Muuta > Hearthstone

Hearthstone areena-playthrough (Arena #2 lisätty 26.6.2014)

<< < (2/5) > >>

tekintakka:

--- Lainaus käyttäjältä: Padishar - 13.06.14 - klo 16:53 ---Morjens. Modottelu on jäänyt Hearthstonen varjoon, joten modovideoiden sijaan tuppaanpa areenarunin tulille:

Hearthstone arena #1 (Shaman)

--- Lainaus päättyy ---

Itse en Closed Betassa tapahtuneen testailun jälkeen jaksanut Hearthstonea pelata, mutta jostain kumman syystä nuo areenavideot on ihan mielenkiintoista katseltavaa. Kiitoksia uploadaamisesta, jatka samaan malliin.

jazzo:
Olipa mukavaa katsottavaa. Tee ihmeessä lisää :)

shadowthread:
Kyllähän tämmösiä ihan mielellään katselee. Lisää vaan.

Padishar:
Hienoa että löytyy kiinnostusta tähänkin peliin, joten nauhoitan näitä areenaruneja jatkossakin. Modotus on tosiaan jäänyt ihan nollaan, enkä usko että saan käytössä olevan ajan rajallisuuden vuoksi itseäni sitä pelaamaan, joten sen puolen videoita en lupaa tulevan ainakaan vähään aikaan. Mitä HS-conssiin tulee, niin olen pelannut itseni vitosrankille parin viime seasonin aikana, mutta en ole jaksanut sitä grindausta siitä eteenpäin legendaksi asti. Areenan pelaaminen kartuttaa kokoelmaa paljon nopeammin, joten siksi olen pitäytynyt enimmäkseen siinä. Heinäkuussa olen kuitenkin lomalla, joten ajattelin silloin koittaa legendaksi asti päästä, kun on rutkalti enemmän aikaa pelata. Niitä pelejä voisin sitten nauhoitellakin, mutta en lupaa vielä mitään.

Huima:
Ihan hyvin vedetty. Kyllä näitä katselee, mukava katsella kun suomipoika pelailee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta