Poromagia

Äänestys

Mitä sisään?

Goblin Cadets
0 (0%)
Grim Lavamancer
11 (61.1%)
Ball Lightning
7 (38.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 17

Äänestys päättynyt: 06.12.04 - klo 14:18

Kirjoittaja Aihe: T1 Sligh  (Luettu 10793 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Skitsoism

Re: T1 Paahdin
« Vastaus #30 : 26.12.04 - klo 12:02 »
Onko slithien RR vahan liian kova castari 1/1:lle? Itse en ainakaan kahta enempää niitä pelaisi. Epailen myös, että 4 fireblastia on vähän riskisijoitus, sillä harvoin niitä samassa pelissa kahta enempää pystyy pelaamaan, jos edes niin paljoa.

Shrapneleita pitaisin kokeilemisen arvoisena, kun fakseja on kuitenkin
4x Mishra, Black Vise, 6x manahely, tosin kromimoksia en itse pelaisi, silla noita pultteja harvemmin on tuhlattavaksi asti, sekä sidestä pari ankhia. Shatterstormin tilalle meltdown.

- 2x Slith Firewalker
- 1x Fireblast

+3x Shrapnel Blast

Poissa karvapallo

T1 Sligh
« Vastaus #31 : 03.01.05 - klo 23:34 »
kuten aijemmin tuossa joku sanoi, slighin on tarkoitus voittaa nopeasti, muuten se jää armottomasti combon tai controllin jyrän alle. Voimme siis sulkea pois firecatit jotka saadaan tiskiin vasta neljännellä vuorolla ja jos lähdetään analysoimaan damagemääriä, ensimmäisen vuoron cadetsit on aina poikaa eli siis ne kannattaisi tuohon pukata viimeistään firewalkereiden tilalle jotka läimivät hitaammin. topdeck modea varten kannattaa slighissä aina pelata neljää scrollia jne.. browbeatit kusee, iso manacost ja silloin kun tarvitsemme laputusta, vihu ottaa mielummin damaget ja silloin kun tarvitsemme puuttuvaa 5 damagea saammekin kolme korttia joita emme siinä vaiheessa peliä välttämättä ehdi edes käyttää.. 4 fireblastia on melkein ehdoton slighiin, 4 damagea joiden tekemisessä säästää vuoron, 1 blasti per peli olisi toivottava ja jos sattuu nousemaan 2 niin nekin pääsee läiskyttämään ehkä neljännellä vuorolla

Poissa Sauron

T1 Sligh
« Vastaus #32 : 08.01.05 - klo 13:29 »
Täysin samaa mieltä, paitsi parissa kohdassa: Tuossa on sen verran manakiihdytystä, että Slithit saadaan yleensä 1. vuorolla peliin, jolloin ne tulevat heti päälle ja alkavat kasvaa. Yksikin countteri oli polvillaan tällaisen alun edessä kun ei saanut FoW:ia aloituskäteen. Cadetit olivat pakassa pitkään, mutta poistin ne, koska ne muuttuvat turhiksi jos vastustaja ajaa krötöillä päälle. Että omien kokemuksieni mukaan Slithit ovat Cadetseja/Jackal Puppeja parempia.
Scrolli on muuten hyvä, mutta sen kyvyn aktivointi on liian kallis. Ne hidastivat vain pelitempoa. Kyllä niitäkin tuli kokeiltua. Mutta tällä pakalla on hauskinta täräyttää 6-10 mätkyä Price of Progressilla, sitten (jos on vielä 2  (f)-manaa), mosauttaa 2 Lightning Bolttia/Chain Lightningia ja lopuksi Fireblasti. Jos vastus on vielä hengissä, ajetaan 2/2-3/3 Slithillä päälle...heh!

Poissa karvapallo

T1 Sligh
« Vastaus #33 : 22.01.05 - klo 12:57 »
sanotaan nyt vielä se että vaikka slithin castaat ensimmäisellä vuorolla ja kun vertaat siihen että samalla costilla saisit parikin cadetsia peliin niin huomaat että esim neljännelle vuorolle mentäessä cadetsit ovat läimineet 12 ja slithi 10.. muutenkin esim chrome mox on turha slighissä, ottaen huomioon että usein peli kaatuu siihen että käsi on tyhjä, vastustaja neljässä lifessä ja deckistä nousee ländiä ja muuta turhaa(tällaisessa tilanteessa scrollit ovat ylivoimaisia). Progressit ovat toki hyviä, mutta vain sideboardissa ja tämän dekin nonbasiclandit näyttävät pahasti siltä että täräytät progresseilla itseäsi pahemmin kun vastustajia. Slithi on sinäsä hyvä lappu mutta jää kuitenkin cadetseille ja pupeille armotta kakkoseksi.

Poissa Darkman

T1 Sligh
« Vastaus #34 : 22.01.05 - klo 23:46 »
Varmaan kannattais miettiä furnace of rathejä...sais enemmän lämää.