Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vantaa, hupipeliä  (Luettu 2064 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Minna

Vantaa, hupipeliä
« : 19.10.17 - klo 16:16 »
Hei, olen hupipelaillut jonkin aikaa mtg:tä, erottuani avopuolisostani meinasin lopettaa koko pelin ja ehdin osan korteista myymäänkin. Nyt taas innostus peliin noussut ja kaipailisin pelikavereita. Nykyistä avopuolisoa ei peli kiinnosta joten ajattelin jos internetistä olisi apua  :) commander on mielestäni paras.

Poissa Prote

Vs: Vantaa, hupipeliä
« Vastaus #1 : 19.10.17 - klo 16:40 »
Jos asut Myyrmäen suunnalla, niin OMG:ltä löytyy varmasti peliseuraa commanderiin ja miksei muihinki formaatteihin. Lisäksi kannattaa liittyä OMG:n MTG facebook-ryhmään ja huudella sielläkin, ryhmän pitäisi löyty etsimällä "OMG MTG" facebookin haulla. Alla vielä linkki sivuille ja osoite :)

Oh My Game, http://www.ohmygame.fi
Ostoskeskus Myyrmanni, 3. krs, Myyrmäki/Vantaa

Poissa Minna

Vs: Vantaa, hupipeliä
« Vastaus #2 : 20.10.17 - klo 15:33 »
Ikävästi toisella puolella vantaata  :-' asustelen tiksin suunnalla. Ja ei niin tosissaan pelaajia :) olen melko amatööri ja mulle vaan naurettais  :-X

Poissa hymykuoppaorava

Vs: Vantaa, hupipeliä
« Vastaus #3 : 20.10.17 - klo 15:49 »
Ikävästi toisella puolella vantaata  :-' asustelen tiksin suunnalla. Ja ei niin tosissaan pelaajia :) olen melko amatööri ja mulle vaan naurettais  :-X
Sillähän ei ole mitään väliä vaikka amatööri olisit eiköhän meistä kaikki ole joskus olleet ja ainakin OMGllä on avuliasta ja ymmärtäväisiä ihmisiä etenkin uusia ihmisiä kohtaan ja vinkkejä saisi pakkoihin

Poissa Prote

Vs: Vantaa, hupipeliä
« Vastaus #4 : 20.10.17 - klo 16:42 »
Ja tiksistä pääsee helposti junalla suoraan myrtsiin  ;D

Poissa Fogxanic

Vs: Vantaa, hupipeliä
« Vastaus #5 : 20.10.17 - klo 17:28 »
Ikävästi toisella puolella vantaata  :-' asustelen tiksin suunnalla. Ja ei niin tosissaan pelaajia :) olen melko amatööri ja mulle vaan naurettais  :-X

Tiksissä on meiän tiimi, mutta ei oikein commanderia pelata. Virittele saksalainen highlanderpakka www.highlandermagic.info niin peliseuraa ainakin on, kerran meit oli 8 "keittiönpöytäpeleissä". Tosin voi ihan huvikseenkin tulla kattelee, välillä 2 pelaa ja 3 juo kaljaa ja pelaa vaikka nintendoa.

Poissa Minna

Vs: Vantaa, hupipeliä
« Vastaus #6 : 22.10.17 - klo 09:53 »
Kiitos vastauksista :) onko tuo saksalainen higlanderpakka commanderpakka? Mulla ei muita olekaan kun commanderei ja se on mielestäni paras. Hyllyltä löytyy hieman muunneltuna mm. Atraxa ja breya.

Poissa Gagis

Vs: Vantaa, hupipeliä
« Vastaus #7 : 22.10.17 - klo 11:18 »
Saksalaisessa on vähemmän omia sääntöjä, kuin commanderissa ja se on pelinä oleellisesti normaali määtsikki, mutta tiukemmilla pakanrakennussäännöillä. Tarkat tiedot löytyvät osoitteesta http://highlandermagic.info
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''