Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Päällekkäiset Modern turnaukset Poromagian-OMG välillä samaan aikaan.  (Luettu 5871 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Oh My Game

Moikka vaan kaikille!

Itse olen todella huonokuntoisena juuri nyt, joten vähän venähti duunin ja kaiken muun oheella oma osallistuminen tähän. Mukava kuitenkin todeta että jengillä homma hanskassa täällä ja keskustelu on pysynyt asiallisena. :)

Kyllä, voin vahvistaa että OMG:n alkutaipaleella varsinkin Porojen Hannu oli mies paikallaan useaan otteeseen. Toistamiseen, kiitoksia panoksestasi. Kiitos myös Aarnelle tunnustuksesta. Se merkitsee paljon kun ymmärtää kuinka alan ammattilaisesta on kyse. On tosiaan muitakin pelikauppoja/shopkeeppereitä jotka ovat tehneet paljon MTG-skenen eteen, Sensei's Divining Shopin kilpailullisesta SDS-Tourista, Turun Sotakone Bunkkerin EDH-pöytiin, aina Fantsujen ja PKP:n eventteihin, sekä maamme muihin järjestäjiin. Esim. tämän vuoden Legacy Nationals oli jotain aivan käsittämättömän hienoa ja se ansaitsee tunnustusta. Eli kiitos kaikille myös sinne Tampereen suuntaan (Lorry Beespa, Kylis, Kake & Co.)! Poroille ja tuomareille vielä kerran iso hatunnosto tämän vuoden Nationalseista.

Nalle on OMG:lle järkännyt uuden turnauskalenterin ja kuten hän jo mainitsi, sitä ei ole tuulesta temmattu. Olemme kuunnelleet niitä lähellä asuvia paikallisia pelaajia jotka ovat kysyneet FNM Modernin perään ja toimimme sen mukaisesti (also, jotkut tykkäävät oikeesti saada promoja ihan vaan koska ne ovat hienoja). Ei ole meidänkään intressi ajaa muita pelikauppoja alas, vaan päinvastoin. Halutaan resurssien puitteissa tukea muita pelikauppoja luomalla mahdollisimman paljon uusia pelaajia, jotta skene kasvaisi. Paras skene saadaan hyvän yhteistyön kautta ja sitähän me tässä. :) Emme kuitenkaan voi vastata näille miltei päivittäin asioiville paikallisille, että vaikka voisimme, emme tarjoa heille toivottua formaattia koska muualla ei muuten launchaa eventti. Tuen Nallen päätöstä kokeilla uusia juttuja ja kuten hän itse totesi, muutetaan jos ei toimi ja keskustellaan asiasta muiden järjestäjien kanssa. OMG:lläkin on runsaasti muutakin toimintaa ja tästä johtuen ainakaan meillä "Torstai Modern" ei onnistu, koska se on dedikoitu peleille kuten D&D ja varsinkin figupeleille. Ja näiden kyljessä torstaisin toimii vähemmän MTG-pelaajia vetävät formaatit, kuten GER Highlander ja Legacy. Lauantaisin on todella paljon erikoisempia tapahtumia ja tästä johtuen ensi RNA-syklissä Standard Showdownkin on jouduttu siirtämään lauantailta Keskiviikko Standardin tilalle.

Kuten Prote jo totesi, mitä tulee seutulippuun, kohta olemme stadilaisten kanssa saman "sisäisen" lipun alla ja julkisilla matkustaminen on rahallisesti OMG:lle yhtä edullista kuin Poroille.https://www.hsl.fi/uudetvy%C3%B6hykkeet

Ennakkoilmoittautuminen. Do it. Olen sen tärkeydestä koittanut noin viisi vuotta puhua ja jossain vaiheessa jaoin jopa boosterin jokaiselle ennakkoilmonneelle joka saapui pelaamaan. Samat pari pelaaja vetivät ilmaiset buget kuukauden-pari ja muut varmaan totesivat että huono value vaivannäöstä, koska he eivät ennakkoilmonneet vaikka melkein joka kerta saapuivat samoihin turnauksiin, joka viikko, vuosikaudet. Olen todella pahoillani Tonin haikkukokemuksesta ja toivon että se ei toistu kenellekkään. Nyt meillä on parempi ennakkoilmosysteemi. Käyttäkää sitä kun tiedätte tulevanne ja tosiaan poistakaa itsenne kun joudutte perumaan. https://ohmygame.fi/events

Kiitos kaikille rakentavasta palautteesta ja etenkin Marcolle tämän keskustelun aloitteesta. Nyt mukavaa viikonloppua kaikille ja nähdään kaupalla!

- Supi