Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Tampere | Ekoja pelejä hakemassa  (Luettu 2627 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sadacdur

Tampere | Ekoja pelejä hakemassa
« : 19.06.19 - klo 14:28 »
Tässä olen yrittänyt etsiä sitä helpointa pelipaikkaa/-porukkaa.

Moni sanoo, että kannattaa mennä PKP:n FNM:iin. Maksaa ilmeisesti sen 5 € tai mitä lie. Kysymys kuuluu, miten muut aikoinaan aloittaneet tunsi sinne menen. Oliko sit lopulta helppoa?


Poissa SenseisDiviningShop

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • MTG Verkkokauppa ja turnausjärjestäjä
    • Sensei's Divining Shop
Vs: Tampere | Ekoja pelejä hakemassa
« Vastaus #1 : 19.06.19 - klo 15:10 »
Suosittelen draftia ensimmäisenä. Draftissa interaktiot ovat helpompia kuin Standardissa ja pakkojen taso on kova FNM:ssä. Tiistaisin draftia Artturissa 17.00. Keskiviikkoisin PKP:lla ja perjantaisin Fantasiapeleillä. Liity Tampereen MTG Facebook ryhmään niin näät myös kätevästi kaikki eventit.

Poissa CircusCleaner

Vs: Tampere | Ekoja pelejä hakemassa
« Vastaus #2 : 10.08.19 - klo 16:51 »
Löytyisköhän Tampereelta rentoa peliseuraa juuri magicista innostuneelle äijälle? Sytyin peliin kunnolla vasta reipas kuukausi sitten. Olen sen jälkeen saanut aikaan pari surkeaa pakkaa, joiden testaus on jäänyt vähälle peliseuran puutteen vuoksi. Valitettavasti en kaikkia sääntöjä ja pelin hienouksia vielä tunne, mutta kykenen ihan semi sujuvaan peliin kunhan saan välistä kysyä sääntöjä. Minulla on ollut nelisen vuotta yksi valmispakka mitä olen päässyt käyttämään vain pari kertaa vuodessa. Nyt kuitenkin vasta kunnolla löysin lajin hienouden.

Lähinnä kiinnostaisi rento pelailu esim Save filessa tai muussa kuppilassa iltaisin. Draftejakin voisin kyllä tulla joskus kokeilemaan, mutta en vielä kovin kilpailullista pelailua etsi.

Jos peliseuraa joskus uupuu ja sietää aloittelijaa niin minut voi Tampereella kokeilla pyytää peleihin.