Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Fire Angel Sleevejä Suomessa?  (Luettu 4107 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Daemin

Fire Angel Sleevejä Suomessa?
« : 25.04.11 - klo 21:25 »
Vaihtojen yhdeydessä parit hienot sleevit olen saanut ja niitä nyt haluaisin. Ongelma on, että en Suomen maasta ole vastaavanlaisia löytänyt ja ulkomaan kaupat näyttävät Out of Stockia, niin kyselläänpä täältä foorumilta.

Näillä kuvilla varustetut sleevet hakusessa:

Fire Angel 1 http://lib.store.yahoo.net/lib/inmint/max-neo-min-fireangel.jpg

Fire Angel 2 http://www.magicmadhouse.co.uk/accessories-c1132/sleeves-c1137/max-protection-fire-angel-2-deck-protectors-p873

Kiitollisen otan vastaan vinkkejä, mistä näitä kenties löytyisi.
Ostan mielelläni myös käytettyjäkin, jos jollakulla ylimääräisiä löytyy 60 tai enemmän, niin yv:tä vaan kehiin.




« Viimeksi muokattu: 25.04.11 - klo 21:39 kirjoittanut Daemin »

Poissa Karhumies

Vs: Fire Angel Sleevejä Suomessa?
« Vastaus #1 : 26.04.11 - klo 02:08 »
Minulla on kertaalleen ollut MAX Protectionin muoveja. Näyttävät ihan kivoilta, mutta niitä hajoaa n.2-3 kappaletta per shufflaus. Taka"kuori" kuoriutuu irti, ts. arttikuvan liimaus pettää reunoista. 300kpl muovin pinoni hupeni noin vuodessa alle 60 ehjään kappaleeseen. Ainoa käyttö, johon voin tämän firman muoveja kenellekään suositella, on juurikin korttien lähettäminen postissa.

Pelikäyttöön kannattaa ennemmin hankkia kunnollisia muoveja. Ne voi sitten halutessaan pakata MAX Protectionin söpöön dekkiboksiin, joihin olen ollut erittäin tyytyväinen.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Fire Angel Sleevejä Suomessa?
« Vastaus #2 : 26.04.11 - klo 09:26 »
Onnea vaan etsintään. Minulla on sellainen käsitys sleevemarkkinoista, että satunnaisista kuva-aiheista harvemmin otetaan uusintapainoksia. Jos tuo on nettikaupoista loppu, lisää tuskin tulee.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Chaosworm

Vs: Fire Angel Sleevejä Suomessa?
« Vastaus #3 : 26.04.11 - klo 09:39 »
Vähän aiheen vierestä, löytyyköhän Gunmetalin perus mustia sleevejä Suomesta? Itse ostin kerran Ropeconista eräältä ulkomaiselta myyjältä ja olen ollut sen verran tyytyväinen, että harmittaa etten ostanut enempää.
aka. Awaclus

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Fire Angel Sleevejä Suomessa?
« Vastaus #4 : 26.04.11 - klo 10:17 »
Tarkoitat varmaankin Yanomanin "Gunmetal"-värisiä sleevejä. Hämärästi muistelen Lautapelit.fi:n myyneen niitä joskus, mutta on voinut olla kyse jostain PT-reissulta roudatusta erästä.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa jhavuka

Vs: Fire Angel Sleevejä Suomessa?
« Vastaus #5 : 26.04.11 - klo 10:41 »
Vähän aiheen vierestä, löytyyköhän Gunmetalin perus mustia sleevejä Suomesta? Itse ostin kerran Ropeconista eräältä ulkomaiselta myyjältä ja olen ollut sen verran tyytyväinen, että harmittaa etten ostanut enempää.

Ellen ole täysin väärässä niin tässä on kyseisen myyjän myyntitopic: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60528.0.html

Sieltä vain kyselemään, puskii!

Poissa Chaosworm

Vs: Fire Angel Sleevejä Suomessa?
« Vastaus #6 : 26.04.11 - klo 11:08 »
Tarkoitat varmaankin Yanomanin "Gunmetal"-värisiä sleevejä. Hämärästi muistelen Lautapelit.fi:n myyneen niitä joskus, mutta on voinut olla kyse jostain PT-reissulta roudatusta erästä.
Erittäin suurella todennäköisyydellä tarkoitan. Pakkauksessa ainoa romanjilla kirjoitettu vähänkään erisnimeltä vaikuttava sana oli Gunmetal, joten päättelin sen olevan valmistajan nimi (koska silloin kun sleevet ostin, en osannut japania. Enkä osaa vieläkään).

jhavuka: Kiitos linkistä, hinnastokin jopa vaikuttaa kummallisen tutulta. ;D
aka. Awaclus

Poissa tekintakka

Vs: Fire Angel Sleevejä Suomessa?
« Vastaus #7 : 26.04.11 - klo 17:46 »
Magicmadhouse. Ei ole Suomesta kyseinen kauppa, mutta itselle puketti saapui viikon sisään (£1 postikulut). Jos vain omaat paypalin, niin MMH on varsin varteenotettava vaihtoehto.

Fire Angel 2 löytyy valikoimasta, mutta on tällä hetkellä Out of Stock - Kannattaa lähettää sähköpostia, jotta saat tiedon milloin hyllyt täyttyvät




Vaihtojen yhdeydessä parit hienot sleevit olen saanut ja niitä nyt haluaisin. Ongelma on, että en Suomen maasta ole vastaavanlaisia löytänyt ja ulkomaan kaupat näyttävät Out of Stockia, niin kyselläänpä täältä foorumilta.

Näillä kuvilla varustetut sleevet hakusessa:

Fire Angel 1 http://lib.store.yahoo.net/lib/inmint/max-neo-min-fireangel.jpg

Fire Angel 2 http://www.magicmadhouse.co.uk/accessories-c1132/sleeves-c1137/max-protection-fire-angel-2-deck-protectors-p873

Kiitollisen otan vastaan vinkkejä, mistä näitä kenties löytyisi.
Ostan mielelläni myös käytettyjäkin, jos jollakulla ylimääräisiä löytyy 60 tai enemmän, niin yv:tä vaan kehiin.


Poissa absurdimuukalainen

Vs: Fire Angel Sleevejä Suomessa?
« Vastaus #8 : 26.04.11 - klo 17:48 »
Fire Angel 2 löytyy valikoimasta, mutta on tällä hetkellä Out of Stock - Kannattaa lähettää sähköpostia, jotta saat tiedon milloin hyllyt täyttyvät

Onnea vaan etsintään. Minulla on sellainen käsitys sleevemarkkinoista, että satunnaisista kuva-aiheista harvemmin otetaan uusintapainoksia. Jos tuo on nettikaupoista loppu, lisää tuskin tulee.

Poissa Polari

Vs: Fire Angel Sleevejä Suomessa?
« Vastaus #9 : 27.04.11 - klo 14:07 »
Fire Angel 2 löytyy valikoimasta, mutta on tällä hetkellä Out of Stock - Kannattaa lähettää sähköpostia, jotta saat tiedon milloin hyllyt täyttyvät

Onnea vaan etsintään. Minulla on sellainen käsitys sleevemarkkinoista, että satunnaisista kuva-aiheista harvemmin otetaan uusintapainoksia. Jos tuo on nettikaupoista loppu, lisää tuskin tulee.

Ja tämähän vissiin tarkoittaa ettei kannata edes kysyä?
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)