa tarvittaessa. Yhtä enempää tuskin tarvitsen maindeckiin.)
1x Enlightened Tutor
1x Final Fortune (Piruuttaan  ;))
yhteensä: 9

kaikenkaikkiaan: 60

Sideä en ole rakentanut, sillä suunnitelmissa on tehdä wishboard, jonne kasaisi sitten jonkinlaista työkalulaatikkoa. Ehdotuksia sen suhteen, että kannattaako ylipäätään Burning Wishiä tähän lykätä ja mitä sillä sitten pitäisi toivoa, otetaan vastaan. Myös kaikki parannusehdotukset ovat tervetulleita.
Pohdinnoissa ovat käyneet Replenish, Vindicate (jonka takia oikeastaan pitäisi vähän lisätä manafiksausta), erilaiset tuhot ja joku X vahinko (Kaervek's Torch, Demonfire?).