Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)  (Luettu 367402 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #120 : 23.08.12 - klo 19:05 »
Kiitos. Toivottavasti muistan seuraavalla kerralla.

Edit: Kutsuin suuttuneen takaisin toistamaan sama juttu ja lopuksi olemme samalla puolella. Ei olisi tänään onnistunut ilman miinin-herraa.
« Viimeksi muokattu: 23.08.12 - klo 19:40 kirjoittanut yeou »

Poissa teemuhy

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #121 : 23.08.12 - klo 21:35 »
Saa olla aikamoinen kakkapää, jos tuollaisesta menee suuttumaan.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #122 : 25.08.12 - klo 18:19 »
Onko muillakin ollut tällaista:
Keittänyt teetä/kahvia mutta jäänyt juomatta, selailee internettiä mutta päätyy muutaman kerran samalle sivustolle, on menossa tiettyyn suuntaan mutta meneekin toiseen?
Koittaako sitä päivää jona joku toinen kuin minä kirjoittaa kysymyksen tänne?

Poissa Anrix

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #123 : 26.08.12 - klo 02:03 »
Miksi ihmisten (tässä tapauksessa 56v syndesankarin) täytyy pilata omat synttärinsä aloittamalla mukavan juhlajuoman jälkeen pillittämällä, miksi mitäkin on tapahtunut ja miksi mitäkin tapahtuu?!! Miksi ei voisi vain nauttia hetkestä ja kattoa miten käy? Itsellä ollut samanlaisia mietteitä pitkin kuukausia, kuten milloin sielu menee esim. koiranpentuun (koirakasvattaja ei tiennyt vastausta) jne. ja miten tulee käymään loppujenopukuksi. Itse tulin siihen valintaan, että katsotaa pokerikäsi loppuuun mahdollisimman paljon kusettaen ja sillä menty! Noh suht hyvin vielä menty ja katsotaan eteenpäi!

ps. ei kauheati promilleja veressä! ehkä vähäsen, vittuuuu!! :D

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #124 : 30.08.12 - klo 15:47 »
Miksi ihmisten (tässä tapauksessa 56v syndesankarin) täytyy pilata omat synttärinsä aloittamalla mukavan juhlajuoman jälkeen pillittämällä, miksi mitäkin on tapahtunut ja miksi mitäkin tapahtuu?!! Miksi ei voisi vain nauttia hetkestä ja kattoa miten käy? Itsellä ollut samanlaisia mietteitä pitkin kuukausia, kuten milloin sielu menee esim. koiranpentuun (koirakasvattaja ei tiennyt vastausta) jne. ja miten tulee käymään loppujenopukuksi. Itse tulin siihen valintaan, että katsotaa pokerikäsi loppuuun mahdollisimman paljon kusettaen ja sillä menty! Noh suht hyvin vielä menty ja katsotaan eteenpäi!

ps. ei kauheati promilleja veressä! ehkä vähäsen, vittuuuu!! :D

Ryhmä toimii ajatustensa suodattimena joista tiivistyy... - se mitä suodattimesta lopulta kuitenkin tulee, vaihtelee ja on riippuvainen ryhmän käytöksestä toistensa kanssa. Kaikki ovat syypäitä.


Oma kysymys: suunnilleen 10 vuotta sitten minun ystävällä oli NRJ hits albumi joka oli kultaisen oloinen ja siinä oli numero 1 tai 2. Eikä ollut ''tavallinen''.
Siihen aikaan oli hänen veljellään hallussa levy ''Now 3'' jonnet ei muista huonomuististen kanssa.

Albumin ensimmäisessä levyssä oli muunmuassa mukana Dr. Bombayn Calcutta, Eiffel jotkutnumerotoliko69 Blue, Crazy Frog Axel F, Las Ketchup ketsuppilaulu ja toisessa levyssä oli vanilla icet.. en vaan muista. Mutta tällaista musiikkia oli siellä.
Joskus hän pyynnöstä minulle mesen kautta välitti musiikit. Ne ovat vieläkin varsin nimettöminä minun puhelimessani ja tietokoneessani. Olen yllättynyt miten ne ovat säilyneet tähän asti, muistikortin rikkimenon ja sen muun jälkeen.

Olen googlea kokeillut ja saanut tulokseksi NRJ:n selvästi uudempia ja kökömmän näköisiä sisällöltään, vaan en sitä mitä etsin.
Levyjen 1 ja 2 kappale listat olisi kiva saada tietoon, vaikka erityisesti haen kappaletta 11 levyltä 2. (niin ja minä en omista tätä levyä enkä ole enää kovin paljon ystävä hänen kanssaan vaikka välit ovat silti pehmeät - hän myös asuu vaikeassa paikassa, kyllä, olen laiska mutta jos nyt tuurilla joku tietoaan jakava halukas kyseisen cd:n omistaja sattuisi lukemaan tämän..)
Niin omistaako kukaan tätä albumia levyineen ja listoineen tai tietäisi muuten vain niiden kaikkien nimet?
Kiitän etukäteen.

Ja se musiikki on mielestäni hyvää.

Poissa syfilisx

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #125 : 30.08.12 - klo 15:59 »
Kyseessä lienee Nrj One Hit wonders 1&2 levyt.
Löydät listat googlaamalla noilla hakusanoilla, laittaisin linkin mutta tuntuu vaivalloiselta.
Edit. Kirjoitin tämän siis kännykällä, siksi, ei muuten vaivalloista.
« Viimeksi muokattu: 30.08.12 - klo 16:02 kirjoittanut syfilisx »

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #126 : 30.08.12 - klo 16:00 »
Grrr kiitos  ;D

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #127 : 05.09.12 - klo 16:37 »
Voiko kampaamossa maksaa omilla hiuksillaan? Semmonen joku kunnioitettava 50 cm kasa, vai onko asia kampaamokohtainen?

Poissa Rancid-

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #128 : 05.09.12 - klo 16:39 »
Tuttavani yritti ainakin huutokaupata irti leikattuja rastojaan. En tiedä millaisen hinnan se niistä sai. Muuten voi olla vähän hiljaista sen kanssa, että hiuksista saisi valuutan muotoa... mikä ei tietysti henkilökohtaisesti haittaa mua pätkääkään.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #129 : 05.09.12 - klo 16:44 »
Voiko kampaamossa maksaa omilla hiuksillaan? Semmonen joku kunnioitettava 50 cm kasa, vai onko asia kampaamokohtainen?
Veikkaan että aika harvassa on ne kampaamot jossa tälläinen maksupolitiikka käy. Oma parturi heittää ainakin mun hiukset roskikseen eli niille ei sen suurempaa finansiaalista arvoa tällöin liene olevan.

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #130 : 05.09.12 - klo 16:49 »
Ok, kiitti.

Poissa Kavu

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #131 : 05.09.12 - klo 16:57 »
Vaikeaa se voi olla, muttei mahdotonta. Olen kyllä kuullut että Suomessa ihan kampaajat ostaisivat hiuksia jos ne ovat tarpeeksi pitkät. Kannattanee kysellä esim. pidennyksiä tekevistä kampaamoista. Jos eivät osta, saattavat tietää kuka ostaa. Jos ostaja löytyy, hintaa on yleensä ainakin sen kampaamokäynnin verran.

Poissa Augustus

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #132 : 05.09.12 - klo 17:05 »
Mulla on kans rastakauppaa tehnyt ystävätär. Täällä se vissiin onnistuu:

http://takkutukka.kapsi.fi/forum/index.php

Eli annat vaan sen kuontalon mennä kunnolla klunsseihin ja myyt rastapäille lisäkkeiksi. Siten ainakin voisi päänahastaan kasvattaa kahisevaa, jolla voi sitten maksaa kampaajalle. Vaisto sanoo, että rastoja käyttävät henkilöt ovat tuskin valmiita maksamaan porvarihintoja tupsuistaan, joten äkkirikastumaan tällä tyylilä tuskin pääsee.

Joskus olen kuullut kerrottavan, että peruukeja tekevät puljut saattaisivat tukkaa ostaa. Silloin myyntihinta varmaan riippuu paljon tukan laadusta, esim. pitkä, luonnollisesti punainen tukka on varmaan kalliimpaa kamaa kuin maantien harmaa sekalainen läjä karvaa.

Poissa Tervonaattori

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #133 : 08.09.12 - klo 22:28 »
Minne mun ns. kaveriruudukko katos Facebookista?! Eli tuo vasemmassa laidassa, kaiken maailman suosikkien, ryhmien ja sen sellasten alla oleva keskusteluhommeliini on kadonnut ties minne.

Osaako joku sanoa miten sen saisin takaisin?

Poissa Kavu

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #134 : 09.09.12 - klo 04:32 »
Mulla ainakin kaveriruudukko vasemmalla näkyy vain kun oikean reunan sidebar on piilossa.

Poissa Tervonaattori

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #135 : 09.09.12 - klo 10:47 »
Mulla ei :( Enkä oikeen mitään asetustakaan tunnu tuolle ruudukolle löytävän... Ärsyttävää!

Poissa jambo

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #136 : 09.09.12 - klo 13:12 »
Itellä tulee aina näkyviin kun selain-ikkuna ei oo ns. full-size, näytön laidasta laitaan. Sillon katoaa oikeesta reunasta se lista ja tulee näkyviin vasempaan reunaan ruudukko.
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa Goat of Yuggoth

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #137 : 09.09.12 - klo 16:59 »
Ruudukko on mun mielestä siirtyny pysyvästi omalle timelinelle nyt kun se tuli pakolliseksi kaikille, jos siis tarkotat sitä mikä ennen oli kotisivun ryhmien, sovellusten ja paikkojen alla.

Pikku kyssäri tähän väliin: Onko päästäiset myrkyllisiä? Joskus pikkupoikana kansanviisas isoäitini näin kertoi, sen jälkeen en ole asiasta faktatietoa löytänyt.

Cheers,
Goatee

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #138 : 09.09.12 - klo 17:19 »
En usko että päästäinen saa sinua yksinään tapettua, kun ei saa kyykäärmekkään.

Poissa Rhaderis

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #139 : 09.09.12 - klo 17:24 »

Pikku kyssäri tähän väliin: Onko päästäiset myrkyllisiä? Joskus pikkupoikana kansanviisas isoäitini näin kertoi, sen jälkeen en ole asiasta faktatietoa löytänyt.


Jos en ihan väärässä ole, niin suurinpiirtein kaikki Suomen luonnossa piipertävät pikkujyrsijät (päästäinen tosin hyönteissyöjä) voivat aiheuttaa myyräkuumeen. Kuulemma suhteellisen vaarallinenkin vielä.
Eli ei päästäinen/myyrä/hiiri/rotta itsessään kovin sairastuttava/tappava ole, mutta bonukset kyllä.

edit. Fibat fixed
« Viimeksi muokattu: 09.09.12 - klo 17:30 kirjoittanut Rhaderis »

Poissa Goat of Yuggoth

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #140 : 09.09.12 - klo 19:16 »
Siis kyseessä oli enemmän hypoteettinen kysymys, ei mua päästäinen oo purassu.. Tuli nimittäin kyseinen otus omalla pihamaalla vastaan, ja aloin sen seurauksena miettimään, että onko elukka mahdollisesti myrkyllinen.

Eli siis, joudunko sairaalaan päästäisen "myrkystä", myyräkuumeet ja muut jyrsijäsairaudet poislukien? Ja huom. en kysy tätä sen takia että yleensä menisin ensimmäisenä koskemaan eläimiin joita näen.

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #141 : 09.09.12 - klo 19:24 »
Et joudu. Vanhakansa uskoi kontiaista myrkylliseksi koska kissat eivät näitä suostuneet syömään, tappoivat vain. Nykyään on tutkittu että päästäisellä on kupeillaan hajurauhaset jotka ilmeisesti erittävät erittäin pahanmakuista eritettä
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Elwood

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #142 : 09.09.12 - klo 23:03 »
Et joudu. Vanhakansa uskoi kontiaista myrkylliseksi koska kissat eivät näitä suostuneet syömään, tappoivat vain. Nykyään on tutkittu että päästäisellä on kupeillaan hajurauhaset jotka ilmeisesti erittävät erittäin pahanmakuista eritettä

Kontiainen = maamyyrä. Ei siis päästäinen.

Nopealla googlailulla löytyy tieto, että vesipäästäinen on Suomen ainoa myrkyllinen nisäkäs. Se pystyy vain vaivoin edes puhkaisemaan ihmisen ihoa pienillä hampaillaan. Ilmeisesti syljessä oleva myrkky voisi pahimmillaan aiheuttaa puremakohtaan pientä tulehdusta ja punoitusta. Isoäitisi kansantieto lienee perua jo antiikin ajoista.
Lähde: http://members.chello.at/natura/shrew/cult-poison.html

Poissa Goat of Yuggoth

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #143 : 10.09.12 - klo 17:29 »
Kontiainen = maamyyrä. Ei siis päästäinen.

Nopealla googlailulla löytyy tieto, että vesipäästäinen on Suomen ainoa myrkyllinen nisäkäs. Se pystyy vain vaivoin edes puhkaisemaan ihmisen ihoa pienillä hampaillaan. Ilmeisesti syljessä oleva myrkky voisi pahimmillaan aiheuttaa puremakohtaan pientä tulehdusta ja punoitusta. Isoäitisi kansantieto lienee perua jo antiikin ajoista.
Lähde: http://members.chello.at/natura/shrew/cult-poison.html

Aivan, ajattelinkin jotain tämän suuntaista. On se kumma öttö, ei tosiaan selvinnyt tuo sen takia että etsin pölhöyksissäni tietoa vain niistä päästäisistä, jotka asuvat metsiköissä eivätkä vesistöjen rannoilla... Noh, kiitos kuitenkin, saa taas hetken enemmän unta kun tähän ei uhraudu suurta pohdintaa :D

Goatee

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #144 : 10.09.12 - klo 19:07 »
Onko jkk elossa?
Mikä on ''
lievää rytmihäiriötä
'' ?
Pitäisikö minun polttaa entiset hiukseni roviolla? Ne haisevat (pääosin siksi että ne olivat pitkät ja hankalat huolehtia)
minä aijon olla tällainen tyylikäs lyhythiuksinen lopun ikuista elämääni
Onko kahvi ja suklaa raaka-aineiltaan samoja?

Vaikein kysymys: koska loppu on piilotettu, niin...

Mihin loppu on piilotettu?

Ja minä kehtaan sanoa, että tuo kysymys on vaikein maailmassa, katsoi sitä mistä kantista hyvänsä. Nälkiintykää ajattelusta! Minä muuten keksin että loppu on piilotettu. Ja joka tilanteessa annan sille turpaan.. tai jotain vastaavaa.. joka väittää sitä omaksi keksinnöksi.
Vastaakohan joku kaikkiin kysymyksiin jotain.. varmaan lochness, hänen vastauksensa ovat kuin mihin loppu on piilotettu
Ainakin häntä voi kiusata kuin k..

ei mitään :D
ollaanhan kaikki rehellisen ja iloisen rehellisiä iloisia?
taidan pitää kaikkia kanssani puhuvia kavereinani?

Poissa Goat of Yuggoth

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #145 : 10.09.12 - klo 19:36 »

1. JKK ei ole elossa. Oikeasti JKK oli vain androidi, joka oli koe sille, että voiko ihmisen kaltaista uskottavaa konetta pitää USA:n presidenttinä. Tämän jälkeen käytäntöä on harjoitettu joka presidentin kohdalla. Obamassa oli vain valmistushäiriö, ja siksi se tekee oikeasti kannattavia päätöksiä. Obama viedään romuttamolle heti seuraavien vaalien jälkeen.

2. Tykytystä ollut aamupäivän, lisäksi välillä jää puoli sekuntia jälkeen. Vähän niinkuin taskunauris joka tarvis kiristystä.

3. Hiukset ovat eliömuoto, joka tuntee kipua. En suosittele, sillä muut elimet saattavat ryhtyä kapinaan.

4. Kahvi ja suklaa syntyvät molemmat periaatteessa mullasta, joten kyllä.

5. Loppu on piilotettu, mutta piilo on lopetettu.

6. Ollaan vaan.

7. Taidat pitää, mutta tuskin siitä haittaa on. Itse asiassa uskoisin että päin vastoin.

Goatee

Poissa rayenni

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #146 : 10.09.12 - klo 19:51 »
Brian Kibler et. alin SolForge-peli on saamassa loppuun hyvinkin onnistunutta kickstarter-rahoitustaan. http://www.kickstarter.com/projects/1965800643/solforge-digital-trading-card-game/posts

Talouden päälle ymmärtävät, miten tuollainen rahoitus toimisi Suomen verotuksen kanssa?

Poissa jambo

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #147 : 11.09.12 - klo 02:01 »

1. JKK ei ole elossa. Oikeasti JKK oli vain androidi, joka oli koe sille, että voiko ihmisen kaltaista uskottavaa konetta pitää USA:n presidenttinä. Tämän jälkeen käytäntöä on harjoitettu joka presidentin kohdalla. Obamassa oli vain valmistushäiriö, ja siksi se tekee oikeasti kannattavia päätöksiä. Obama viedään romuttamolle heti seuraavien vaalien jälkeen.

Puhunet nyt kyllä JFK:sta, kun taas yeou:n tarkoittama jkk lienee ihan tämän foorumin presidenttiehdokkaita, veikkaan ja toivon että elossa myös :D
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa Goat of Yuggoth

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #148 : 11.09.12 - klo 08:37 »

Puhunet nyt kyllä JFK:sta, kun taas yeou:n tarkoittama jkk lienee ihan tämän foorumin presidenttiehdokkaita, veikkaan ja toivon että elossa myös :D

Kudos. Kaikkea sitä tuleekin lukihäröiltyä välillä :D Teoriani jFk:sta on silti paikkaansa pitävä.

Goatee

Poissa Thalian

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #149 : 11.09.12 - klo 09:59 »
Talouden päälle ymmärtävät, miten tuollainen rahoitus toimisi Suomen verotuksen kanssa?

Mun nähdäkseni on kaksi vaihtoehtoa:
Joko tuo on kokonaan laitonta puuhaa, mistä on jo yksi tutkintakin päällä. Jos siis tuo katsotaan rahankeräykseksi, niin siihen pitäisi olla lupa, mitä ei kyllä tuon tyylisiin juttuihin ole irtoamassa.
Toinen vaihtoehto on, että tuo katsotaan normaaliksi myynniksi. Eli siis tuonne rahaa laittamalla katsotaan ostettavan se tuote, mikä tuossa luvataan tehdä. Käytännössähän noissa taitaa kaikissa saada sen tuotteen kunhan laittaa sen jonkun minimin verran rahaa, joten tää on ihan validi näkökulma myös. Oikeudellisesti tätä ei ole testattu ja mitä tiedän Suomifirmojen käyttäneen tuota, niin niillä on bulvaani, jonka kautta raha kiertää, jolloin se on kirjanpidonkin kannalta helpompaa.