Poromagia

Kirjoittaja Aihe: 4x FBB Lightning Bolt (4th)  (Luettu 3271 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Genesis

4x FBB Lightning Bolt (4th)
« : 24.03.08 - klo 22:04 »
Moi, eli osaisko joku heittää arviota mitä tuommosesta setistä kannattaisi köyhtyä? Nämäkin ovat varmasti makuasioita mutta missä luokassa nuo liikkuvat? Normiversiolla näyttäisi MOTLin mukaan olevan 1,85 $. Kunto oli muistaakseni ihan hyvä niillä.

Poissa Akspee

Vs: 4x FBB Lightning Bolt (4th)
« Vastaus #1 : 25.03.08 - klo 14:28 »
Scg tuumaa boltille 3,5 dollaria ja jos tuota käytetään perushintana niin itse arvostaisin fbb:n silleen 7-8 dollaria.

Ovat muuten komian näköisiä boltteja, mun vanha setti :)
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa Genesis

Vs: 4x FBB Lightning Bolt (4th)
« Vastaus #2 : 25.03.08 - klo 16:03 »
Scg tuumaa boltille 3,5 dollaria ja jos tuota käytetään perushintana niin itse arvostaisin fbb:n silleen 7-8 dollaria.

Ovat muuten komian näköisiä boltteja, mun vanha setti :)

Jep jep :) Noita fbb lappuja hiton vaikee arvioida kun ei ole niin paljoa liikenteessä ja myynnissä.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: 4x FBB Lightning Bolt (4th)
« Vastaus #3 : 25.03.08 - klo 16:16 »
Ainakin joissakin FBB-korteissa toimii seuraavanlainen nyrkkisääntö: Hinta on jonnin verran alle valkoreunaisen Core Setin version ja Betan version keskiarvon. Ei päde duaaleihin.

Poissa Genesis

Vs: 4x FBB Lightning Bolt (4th)
« Vastaus #4 : 25.03.08 - klo 19:05 »
Ainakin joissakin FBB-korteissa toimii seuraavanlainen nyrkkisääntö: Hinta on jonnin verran alle valkoreunaisen Core Setin version ja Betan version keskiarvon. Ei päde duaaleihin.

Menee vähän offtopic, mutta missäs hinnoissa sitten FBB-dualit esm. Tropical Island liikkuu?

Poissa Koumo

Vs: 4x FBB Lightning Bolt (4th)
« Vastaus #5 : 25.03.08 - klo 19:14 »
Ebayssa myyty 3kpl 55-75$. Voisin arvata Suomen hinnaksi n. 60-80€. Viimeksi olen nähnyt niitä täällä myytävän joskus puoli vuotta sitten, olisiko ollut 65€/kpl (ja siis menivät kaupaksi).

 - Hannu

Poissa Polari

Vs: 4x FBB Lightning Bolt (4th)
« Vastaus #6 : 25.03.08 - klo 19:40 »
Mustareunaisia dualeja tosin on hyvin vähän liikkeellä ja samoin harvaa kiinnostaa niistä pyydettäviä hintoja maksaa, joten hinnat heiluvat aika paljon tapauskohtaisesti, ja riippuen siitä etsiikö joku sellaisia vai haluaako joku sellaisista eroon. Esim. itse ostin setin fbb Troppeja parisen vuotta sitten hitusen yli 40e/pala, ja downgradetin ne vuosi (?) sitten muistaakseni viidenkympin arvoisina.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)