Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Unelmat  (Luettu 17891 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa yeou

Unelmat
« : 26.07.12 - klo 23:45 »
Jokaisen sopii kertoa unelmistaan täällä. Eikä masentavassa sävyssä, vaikka se olisikin ''mahdotonta''. Unelmat ovat hyvä asia jos niitä ei sure!

Itse haluaisin kyvyn muuttua silloin kun haluan, lohikäärmeeksi, joka on minun mielestä tosi siisti ja hieno.
Lohikäärmeenä pystyisin lentämään, mikä on unelman tärkein asia. Unia lentämisestä olen nähnyt monta kertaa, vaikka se tuntui haastavalta niin silti se oli mahtavaa!
Aikaisemmin unelmoin romanttisista junamatkoista varkaan kanssa... kerran - hupsista keikkaa - näin juuri näköisen kaupassa minulle hymyilemässä. Taisin nähdä toisenkin kerran. Ehkä ei olisi paha tavata vielä.
Varis lemmikiksi. Ei kaki sisätiloissa. Siirtelee huoneen tavaroita tahtonsa mukaan rikkomatta mitään :)
Unelmoin että tulevaisuudessa tähän maailmaan avautuu portti toiseen ulottuvuuteen jossa kykenisin elämään. Jossa olisi jännittävää!
Ja että tässä maailmassa ihmiset ei tee liikaa lapsia vaan harkitsee tekojaan hartaasti.

Antaa paukkua!

Poissa Samulai

Vs: Unelmat
« Vastaus #1 : 27.07.12 - klo 17:59 »
Itse haluaisin kyvyn muuttua silloin kun haluan, lohikäärmeeksi, joka on minun mielestä tosi siisti ja hieno.
Lohikäärmeenä pystyisin lentämään, mikä on unelman tärkein asia. Unia lentämisestä olen nähnyt monta kertaa, vaikka se tuntui haastavalta niin silti se oli mahtavaa!

Feel free...

Poissa yeou

Vs: Unelmat
« Vastaus #2 : 27.07.12 - klo 22:47 »
Miksi kellään muulla ei ole unelmia?

Poissa jotudin

Vs: Unelmat
« Vastaus #3 : 28.07.12 - klo 00:11 »
Unelmoin, että saisin uuden pullon viskiä. Entisessä oli reikä kaulan päässä ja siksi se tyhjä on. Oi Kela, osta mulle uusi viskipullo. Entinen jo tyhjä on.

Poissa Dragon slayer55666

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Summoning Sick
  • Only strong will survive
Vs: Unelmat
« Vastaus #4 : 29.07.12 - klo 23:30 »
Oi kun osaisin lentää...
MÄ EXILAAN SUN DECKIN :3

Poissa jambo

Vs: Unelmat
« Vastaus #5 : 30.07.12 - klo 16:01 »
Unelmoin mm. ettei tarvitsisi tehdä työtä rahan takia vaan että saisi tehdä juuri sitä, mitä huvittaa. Unelmaan osaksi liittyen haluaisin olla "isona" eli kohtapuoliin yliopistosta valmistuttuani jonkinlainen uuden luoja, ts. keksijä, kirjailija, muusikko tms. yms. jossa saa luoda jotain aivan uutta. Tähän liittyen aivojen perukoilla onkin jo kauan kehittynyt erilaisia soft- ja hardware-keksintöjä sekä pohjaa fantasiakirjasarjalle. Olen kuitenkin luonteeltani liian usein varsin laiska, joten esim. tuota mainittua kirjaa en ole saanut paperille asti kirjoitettua juuri lainkaan. Keksinnöissä on lisäksi sitäkin ongelmaa, että minulla ei ole varaa mihinkään patentteihin, joten jos jollekin niistä puhun niin sen on paras olla pirun luotettava tyyppi, että ei ota ja varasta ideoita, sikäli mikäli ne ovat toimivia/myyviä  :(
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa naminami

Vs: Unelmat
« Vastaus #6 : 19.08.12 - klo 22:13 »
Jos vielä kroppa/nivelet/polvet olis 100% kunnossa, unelmia.

Poissa DawnStar

Vs: Unelmat
« Vastaus #7 : 20.08.12 - klo 09:07 »
Se että osaisi kaiken opettelematta :D
"I am writing this under an appreciable mental strain, since by tonight I shall be no more." H.P Lovecraft

Poissa Kertsu

Vs: Unelmat
« Vastaus #8 : 08.09.12 - klo 23:04 »
Mä haluaisin nostaa Titanicin merenpohjasta.

Poissa DawnStar

Vs: Unelmat
« Vastaus #9 : 10.09.12 - klo 16:27 »
No järkevästi ajatellen haaveksin siitä, että saisin soittaa suurelle kuuntelijakunnalle kitaraa. Siinä olis sitä jotain.
"I am writing this under an appreciable mental strain, since by tonight I shall be no more." H.P Lovecraft

Poissa roussih

Vs: Unelmat
« Vastaus #10 : 14.09.12 - klo 16:10 »
Perus unelma: ois ihan vitusti rahaa ja ei tarttes huolehtii elintasosta. Vois tehdä sitä mitä huvittaa babylonin sijaan.  ;)

Poissa Goat of Yuggoth

Vs: Unelmat
« Vastaus #11 : 16.09.12 - klo 14:10 »
Valokuvamuisti olis yks meikäläisen monista unelmista. Tietenkin metamorfoosi/melkein mikä tahansa psyykkinen kyky olisi myös poikaa. Oi niitä mahdollisuuksia miten niitä voisi hyödyntää!

Goatee

Poissa yeou

Vs: Unelmat
« Vastaus #12 : 27.09.12 - klo 18:42 »
Hyvällä tuurilla syyslomalla pääsee mystiseen paikkaan jossa en ole koskaan ennen ollut ja vielä voisin katsastaa jos asesepät ottavat alokkaita työhönsä myöhempänä. Pelottaa kyllä että kaikki menee mönkään ja hyppään kuusesta tylsistyneenä ja masentuneena. :D
toivottavasti lähtee käyntiin
Näin eilen sen miehen jolle olin ruusun antanut ja tänään en nähnyt sitä poikaa joka kulkee linja-autossa, hyvä, koska silloin minun pää ei kulutu pieneksi pähkinäksi. ... ... ... ... ... tämä tällainen on väärin joten sen jolle en ruusua ole onneksi antanut, jätän rauhaan, en katso, en katso...
Jos jollakin onnentäpinällä pääsen sinne ja saan ainakin kuukauden ellei parhaassa tapauksessa neljän työssä-oppimis-paikan sieltä niin teen älyttömän hienon (hieno=vaarallinen ja tyylikäs) vempaimen ja lahjoitan sen hänelle.
Voi kunpa! ...kun olen 18, saan tehdä ihan mitä vaan, silloin haluaisin tustua häneen tarkemmin  :-\

Jonakin päivänä olen vielä tavattoman tyylikäs ja ajelen tavattoman tyylikkäällä tummansinisellä audilla ja soitan älyttömän tyylikästä musiikkia.
Jos vahingossa iskee hepuli päähän niin perustan vahingossa rikollisryhmän ja me vahingossa ryöstellään pankit ja vahingossa hallitaan maailmaa... no, sellaista unelmoin linja-automatkalla.

Poissa PPVTB

Vs: Unelmat
« Vastaus #13 : 28.09.12 - klo 20:28 »
Pitkän tähtäimen unelmista mainittakoon se, että kuollessani olisin tyytyväinen maanpäälliseen elämääni, ettei olisi jäänyt jotain hienoa saavuttamatta/tekemättä jne. Toinen unelma kuuluu tähän "jotain hienoa" luokkaan, olen aina halunnut suorittaa laskuvarjohypyn.
« Viimeksi muokattu: 09.01.13 - klo 21:00 kirjoittanut PPVTB »

Poissa Kertsu

Vs: Unelmat
« Vastaus #14 : 28.09.12 - klo 21:04 »
Oma unelma edelleen Titanicin nostaminen meren pohjasta. Toinen unelma saada suora vastaus siihen, onko yeou mies [ x ]
vai nainen [ x ]

Poissa Babu

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Creature - Goblin Brushwagg
Vs: Unelmat
« Vastaus #15 : 28.09.12 - klo 23:40 »
onko yeou mies [ x ]
vai nainen [ x ]

On.

Itte haluaisin luokanopettajaksi.
"eikö se nyt ole vanha fakta että monoliitit menee infiniteks jos niitä päin edes katsoo pahasti"
- luma; 09.04.2020 klo 19:30

Poissa ADraw-

Vs: Unelmat
« Vastaus #16 : 29.09.12 - klo 13:16 »
Tietenkin metamorfoosi/melkein mikä tahansa psyykkinen kyky olisi myös poikaa. Oi niitä mahdollisuuksia miten niitä voisi hyödyntää!


http://www.youtube.com/watch?v=Fg_cwI1Xj4M

Poissa yeou

Vs: Unelmat
« Vastaus #17 : 29.09.12 - klo 17:54 »
Oma unelma edelleen Titanicin nostaminen meren pohjasta. Toinen unelma saada suora vastaus siihen, onko yeou mies [ x ]
vai nainen [ x ]

Kertsu käyttää Jace Belerenin ultimatea yeouun
ei vastausta
yeou laittaa 20 korttia pakan päältä hautumaan
 :-\ ...
vuoro siirtyy yeoulle, kortin nosto ja...
pelataan Laboratory Maniac... en aijo luovuttaa!
Mutta suorin vastaus joka koskaan voi olla on ''toinen''. Asia on jo niin selkeä että sillä ei enää kannata millata toistemme ajatuksia.

Poissa yeou

Vs: Unelmat
« Vastaus #18 : 05.10.12 - klo 19:46 »
Nyt ihan mahdollinen tavoite. Enkä halua että se muuttuisi!

Aikaisemmin mainitsin sinisen audin ja oman tyylikkyyden, tarkennan vähän...
Minulla olisi asesepän työ jota innolla tekisin ja ansaitsisin sillä itselleni
Hypermahtavan kartanon jossa EI haravoida lehtiä EIkä tehdä lumitöitä! Hähähää~! Kartano on laaja, siellä alhaalla on tosi salamyhkäinen kellari joka on ihan yhtä lämmin talvella kuin muutkin huoneet talossa ja siellä väsään pyssyjä... ilmastointi joka huoneessa, tilaa on niin liikaa ettei voi tulla sotkua. Ainakin 2 yläkertaa, ylin pienempi ja salaperäisempi ja jonnekin varmaan joku himmeä piilohuone ja tunnelit sinne tänne ja muhkea vaatekaappi- ei, sarja vaatekaappeja joissa minulla on tahdottoman tyylikkäitä asuja. Vessa sijoitettuna syrjemmälle jotta, vaikka onkin ilmastointi, estetään inhottavan hajunvivahteen liika leviäminen. Varmaan jokaisessa kerroksessa pitää olla vähintään 2 palovaroitinta. Ulkotarha........ pelkkä metsä riittää. Ja sinne metsään sijoitan maamiinoja jotka korkeintaan aiheuttavat sydänkohtauksen lauetessaan :) että pitäisi kaikki toisten pihoilla -sellaiset- poissa, ja varkaat jollakin todennäköisyydellä. MINUN PIHASSAHAN EI TOISET TEE TARPEITAAN!!!!
Jos tämä ei toimi niin pakosti huomatessani intruuderin pamautan pyssyllä pari kertaa ja uhkaan tulla alas näyttämään miksi pitäisi pysyä poissa MINUN pihastani. Kjähhähhää!
Sitten maanalainen autotalli. Jossa minun Audi Quattro Sport ukkosensinisen värisenä ilman häiritsevää punaista tekstiä ja jota osaan ajaa niin että oksat pois.
Kameleontin. Kellarissa minun kanssa.
Älyttömän hienon mustahkon rannekellon. Ei mene rikki jos lyö.
Vaatekokoelman.

Tosiaan niitä maamiinoja saa laittaa aika paljon että tuntee itsensä rauhalliseksi silloin kun ei astu sellaisen miinan päälle.
Kun minulle ei vähempi meinaa kelvata!!! Tilanteesta riippuen talo ensin, tai sitten auto ja talo sijainnin takia. Kameleontti viimeisenä.
Kartanon rakenteet kaikilta kolkiltaan voisivat olla sellaiset että siellä sopii riehua hippasta portaiden kaiteilta hypäten ilman että mikään menisi rikki.
Sitten kun kaikki on niin pidän juhlat joissa jos sotkee niin saa... ainakin nyrkistä.
« Viimeksi muokattu: 06.10.12 - klo 10:10 kirjoittanut yeou »

Poissa yeou

Vs: Unelmat
« Vastaus #19 : 09.01.13 - klo 20:18 »
Oma unelma edelleen Titanicin nostaminen meren pohjasta. Toinen unelma saada suora vastaus siihen, onko yeou mies [ x ]
vai nainen [ x ]

"mies [ x ]
vai nainen [ o ](eli nainen, varmaan selittää paljon)"
Koetan mennä siihen suuntaan joka ei ole ihminen. Jos nykyinen tahti venyy tulevaisuuteen, vaikka tekisin työtä melkein ilmaiseksi, minua ei siltikään otettaisi - ja vaikka otettaisiin ja mahdollisimman pian eroon - mihinkään työhön. Sitten kun käy niin että synkistyn ja kuolen nälkään, pääsen varmaan herra pääpirun seuraksi. Hän on pelottava, ja se on ikuista. Mieluiten ikuinen täällä kuin siellä... vaikka täällä on aika samanlaista.. paitsi että täällä kukaan ei välitä, kun taas siellä välittää, vaarallisella tavalla. Anteeksi jos aiheutin masennusta vaikka anteeksi ei auta. Saa tulla lyömään, en kerro poliisi-sedälle. Ei saa sääliä. Sääli ei aiheuta minussa mitään tunteenmuutoksia. Mutta...

Minuun iski tänään uusi unelma. Se tapahtui kun seisoin pysäkillä odottamassa linja-autoa. Punainen auto kaahasi pujotellen edestä, kuljettajana ilmeisen keskittynyt mies seuranaan muuta porukkaa autossa, ja mikä teki siitä entistä hienompaa: fedorahattu päässä. Haluaisin joskus olla osa sellaista porukkaa.
« Viimeksi muokattu: 09.01.13 - klo 20:21 kirjoittanut yeou »

Poissa Gagis

Vs: Unelmat
« Vastaus #20 : 09.01.13 - klo 22:41 »
Ei ehdi kertoa, liian kiire toteuttaa.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa zalakke

Vs: Unelmat
« Vastaus #21 : 09.01.13 - klo 22:55 »
Vapaa Venäjä.
Jos pakka ei maksa päälle tonnia, se ei voi olla hyvä missään formaatissa. Niin joo ja mutavaultti on paska metassa.

Poissa yeou

Vs: Unelmat
« Vastaus #22 : 22.01.13 - klo 16:45 »
Suunnitelma: Menen skotlantiin, etsin hienon linnan, pyydän josko siellä voisi asua (edes kellarissa) ja piirrän jotain vastapalveluksena. Jos tulee tylsää niin käyn kaupungilla kieroilemassa ja hankkiudun putkaan
kyllä tulee jännittävä elämä
voi olla että menen piiloasumaan linnaan..

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Unelmat
« Vastaus #23 : 26.01.13 - klo 20:34 »
Olisi jees, jos saisin huomenna prellussa pelata Rancid-ia vastaan. Tällä hetkellä 3:ssa standard-constructedissa olen ottanut nokkaan erin 1-6 eli 0-3. Aina olen oppinut jotain uutta.

Poissa KajaaninOlli

Vs: Unelmat
« Vastaus #24 : 26.01.13 - klo 21:27 »
Olisi jees, jos saisin huomenna prellussa pelata Rancid-ia vastaan. Tällä hetkellä 3:ssa standard-constructedissa olen ottanut nokkaan erin 1-6 eli 0-3. Aina olen oppinut jotain uutta.

Tykkään tuosta asenteesta!

Poissa hembba

Vs: Unelmat
« Vastaus #25 : 09.02.13 - klo 22:13 »
Päästä hävittäjän kyytiin. (ehkä jopa lentää itse?)
Osata takoa tuplabasaria täydellisesti.
Kolmannesta olen hiljaa tai tulee taas puolen vuoden bannit.

Poissa minics4

Vs: Unelmat
« Vastaus #26 : 09.02.13 - klo 22:57 »
-
« Viimeksi muokattu: 10.10.23 - klo 07:20 kirjoittanut minics4 »

Poissa Darkblade

Vs: Unelmat
« Vastaus #27 : 11.03.13 - klo 17:31 »
Minä unelmoin siitä, että pääsen lääkäriksi, saan vaimon ja ehkä lapsen.  :P

Poissa Enterorrhexis

Vs: Unelmat
« Vastaus #28 : 11.03.13 - klo 17:49 »
Minä unelmoin siitä, että pääsen lääkäriksi, saan vaimon ja ehkä lapsen.  :P
Ei kannata.. Lääkäreillä kun tuntuu olevan lääkiksessä sen verran villiä etanolin kanssa lutraamista että valmistuttuasi huumorisi on täysin kadonnut, puheesta puuttuu joku oleellinen kirjain ja muutenkin kaikkeen täytyy suhtautua diagnostisella vakavuudella. Yritä siinä sitten tehdä vaikutus naiseen ja vääntää vielä lapsikin. :)

Mielikuvia sairaalaelämän keskeltä, "alhaisemman" ammattikunnan silmin.
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa Darkblade

Vs: Unelmat
« Vastaus #29 : 11.03.13 - klo 17:50 »
Minä unelmoin siitä, että pääsen lääkäriksi, saan vaimon ja ehkä lapsen.  :P
Ei kannata.. Lääkäreillä kun tuntuu olevan lääkiksessä sen verran villiä etanolin kanssa lutraamista että valmistuttuasi huumorisi on täysin kadonnut, puheesta puuttuu joku oleellinen kirjain ja muutenkin kaikkeen täytyy suhtautua diagnostisella vakavuudella. Yritä siinä sitten tehdä vaikutus naiseen ja vääntää vielä lapsikin. :)

Mielikuvia sairaalaelämän keskeltä, "alhaisemman" ammattikunnan silmin.
Mulla on ollut unelmana päästä lääkäriksi jo 4-vuotiaasta, eli pyydän, anna mun haaveen olla muuttumaton. :D