Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Peliporukkaa Outokummusta  (Luettu 2732 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Peliporukkaa Outokummusta
« : 20.06.11 - klo 15:48 »
Tuli tässä vähän aikaa sitten postissa ilmoitus, että meikäläinen lähtee opiskelemaan Outokumpuun päin. Maiseman vaihdos tarkoittaa myös sitä, että peliporukkakin pistetään vaihtoon. Löytyykös siis Outokummusta jotai aktiivista peliporukkaa joka ottaisi peli-iltoihinsa tällaisen Casual/Legacy/Commander pelaajan?  8)

Poissa Hopo

Vs: Peliporukkaa Outokummusta
« Vastaus #1 : 20.06.11 - klo 16:13 »
Tuli tässä vähän aikaa sitten postissa ilmoitus, että meikäläinen lähtee opiskelemaan Outokumpuun päin. Maiseman vaihdos tarkoittaa myös sitä, että peliporukkakin pistetään vaihtoon. Löytyykös siis Outokummusta jotai aktiivista peliporukkaa joka ottaisi peli-iltoihinsa tällaisen Casual/Legacy/Commander pelaajan?  8)
Jos Outokummun meininki ei ole muuttunut vuosien saatossa, niin saat siellä vain turpaasi, olethan vieraalta paikkakunnalta. Joensuussa on käsittääkseni viriili skene, siellä kannattanee vierailla jos et löydä kummusta seuraa.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Vs: Peliporukkaa Outokummusta
« Vastaus #2 : 20.06.11 - klo 16:16 »
Jos Outokummun meininki ei ole muuttunut vuosien saatossa, niin saat siellä vain turpaasi, olethan vieraalta paikkakunnalta. Joensuussa on käsittääkseni viriili skene, siellä kannattanee vierailla jos et löydä kummusta seuraa.
Muuten hyvä, mutta Outokumpu - Joensuu on menopaluuna   14,40e ja opiskelija budjetti sanoo, että ei hirveän usein uskalla matkustella pelkän kortin peluun takia.
Ja samalla tavallahan sitä pääsee Kuopioonkin lätkimään korttia ennalta tuttuun porukkaan.

Poissa Etzell

Vs: Peliporukkaa Outokummusta
« Vastaus #3 : 20.06.11 - klo 20:34 »
on ouytokummussa pelaajiakin... tiedän muutaman... voin kysellä kaverilta joskos ne pyöris tällä foorumilla että joku outokummun pelaajista sais itse sanottua missä pelaavat...

Poissa Yari85

Vs: Peliporukkaa Outokummusta
« Vastaus #4 : 20.06.11 - klo 21:05 »
Terppatiterppa !

Itse Kouvolassa nykyään asuvana entisenä Outokumpulaisena tiedän kyllä porukkaa jotka paikkakunnalla melkolailla aktiivisestikin casualia vääntävät. Sielläpäin itsekkin suhteellisen aktiivisesti pyörin sukuloimassa ja kyseisen porukan kanssa mätkimässä aina kun rahavarat ja lomat natsaavat. Eiköhän tuonne yksi lisää mukaan mahdu ;)

- Jari

Poissa Yari85

Vs: Peliporukkaa Outokummusta
« Vastaus #5 : 20.06.11 - klo 21:09 »
Tuli tässä vähän aikaa sitten postissa ilmoitus, että meikäläinen lähtee opiskelemaan Outokumpuun päin. Maiseman vaihdos tarkoittaa myös sitä, että peliporukkakin pistetään vaihtoon. Löytyykös siis Outokummusta jotai aktiivista peliporukkaa joka ottaisi peli-iltoihinsa tällaisen Casual/Legacy/Commander pelaajan?  8)
Jos Outokummun meininki ei ole muuttunut vuosien saatossa, niin saat siellä vain turpaasi, olethan vieraalta paikkakunnalta. Joensuussa on käsittääkseni viriili skene, siellä kannattanee vierailla jos et löydä kummusta seuraa.


Ja tuohon kommentoidakseni; kunhan et ole pitkähiuksinen, miespuolinen henkilö yksin kello neljän aikaan paikallisella (ja ainoalla) grillillä perjantai-lauantai välisenä yönä, tsänssit tulla hakatuksi ovat jotakuinkin samat kuin missätahansa muualla. :D
« Viimeksi muokattu: 20.06.11 - klo 21:11 kirjoittanut Yari85 »

Poissa Sutenööri

Vs: Peliporukkaa Outokummusta
« Vastaus #6 : 23.06.11 - klo 07:42 »
Ehtootapäivää.

Kyllähän siellä outokummussa ahkerasti pelataan, itsekkin aina joensuusta ajelen sinnepäin vanhojen tuttujen kanssa korttia läimimään.

Mutta olitkos milloin sitten muuttamassa outokumpuun, oletan että vasta syssymmällä kun noi opiskelut vasta sillon alkaa. Mut eniveis laittele vaikka YV:tä niin voidaan tarkemmin vaihtaa yhteystietoja niin voidaan läiskiä sitten korttia

-Juha-

ps: Aku, saahan sieltä pitsapostilta pizzaa nykyään! Ei tarvii mennä snägärille huojuu, ja silloinkin yleensä puhumalla selviää jos joku vatipää tulee kännissä önisee D:

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Vs: Peliporukkaa Outokummusta
« Vastaus #7 : 23.06.11 - klo 11:36 »
Ehtootapäivää.

Kyllähän siellä outokummussa ahkerasti pelataan, itsekkin aina joensuusta ajelen sinnepäin vanhojen tuttujen kanssa korttia läimimään.

Mutta olitkos milloin sitten muuttamassa outokumpuun, oletan että vasta syssymmällä kun noi opiskelut vasta sillon alkaa. Mut eniveis laittele vaikka YV:tä niin voidaan tarkemmin vaihtaa yhteystietoja niin voidaan läiskiä sitten korttia
-Juha-

Syksyllä vasta tosissaan oon muuttamassa opiskelujen perässä, mutta kaipa mä voisin käydä tutustumassa tässä kesän aikanakin jos vain saadaan sovituksi joku kaikille sopiva päivämäärä.

Onkos tuo Lomri teidän porukkaa, kun hän jo ehti laittamaan viestiä?

-Markus

Poissa Yari85

Vs: Peliporukkaa Outokummusta
« Vastaus #8 : 23.06.11 - klo 13:29 »
Samaa porukkaahan hän. :)

Itse olisin ryömimässä Okuun päin ainakin nyt ensiviikon viikonloppuna, draftimätsikkiä oli suunnitteilla silloin pienellä twistillä.

-JariAku-

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Vs: Peliporukkaa Outokummusta
« Vastaus #9 : 23.06.11 - klo 14:52 »
Samaa porukkaahan hän. :)

Itse olisin ryömimässä Okuun päin ainakin nyt ensiviikon viikonloppuna, draftimätsikkiä oli suunnitteilla silloin pienellä twistillä.

-JariAku-

Tarkoitat tuota 1.-3.7? Silloin en ikävä kyllä pääse maisemiin kun risteilyllä oon. :/

Poissa Yari85

Vs: Peliporukkaa Outokummusta
« Vastaus #10 : 23.06.11 - klo 15:39 »
Tuotapa viikonloppua juurikin. Oleilen tosin varmaan sinne tiistai/keskiviikkoon asti ainakin maisemissa. :)

Samaa porukkaahan hän. :)

Itse olisin ryömimässä Okuun päin ainakin nyt ensiviikon viikonloppuna, draftimätsikkiä oli suunnitteilla silloin pienellä twistillä.

-JariAku-

Tarkoitat tuota 1.-3.7? Silloin en ikävä kyllä pääse maisemiin kun risteilyllä oon. :/

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Vs: Peliporukkaa Outokummusta
« Vastaus #11 : 23.06.11 - klo 16:10 »
Tuotapa viikonloppua juurikin. Oleilen tosin varmaan sinne tiistai/keskiviikkoon asti ainakin maisemissa. :)

Jos torstaina olisi ollut mahollista pelata niin sittenhän sitä olisi voinut vaikka tullakin pelaamaan. :P Risteilyltä tosissaan palaan vasta Savoon vasta tiistai-iltana ja keskiviikkona on töitä.