Muu MTG > Turnaukset, tapahtumat ja peliporukat

Turun MTG ?!

<< < (3/3)

Dark Knight:

--- Lainaus käyttäjältä: vodel - 13.03.07 - klo 22:15 ---Turkulaisille tiedoksi:

Perjantan Mtg turnaukset siirtyvät Turun Fantasiapelien uuteen pelitilaan 16.3 tai 23.3 alkaen. Alkamisaika on luultavasti yhä 16.30 ja lopetus viimeistään 21.00 mennessä.

--- Lainaus päättyy ---

No tuo selittää paljon, että miksei niitä turnauksia ole pitkään aikaan järjestetty. Kiitän. Tuossa on kylläkin se huono puoli, että oletan turnausten olevan tästä lähin AINA maksullisia, jolloin minä ja kaverini tuskin enää osallistumme niihin t2-hupipakkojen kanssa. Todella harmi juttu. :(

jkk:
Turun turnausjärjestäjät (herrat Salmi & Salmi) pystyisivät kyllä sanktioimaan turnauksensa itse. En tiedä miksi he eivät sitä halua tehdä. Virallisen FNM:n foileineen saa sitten kun on järjestänyt jonkin aikaa kunnialla tavallisia sanktioituja turnauksia.

vodel:

--- Lainaus ---Turun turnausjärjestäjät (herrat Salmi & Salmi) pystyisivät kyllä sanktioimaan turnauksensa itse. En tiedä miksi he eivät sitä halua tehdä. Virallisen FNM:n foileineen saa sitten kun on järjestänyt jonkin aikaa kunnialla tavallisia sanktioituja turnauksia.
--- Lainaus päättyy ---

Sanoivat lähettäneensä tiedot pelatuista turnauksista (joissa vähintään 8 osanottajaa) Johannalle. En näistä DCI asioista niin perillä ole, eli voivatko he itse raportoida suoraan WotClle turnauksista? Jos näin on niin täytyy herroihin hieman potkia asennetta.

--- Lainaus ---No tuo selittää paljon, että miksei niitä turnauksia ole pitkään aikaan järjestetty. Kiitän. Tuossa on kylläkin se huono puoli, että oletan turnausten olevan tästä lähin AINA maksullisia, jolloin minä ja kaverini tuskin enää osallistumme niihin t2-hupipakkojen kanssa. Todella harmi juttu. Surullinen
--- Lainaus päättyy ---

Kyllä turnauksia on järjestetty viikottain Kertussa. Järjestävät ovat vaan laiskotelleet eivätkä ole sivujaan hirveästi jaksaneet päivittää. Draftin hinta pysynee samana, mutta luultavasti standardiin tulee n. 3e osallistumismaksu, joka menee palkintoihin (boostereita tai creduja fantsuun).

jkk:
Turnausjärjestäjien täytyy itse lähettää WotCille järjestämiensä turnausten tulokset. Tämä tapahtuu DCI Reporter-ohjelman avulla nappia painamalla. Alle 8 pelaajan turnauksia ei voi raportoida. Sille ei tietenkään voi mitään jos pelaajia ei ole tarpeeksi sanktiointiin, mutta jotenkin vaikuttaa siltä että järjestäjät eivät ole informoineet pelaajiaan asianmukaisesti turnauksen statuksesta.

Viimeisen vuoden aikana Salmi&Salmi ovat järjestäneet ja raportoineet kuusi prerelease-turnausta. Sen lisäksi he ovat sanktioineet ja sen jälkeen peruuttaneet muutaman turnauksen viime kesänä. Sen jälkeen he eivät ole prelikoiden lisäksi edes yrittäneet sanktioida mitään turnauksia (mikä olisi suositeltavaa hoitaa pari viikkoa ennen turnauspäivää), eivätkä ole lähettäneet minulle minkäänlaisia tuloksia mistään tapahtumasta.

Huterasti on asiat hoidettu siellä Turussa ja ihan heti en ole näille kavereille FNM:ää antamassa jos ei jotain ryhdistäytymistä tapahdu lähiaikoina.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta