Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Klimppi ja sellasta.  (Luettu 3138 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Aziz

Klimppi ja sellasta.
« : 29.11.05 - klo 18:16 »
Tuntuu jotenkin tyhmältä kysellä täällä, mutta sitä varten tämä foorumi kai on suunniteltu.

Eli siis,

Tässä on ollut pikkusen hiljaista ja nuiden Ravnican "hyvien" korttien arvot ovat hieman hakusassa. Kahtelin kyllä anycrazea ja näitä, mutta mikä on Suomen markkinoiden arvo?

Loxodon Hierarch ( any tarjoaa jotain 8 pintaan, mutta tokko on näin palajoa)
Dark Confidant
Carven Caryatid (onko enemmän kuin yks ökö arvoa?)
Putrefy (nää on tietty 10e kappale .p )
Glimpse of Unthinkable (any antaa 20, mutta..)
Ravnican pulu (ei kai ole hinnankiroissa?)
Ja sitten nämä Ravnican ländit, kuten Watery Grave, Temple Garden, Sacred Foundry ja Overgrown Tomb. ( Miten näiden on käynyt?)

Jos joku jaksais joskus yön pikkutunneilla jotain vastata, niin olis aika jees.

Ei mulla muuta ollut.
"What once used to be is no longer"

Poissa korpi

Klimppi ja sellasta.
« Vastaus #1 : 29.11.05 - klo 20:30 »
Loxodon Hirarch on MOTLin mukaan vajaan viiden taalan kortti ja huuto.net tarjoaa 6 - 7 euron hintaa.
Dark Confidant n. 6 euroa taitaa tämäkin olla.
Carven Caryatid on n. euron kortti.
Putrefyjen hinta on vakiintunut johonkin 2 ja 3 euron välille.
Glimpse on noin 13-14 euron kortti, joskin hinta on hiljalleen laskenut.
Ravnican BoP on samaa luokkaa muidenkin BoPien kanssa, eli vähän vajaan kympin lappu.
Ravnican "uudet dualit" ovat edelleen hinnoissaan, eli
Watery Grave  n. 17 - 19 e
Overgrown Tomb  n. 16 - 18 e
Sacred Foundry  n. 16 - 18 e
Temple Garden  n. 14 - 16 e

- Jani

Poissa CK

Klimppi ja sellasta.
« Vastaus #2 : 29.11.05 - klo 20:35 »
Mikä tuosta Dark Confidantista tekee niin arvokkaan? Eikös niitä kortinnostolappuja ole parempiakin, sellaisia joissa ei edes menetä lifeä?
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Poissa korpi

Klimppi ja sellasta.
« Vastaus #3 : 29.11.05 - klo 20:39 »
Äkkiä ei tule mieleeni yhtään mustaa kortinnostoa, josta ei menettäisi lifeä. En toki miettinyt kovin kovaa. Lisäksi tuo osaa vielä lyödä vastustajaa. Tuo on kuitenkin kortti, jonka hyvyydestä ollaan montaa mieltä ja siksi hinta on tuommoinen varovainen hyvän kortin hinta.

- Jani

Poissa CK

Klimppi ja sellasta.
« Vastaus #4 : 29.11.05 - klo 20:43 »
No joo ei taida mustalla life-maksuttomia nostoja olla... (En kyllä ole mikään korttiguru) Mutta tuollahan vain häviää pelin tavallista nopeammin (mustalla ei voita, ainakaan minä/minua), ja kortinnosto kannattaisi muutenkin jättää siniselle. Mielipidekysymys tietysti tämäkin...
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Klimppi ja sellasta.
« Vastaus #5 : 29.11.05 - klo 22:47 »
Aivan, mustalla ei voita, se väri on mukana mtg:ssä vain sen takia että ihmiset voivat tehdä huonoja pakkoja tai splashata hyvät pakkansa pilalle  :P

Poissa miinin

Klimppi ja sellasta.
« Vastaus #6 : 29.11.05 - klo 23:03 »
Lainaus käyttäjältä: "CK"
No joo ei taida mustalla life-maksuttomia nostoja olla... (En kyllä ole mikään korttiguru) Mutta tuollahan vain häviää pelin tavallista nopeammin (mustalla ei voita, ainakaan minä/minua), ja kortinnosto kannattaisi muutenkin jättää siniselle. Mielipidekysymys tietysti tämäkin...


Esim. Black Fishissä kokein cc on 3, joita on vähän(Negatorit, Cruciblet, muuta?) Ja niistä itse Bobin kautta otettu vahinko on huomattavasti pienempi kuin etu joka niillä saavutetaan. Kuitenkin todennäköistä sieltä on nostaa Duressia, Cabal Therapyä, landia tms, jolloin hävikki on hyvin pieni ja saatu etu suuri.

Ja "mustalla ei voita"  - selvä!

Poissa jooniz

Klimppi ja sellasta.
« Vastaus #7 : 29.11.05 - klo 23:10 »
ja jos toppia pelaa tuon kanssa, niin voi kalastaa siihen päälle aina ländin tai 1/2cc kortin, joten lämä ei kasva niin suureksi..

Poissa Aziz

Klimppi ja sellasta.
« Vastaus #8 : 30.11.05 - klo 15:06 »
kiitosta kaikesta
"What once used to be is no longer"