Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Parannusehdotuksia? GreenWhitemoninpeliin Legacy 3vs3 joukkuet  (Luettu 15444 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rancid-

No tässä pari esimerkkiä siitä, miksi minä ja ainakin 10 muuta jäimme vähän :o

discards a cards that he wants in his graveyard for alternative way to set off combo
Kiva kun kerroit mistä kortista oli kyse.

My brother sets out a creature that is nobody kills it we will loose pretty soon...
Taaskaan ei saatu kortin nimeä.

Olen nyt antanut esimerkin meidän metasta tai peliympäristöstä

Joo, tuota. Tähän mennessä olemme nähneet, että sulla on Grixis-hilucontrol, ja muissa dekeissä pelataan seuraavia kortteja:
- Wand of Denial
- Booby Trap (ehkä)
- jotain elffejä

Lisäksi tiedämme, että sun kaverilla on tyttöystävä, ja itse asiassa tästä suhteesta tiedämme enemmän kuin heidän dekeistään.

Näiden esimerkkien pohjalta väittäisin, että mun "Mitä?" viestin informaatioarvo oli korkeampi kuin viestin, johon sillä vastattiin.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Matrix2014

No tässä pari esimerkkiä siitä, miksi minä ja ainakin 10 muuta jäimme vähän :o

discards a cards that he wants in his graveyard for alternative way to set off combo
Kiva kun kerroit mistä kortista oli kyse.



Olen nyt antanut esimerkin meidän metasta tai peliympäristöstä

Joo, tuota. Tähän mennessä olemme nähneet, että sulla on Grixis-hilucontrol, ja muissa dekeissä pelataan seuraavia kortteja:
- Wand of Denial
- Booby Trap (ehkä)
- jotain elffejä

Lisäksi tiedämme, että sun kaverilla on tyttöystävä, ja itse asiassa tästä suhteesta tiedämme enemmän kuin heidän dekeistään.

Näiden esimerkkien pohjalta väittäisin, että mun "Mitä?" viestin informaatioarvo oli korkeampi kuin viestin, johon sillä vastattiin.
Veljeni pakka on niin monimutkainen että en osa sitä selittää miten toimii täydellisesti.


My brother sets out a creature that is nobody kills it we will loose pretty soon...
Taaskaan ei saatu kortin nimeä.

Selvitin sen ainakin sen kortin nimi on
Undercity Informer

Veljen enginestä siinä on muuten 0 lands
mana sources?
4 Mox Diamond
4 Lotus Petal
4 Dark Ritual
4 Elvish Spirit Guides
4 Simian Spirit Guide
4 Rites of Flames


3 Summoners Pact voi heittää 0 manalla
4 Pact of Negotion (jos vastustaja heittää yhden counter loitsun ei välttämättä riitä dekki
tappaa kaikki vastustajat.

Toimii vähän kuin Dredge dekki mutta ei ole Dredge dekki vaan turn 1 kill all enemy players dekki.

Dekissä on pari
Angel of Glory's Rise ja jos ne tulee Battlefieldin se on menoa...

Tappo tapoja on monia mutta yksi on heitä esim.
Approach of Second Sun...

Olen nähnyt sen dekin 4 kertaa  ja kaksi kertaa se tappoi kaikki viholliset on turn 1.
Yhden kerran se oli aivan surkea mutta oli yhdessä mm. minun Merfolk dekin kanssa ja minun Merfolk dekki jyräsi siinä pelissä niin se sai voiton  sen takia.

4 kerta oli tuo kun koetti tappaa kaikki on turn 2 mutta minä heitin Force of Will ja myöhemmin koetti taas tappaa kaikki mutta minä onnistuin sen estämään.

Se tappaa  usein kaikki pelaajat turn 1, turn 2 tai turn 3 tai sitten on aika surkea jos ei saa enginea käyntiin.

« Viimeksi muokattu: 29.07.18 - klo 20:02 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa Mozzam

Mox Diamondit ei muuten ole kovin hyviä ilman landeja.

 - Jussi

<vaahtoa>
Veljen enginestä siinä on muuten 0 lands
mana sources?
4 Mox Diamond
<lisää vaahtoa>
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa Rancid-

Joo, tuota kutsutaan nimellä Oops, All Spells. Joku turjake kirjoitti siitä aikoinaan artikkelinkin tälle foorumille.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Matrix2014

Joo, tuota kutsutaan nimellä Oops, All Spells. Joku turjake kirjoitti siitä aikoinaan artikkelinkin tälle foorumille.
Jo tuo Laboratory Maniac on tuttu ennestään meidän metasta, mutta minun veljeni ei ole sama kuin tuo vaikka hyvin lähellä.

Veljellä on juuri nuo
4 Balustrade Spy
4 Undercity Informer

Gitaxian Probe on BANNED in Legacy nykyään mitä tuossa sinun dekissä on.

Commander/Highlander dekissäni on muuten DeathRite Shaman joka on banned Legacyssä myös nykyään.
« Viimeksi muokattu: 29.07.18 - klo 20:18 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa Matrix2014

Mox Diamondit ei muuten ole kovin hyviä ilman landeja.

 - Jussi

<vaahtoa>
Veljen enginestä siinä on muuten 0 lands
mana sources?
4 Mox Diamond
<lisää vaahtoa>
Ei yhtäkään landia tungeta dekkkiin jos idea on että voittokortteja on mm.
4 Balustrade Spy
4 Undercity Informer

Poissa Rancid-

Lainaus käyttäjältä: Mox Diamond
If Mox Diamond would enter the battlefield, you may discard a land card instead.
If you do, put Mox Diamond onto the battlefield.
If you don't, put it into its owner's graveyard.

Tietysti jos tuo englannin kieli ei suju, niin voi laittaa vaikka Google Translateen.

ps. oikeasti se pelaa Chrome Moxeja.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Matrix2014

Muita turn 1 kill dekkejä vaikka Glimpse of Nature dekki tai Aluren dekki. Jescai dekki voi olla todella nopeata riippuu minkälainen Jescai dekki.

Elf dekki, monogreen Infect ja Jescai dekki voi olla turn 2 kill. Ne on meidän metassa.
« Viimeksi muokattu: 29.07.18 - klo 20:31 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa Matrix2014

Lainaus käyttäjältä: Mox Diamond
If Mox Diamond would enter the battlefield, you may discard a land card instead.
If you do, put Mox Diamond onto the battlefield.
If you don't, put it into its owner's graveyard.

Tietysti jos tuo englannin kieli ei suju, niin voi laittaa vaikka Google Translateen.

ps. oikeasti se pelaa Chrome Moxeja.
Kyllä muistin väärin en omista noita artifacteja. Jo totta 4 Chrome Mox.

Poissa Matrix2014

Täällä suositeltiin jo Elf dekkiä minulle kaverillani on jo Elf dekki.

Tuo Elf dekki on saanut lukuisia kertoja turpiin minun Highlander/Commander pakalta... ei ne ole nyt niin ultimate minusta. Hyviä toki.

Elf dekki heikkous on jos tappaa kaikki sen creaturet se on ihan paska.

Joku normaali creature dekki voi jyrätä jos nopeat dekit ei onnistu minun Merfolk dekki on aika paljon enemmän control dekki kuin normaali Merfolk dekki.

Highlander/Commander dekissäni on mm.
Lightning Bolt
Chain Lightning
Earthquake
Bonfire of The Damned
Damnation

Meidän metassa käytän myös Pyroclasm, mutta jos menisin Highlander tournament niin tuo Pyroclasm ei välttämättä ole dekissä.
Dekissäni on Control ja tutor, scry ja card draw ei se Elf dekki pelota minua toki kunnioitan sitä mutta ei minun Highlander/Commander dekki pelkää Elf dekkiä.
« Viimeksi muokattu: 29.07.18 - klo 21:19 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa Stormis

Muita turn 1 kill dekkejä vaikka Glimpse of Nature dekki tai Aluren dekki.
Mistä Aluren saa manat t1 tappoon legacyssä?

Poissa Matrix2014

Muita turn 1 kill dekkejä vaikka Glimpse of Nature dekki tai Aluren dekki.
Mistä Aluren saa manat t1 tappoon legacyssä?
Minä en ole pelannut sellaisella dekillä. Ystävälläni on sellainen dekki mutta on muuttanut sen niin että ei usein juuri tapa vuorolla yksi mutta suurempi mahdollisuus tappaa myöhemmin.

Siinä versiossa oli esim Elvish Spirit Guide, Lotus Petal, Chrome Mox
sitten tuollaisia colorless landeja jotka antaa 2 colorless manaa.
« Viimeksi muokattu: 30.07.18 - klo 01:19 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa miinin

Tämän ketjun ja siihen littyvien ilmoitusten lukemisesta tulee migreeni.
Näköjään aloittajaosapuolella ei ole tarkoitusta kuunnella parannusehdotuksia ja viestinvaihto osapuolten välillä on sen verran kankeaa, että eiköhän tämä aihe ollut tässä.