Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Magic 2010 -prerelease Tampereella  (Luettu 2792 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa duracel

Magic 2010 -prerelease Tampereella
« : 23.06.09 - klo 15:39 »
Aika: 11.7.2009 kello 10.00~17.
Paikka: Tampereen teknillinen yliopisto, ravintola Zip, Korkeakoulunkatu 1.
Hinta: 25 euroa, maksuvälineenä kelpaa vain käteinen, tasaraha on poikaa.
Formaatti: Magic 2010 -sealed.

Turnaus on täynnä! Muista ilmoittaa välittömästi, jos tiedät,  ettet pääsekään paikalle!

Uutta perussarjaa pukkaa! (Huomaa viime aikojen Tampereen prelluista poikkeava pelipaikka!)

Prereleasessa osallistujat saavat kuusi Magic 2010 -boosteria, joista rakennetaan vähintään neljänkymmenen kortin pakka käyttäen vapaasti basic landeja. Landeja saa tarvittaessa lisää turnauspaikalta. Turnauksessa pelataan kuusi swiss-kierrosta, joiden jälkeen 4-2 tai paremmalla tuloksella saa boosteripalkintoja. Boosterit ovat M10:ä.


Turnauspäivänä tulevat käyttöön Magicin uudet säännöt, joita jokaisen kannattaa itse kokeilla jo ennen turnausta.


Prerelease-turnaukseen täytyy ilmoittautua ennakkoon. Tämän voi tehdä vain ja ainoastaan sähköpostilla osoitteeseen [email protected]. Jos annat osoitteen jollekin kaverillesi, muista kertoa ohjeista ja turnauksen yleisistä asioista!

Kirjoita
1) otsikoksi M10
2) varsinaiseen viestiin oma nimesi. Voit ilmoittaa kaverisi samalla viestillä.

Vastaan jokaiseen ilmoittaumisviestiin vahvistuksella. Jos et saa muutaman päivän sisällä vastausta viestiisi, on luultavasti jotain mennyt pieleen ja on syytä yrittää uudelleen. Laitan myös vastauksen, jos turnaus on jo täynnä etkä mahdu mukaan.

Paikkoja on rajallinen määrä, joten muistathan ilmoittaa ajoissa tuohon samaan sähköpostiosoitteeseen, jos et pääsekään tulemaan paikalle.


Turnauspaikka on TTY:n Tietotalossa. Tule seisoskelemaan Tietotalon pääoven eteen, niin sinut päästetään jossain vaiheessa ennen kymmentä sisään, älä ole myöhässä. Alla olevan linkin kartassa ovi on merkitty punaisella kolmiolla ja numerolla yksi kartan keskivaiheilla.

Kampusalueen kartta.


~jari
« Viimeksi muokattu: 09.07.09 - klo 15:07 kirjoittanut duracel »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Magic 2010 -prerelease Tampereella
« Vastaus #1 : 28.06.09 - klo 23:39 »
Tökätäänpä tätäkin välillä, niin ei huku.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Magic 2010 -prerelease Tampereella
« Vastaus #2 : 02.07.09 - klo 21:36 »
Kymmenkunta paikkaa on vielä vapaana. Hops.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Magic 2010 -prerelease Tampereella
« Vastaus #3 : 06.07.09 - klo 11:37 »
Vielä on noin viidelle pelaajalle paikka vapaana. Minulla ei tällä hetkellä ole kotonani internetyhteyttä, joten vahvistuksia voi joutua odottelemaan hieman tavallista kauemmin.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Magic 2010 -prerelease Tampereella
« Vastaus #4 : 09.07.09 - klo 15:09 »
Turnauksen 54 paikkaa ovat nyt menneet, ja jonossakin on väkeä. Muistakaa ilmoittaa etukäteen, jos et pääse paikalle. Turhaan paikan varanneille avaan Mustan Listan #2 (ML #1 hukkui).

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa niittaaja

Vs: Magic 2010 -prerelease Tampereella
« Vastaus #5 : 09.07.09 - klo 17:28 »
eli jos ei saanut vastausta sähköpostiin, ei ilmeisesti mahtunut mukaan?
mahdanko olla edes varasijalla?
terveisin
-tony-

Poissa duracel

Re: Vs: Magic 2010 -prerelease Tampereella
« Vastaus #6 : 09.07.09 - klo 23:37 »
eli jos ei saanut vastausta sähköpostiin, ei ilmeisesti mahtunut mukaan?
mahdanko olla edes varasijalla?

Olen vastannut kaikkiin viesteihin, jotka olen saanut. Jos en ole laittanut vahvistusta, en myöskään ole laittanut ketään listalle. Oletko laittanut sen oikeaan osoitteeseen oikealla otsikolla?

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa niittaaja

Vs: Magic 2010 -prerelease Tampereella
« Vastaus #7 : 10.07.09 - klo 08:29 »
M10‏
Lähettäjä:    tony palmroth ([email protected])
Lähetetty:    7. heinäkuuta 2009 16:51:10
Vast.ott.:    [email protected]

tollasilla tiedoilla lähteny viesti. olin tosin runoillu vähän siihen viestiin, et onko sulla joku
automaatti vastaaja? jos siks ei oo toiminu?

"Terve!
ilmottautuisin preleaseturnaukseen.

terveisin:
Tony Palmroth"

Poissa duracel

Re: Magic 2010 -prerelease Tampereella
« Vastaus #8 : 10.07.09 - klo 09:22 »
Ilmeisesti gmail fläggää windowslivellä lähetyt viestit roskaksi. Tämä on pelkkä spekulaatio, mutta en tuosta viestistä mitään varsinaista spammitriggeriäkään keksi. Valitettavasti viestisi löytyi siis spammilaatikosta, jota en juuri koskaan perkaa läpi. En voi muuta kuin pahoitella tekniikan paskuutta, ja tarjota varasijaa.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa niittaaja

Vs: Magic 2010 -prerelease Tampereella
« Vastaus #9 : 11.07.09 - klo 14:00 »
joo toivottavasti en nyt joudu mustalle listalle kun en sitten saapunukkaan :/
mieli teki mutta ajattelin ettei taida olla saumoja edes varasijalle päästä kun ei tullu minkään sortin ilmotusta.
mutta jatkossa olen kyllä mukana kaikenmailman häppeningeissä jahka mun ilmottautumiset vaan toimii ;D