Muu MTG > Turnaukset, tapahtumat ja peliporukat

Moninpeliporukkaa (lähinnä casual) pääkaupunkiseudulla!

(1/4) > >>

shazzle:
Koska olen jo muutaman mukavan magicin pelaajan täältä löytänyt, niin ajattelin että pari lisäpelaajankaan löytäminen ei olisi yhtään mahdotonta! Viisin- ja kuusinpelitkin ovat aika kokemuksia, tietty pakoista riippuen.. Ainakin omalla kohdallani ainoina pakkarajoituksina on ollut vintagen restricted-lista, jota ilman dekeistä voi tulla hieman mauttomia, mutta (edes) tämä ei ole kiveen hakattu, kunhan pelaaminen säilyy (muillekin) mielekkäänä! Mut saan mä vähän rankempiakin dekkejä kasaan jos niikseen tulee ;]

Omalla kohdalla tämä tuli nyt mieleen, sillä neito häviää kaupungista pariksi viikoksi ja siksi aikaa kämpän voisi hyvin pyhittää magicin pelaamiseen!

Kuusinpelillekin löytyy iso keittiön pöytä ja asun itse kätevästi spåramatkan päässä, n. 20min steissiltä. :)

Kiinnostuneet voisivat vaikka pistää viestiä privaan ja kämppäni muuttuu magicluolaksi 12.3. alkaen. Tai sitten ei.

kolatatti:
Tämän threadin voisi siirtää tuonne Turnaukset ja tapahtumat -osioon.

Itse olen ainakin kiinnostunut ja päivä(t) ja ajat on vain neuvottelukysymyksiä, mielellään esim. päivän varoitusajalla tosin. Minut voi siis laskea mukaan pelailemaan.

Hopo:
Voin minäkin liittyä seuraan kun kiireiltäni joudan. Seuraavat pari viikkoa saattavat olla kyllä vähän hankalia.

Jaakkima:
saattaisin päästä itsekkin. ilmoittelen myöhemmin tarkemmin.

shazzle:
Jees! :) Ja siis kyllä tonne meille mahtuu varmaan olkkariinkin helposti sen 4 pelaajaa noiden kuuden lisäksi eli ei kaikkien tarvitse edes pelata samassa pöydässä, riippuen tietysti ihmismäärästä (mulla on kiusallista taipumusta optimismiin ;)

Meitsin illat varsinkin viikolla on enimmäkseen vapaita ja itselläkin noita kortteja kertynyt sen verran että joku vähemmän kortteja omistava pystyy kasaamaan pelipakan munkin korteista. Sisäänpääsykriteereinä olkoot vaikka että:

1. Osaa rakentaa dekin
2. Ei paheksu kaljanjuontia
3. On sisäsiisti.

Dekinrakennuskriteeri nyt ainakin on ehdoton ja mun pitäis päästä nukkumaan viikolla ennen 24.00. Töistä pääsen 16.00, joten suurinpiirtein tolle välille peliajat vois sijoittua. Viikonloppuna 16. - 18.3. voikin sitten pelata ihan yötämyöten kunhan unenpuute ei hirveästi hidasta pelaamista, koska se on nihkeetä ;]

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta