Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Asia, joka ilahdutti -ketju  (Luettu 2151722 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa lithium

Asia, joka ilahdutti -ketju
« : 24.09.09 - klo 17:15 »
Kaikki on niin synkkää nykyään tällä foorumilla, karmasta pillitetään ja vitutusketju löytyy. Ajattelinkin laittaa tällaisen vähän positiivisemman ketjun.

Eli mikä asia ilahdutti?

Minua ilahdutti se, että olen ilmeisesti vastannut ihan asiaakin yhteiskuntaopin kirjoituksiin.

Aamen


(en löytänyt vastaavaa ketjua, ja jos turhalta tuntuu niin modet polkekoon tämän suohon)
« Viimeksi muokattu: 01.12.10 - klo 15:46 kirjoittanut miinin »

Poissa miinin

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1 : 24.09.09 - klo 18:04 »
Tarkistin juuri luokkani kokeet niin matematiikassa, kuin äidinkielessäkin - tulokset olivat erittäin hyviä.
Muutenkin luokan käyttäytyminen on parantunut ja ihan jokaisesta asiasta ei enää tarvitse huomauttaa - ainakaan ihan joka kerralla.
Mm. näiden asioiden ansiosta aamulla on mukava lähteä töihin ja se jos mikä ilahduttaa.

Poissa HN IPPO

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2 : 24.09.09 - klo 18:17 »
Saan tatuoinnin ja huomenna saa taas olla rauhassa asuntolalla <3<3.. Nämä ilahduttavat :D
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60141.0.html

Jos teillä ei ole parempaa tekemistä kuin olla minun isoveljenä niin suosittelen sitten vaikka pelaamaan Duel Mastersia.

Poissa Chaosworm

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3 : 24.09.09 - klo 18:40 »
Tämä ketju ilahdutti minua, koska luin sen nimen ensiksi "Asia, joka laihdutti". ;D

Ketjun nimen voisi muuttaa vaikkapa "Iloitkaamme-ketjuksi" IMO.

EDIT: Ai niin, ja ilahduttipa muuten tiistaipäivä; aamulla liikuntaa kaksoistunti. Kaaduin, polvet sen verran kipeät, ettei tarvinnut osallistua opetukseen. Sitten kemiaa kaksoistunti. Pelattiin korttia ja päästiin ehkä noin 20 minuuttia aiottua aikaisemmin syömään. Sitten matematiikkaa kaksoistunti ATK-luokassa, mikä tarkoittaa obv sitä, että pääsee surffailemaan mm. tällä foorumilla. Sitten sellotunti, joka meni aivan loistavasti. Aurinko paisteli juuri sopivasti koko päivän, ettei häikönyt juurikaan mutta oli silti kiva.
« Viimeksi muokattu: 24.09.09 - klo 20:50 kirjoittanut Chaosworm »
aka. Awaclus

Poissa deFreak

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #4 : 24.09.09 - klo 18:47 »
Kohta neljän viikon työputki katkeaa (viikonloput toimistolla luonnottomasti), ja tulevan teekkarin tajunta pääsee lähestymään rajattomasti nollaa Suomen Ateenassa. Bonuksena parin kuukauden tauon jälkeen pääsee taas lätkimään korttia ja vieläpä uuden setin kera. Oi autuutta.

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5 : 24.09.09 - klo 20:12 »
(en löytänyt vastaavaa ketjua, ja jos turhalta tuntuu niin modet polkekoon tämän suohon)

Tässäpä vastaava ketju: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,32590.0.html
On tosin ollut jo usemman vuoden hiljaa.
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Delicious_Kake

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6 : 24.09.09 - klo 20:46 »
Ilahduin nähdessäni tämän ketjun. Hyvä että näillekin asioille on paikka. Tätä ennen ilahduin nähdessäni, kuinka juuri ja juuri kouluikäiset lapset osasivat lyödä pesäpallomailalla paremmin kuin mä koko ala-asteen aikana. Ihan palloja siis kuitenkin.

-Kake

Poissa Rancid-

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #7 : 24.09.09 - klo 21:27 »
Prelikkatauhkat tuli tänään postissa ja sunnuntaina olen ekaa kertaa prellussa tuomaripöydän takana. Sen, ja lauantain prellussa pelaamisen, odottelu tuo mukavan pikkulapsi odottaa joulua -fiiliksen. Myös DCI:n uusi politiikka turnaushenkilökunnan pelaamisesta omassa turnauksessaan ilahduttaa suuresti, ja motivoi huomattavasti aiempaa enemmän ajamaan TTY:n maanantaidraftien asiaa eteenpäin.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Tervonaattori

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8 : 24.09.09 - klo 21:43 »
Olen erittäin ilahtunut odotteassani huomista yllätystä tolta, joka tuolla jo nukkuu kun mä vaan kirjoittelen kivalle foorumille  :)

Sitä en sitten tiedä kuinka ilahtunut olen kun yllätys tulee ilmi   :D
(Se tapahtuu huomenna kello 17->) Jänskättää!!  ;D

Poissa Tebetekus

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #9 : 24.09.09 - klo 21:58 »
Ilahduttaa suuresti 12h duunipäivän jälkeen saada videoprojektin raakaeditti valmiiksi.
Juuri korkattu olut ilahdutta myöskin näin illasta. :)

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #10 : 24.09.09 - klo 23:18 »
Säätiedotuksen mukaan Viareggion rannoille Tyrrenanmeren äärelle on viikonlopuksi luvassa hyviä ilmoja. Jee! Sinnepä siis uimaan. Viime viikonloppuna oli epävakaista ja tuleva viikonloppu on viimeinen Toscanassa.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #11 : 25.09.09 - klo 06:54 »
Ostin tontin. Shoppailu ilahduttaa  ;D
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Vilhis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #12 : 25.09.09 - klo 10:43 »
...lauantain prellussa pelaamisen, odottelu tuo mukavan pikkulapsi odottaa joulua -fiiliksen.

Viikonlopun prelikat ilahduttavat kummasti minuakin :) Tämän lisäksi ilahduttaa se, että proseminaarin aihe alkaa pikkuhiljaa hahmottumaan.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa HN IPPO

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #13 : 25.09.09 - klo 13:39 »
...lauantain prellussa pelaamisen, odottelu tuo mukavan pikkulapsi odottaa joulua -fiiliksen.

Viikonlopun prelikat ilahduttavat kummasti minuakin :) Tämän lisäksi ilahduttaa se, että proseminaarin aihe alkaa pikkuhiljaa hahmottumaan.

Mua ei järin ilahduta, että mun merfolkki tippuu typestä :(.. Mutta ilahduttaa että on viikonloppu ;D
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60141.0.html

Jos teillä ei ole parempaa tekemistä kuin olla minun isoveljenä niin suosittelen sitten vaikka pelaamaan Duel Mastersia.

Poissa Yuisuke

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #14 : 25.09.09 - klo 21:46 »
Tällä hetkellä ilahduttaa suuresti Heroes of Might and Magic 3, jonka "löysin" uudestaan vuosien jälkeen. Ah autuutta.
There is no place like that's no moon!

Poissa ScoopArt

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #15 : 25.09.09 - klo 21:50 »
Tällä hetkellä ilahduttaa suuresti Heroes of Might and Magic 3, jonka "löysin" uudestaan vuosien jälkeen. Ah autuutta.

Mulla sama, paitsi pelinä Final Fantasy 9.

Poissa Mad-Hatter

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #16 : 25.09.09 - klo 22:16 »
Tällä hetkellä ilahduttaa suuresti Heroes of Might and Magic 3, jonka "löysin" uudestaan vuosien jälkeen. Ah autuutta.
Aah, itsekkin tulin juuri kyseisen pelin parista tänne internetin ihmemaailmaa taas ihmettelemään. Mahtava peli kyllä.

Poissa luma

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #17 : 25.09.09 - klo 22:18 »
Pelaisitte ennemmin Age of Empires kakkosta, siinä vasta pelien aatelia. Sitä voisi netissäkin hakata, mutta kun korealaiset vastustajat eivät innosta ja samasta pelistä innostuneita kavereita ei juurikaan ole (jos tämä treffi-ilmoitus herätti kiinnostuksesi, niin pistäpä yyveetä).

Poissa Temppi88

Vs: Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #18 : 25.09.09 - klo 22:38 »
Pelaisitte ennemmin Age of Empires kakkosta, siinä vasta pelien aatelia. Sitä voisi netissäkin hakata, mutta kun korealaiset vastustajat eivät innosta ja samasta pelistä innostuneita kavereita ei juurikaan ole (jos tämä treffi-ilmoitus herätti kiinnostuksesi, niin pistäpä yyveetä).

Minä pelailin tuota peliä vuosia sitten. En tarkalleen muista, koska ilmestyi, mutta heti sen ostin. En kyllä tiedä missä kyseinen peli nyt on  :-\

Minua ilahduttaa kun sain viimeinkin opinnäytetyön siihen pisteeseen, että pystyin antamaan sen opettajalle tarkistettavaksi.

Poissa Yuisuke

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Vs: Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #19 : 25.09.09 - klo 23:06 »
Pelaisitte ennemmin Age of Empires kakkosta, siinä vasta pelien aatelia. Sitä voisi netissäkin hakata, mutta kun korealaiset vastustajat eivät innosta ja samasta pelistä innostuneita kavereita ei juurikaan ole (jos tämä treffi-ilmoitus herätti kiinnostuksesi, niin pistäpä yyveetä).

Paikallisesta antikvariaatista lähtis toi peli 3:lla eurolla.. Pitäisköhän poistaa...

Toinen mikä on kanssa silkkaa voitokkuutta on Settlers 2..

Tällä hetkellä ilahduttaa Ragnarin joutuminen häätöäänestykseen.
There is no place like that's no moon!

Poissa Chaosworm

Vs: Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #20 : 25.09.09 - klo 23:09 »
Pelaisitte ennemmin Age of Empires kakkosta, siinä vasta pelien aatelia.
Totta, tämä peli on aiheuttanut monta unetonta yötä ja hirveää koulupäivää!

Väittäisin tosin kyllä, että lähes identtinen Warcraft yltää kyllä vielä vähän paremmaksi peliksi.
aka. Awaclus

Poissa Laako

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #21 : 25.09.09 - klo 23:17 »
Kaikki siis lataamaan ko. peli ja sitten vaa mätkimään! Nimim. voittanut luman aina

Ontopic: Ilahdutti suuresti, kun löysin ensin euron maasta, sitten ostin miniässän, sitten voitin 5 kokonaista euroa :) Sitten pääsi kepapille.
gooby pls

Poissa luma

Re: Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #22 : 25.09.09 - klo 23:28 »
Väittäisin tosin kyllä, että lähes identtinen Warcraft yltää kyllä vielä vähän paremmaksi peliksi.

Jos puhut Warcraft ykkösestä tai kakkosesta, niin hyi. Age of Empiresissä sentään on uniikkiyksiköiden verran eroa kansojen välillä.

Kaikki siis lataamaan ko. peli ja sitten vaa mätkimään! Nimim. voittanut luman aina

Hah, kertaakaan et ole voittanut.

Poissa jupu_

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #23 : 26.09.09 - klo 18:14 »
ilahduttaa että nappasin prelikasta foilifetsin :)

Poissa Renter

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #24 : 26.09.09 - klo 20:33 »
Nissa Revanen toimivuus. Oikein mukava ylläri.
23:15 <@Rancid-> jos Bear Cub blokkasi Bloodbraid Elfin tai toisinpäin, arvatkaapa mitä siinä tilanteessa tapahtui
23:16 <@Rancid-> ..karhunpoika sai rastaa

20:03 < rayenni> ja esim overrun ilman tramplee on silti run

00:52 <@luma> koska ulkopelin stack on sisäpelin ulkopuolella

Poissa Delicious_Kake

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #25 : 26.09.09 - klo 23:50 »
Tänään avattu Misty Rainforest ja treidattu foili-yksilö samaa korttia ilahduttavat. Myös 4-2 -recordi preleissä paskoista palkintoboostereista huolimatta lämmittää.

-Kake

Poissa Zerath

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #26 : 27.09.09 - klo 16:57 »
Eilinen plän oli että piti mennä naikkosen kanssa ryyb. Suunnitelmat muuttui kun hän ehdottikin: "Hei ei mennä mihinkä baariin, vedetään kalsarit kämpillä ja pelataan Starcraftia".
Nörtin unelma. Se ilahdutti.
<JakeW> Roope ei tarvi SM-kisoihin edes pakkaa, se voittaa ilmankin

Poissa Yuisuke

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #27 : 27.09.09 - klo 17:23 »
Eilinen plän oli että piti mennä naikkosen kanssa ryyb. Suunnitelmat muuttui kun hän ehdottikin: "Hei ei mennä mihinkä baariin, vedetään kalsarit kämpillä ja pelataan Starcraftia".
Nörtin unelma. Se ilahdutti.

Mulla kanssa samantyylinen, muija ehdotti että vedettäis jotain juomapeliä. Päädyttiin Dead or Alive 4:seen. :)

Tällä hetkellä ilahduttaa se että motivaatio judge-testin ottamiseen kohos taas. Jospa tällä kertaa jaksais loppuun asti. :)
There is no place like that's no moon!

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #28 : 27.09.09 - klo 20:49 »
Pelattiin pari peliä sealedia keittiönpöydän ääressä. Avasin 2 kpl fetchlandeja  ;D
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa lithium

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #29 : 27.09.09 - klo 20:59 »
Ilahdutti koko päivän metsästysreissu suolla tarpoessa, vaikkei mitään saatukaan.

Myös tämä ilahdutti http://naurunappula.com/408173