Muu MTG > Turnaukset, tapahtumat ja peliporukat

Ropecon 11-13.8.2006

<< < (4/4)

kolatatti:
Joo kivaa oli. Itse osallistuin vain Vintageen ja jouduin valitettavasti droppaamaan kahden matsin jälkeen henkilökohtaisten kiireiden takia. Ehdin kuitenkin voittamaan toisen matsin 2-0, molemmat pelit kahdessa vuorossa, josta olen hyvin tyytyväinen.

Kiitoksia kaikille kanssani vaihtoja tehneille ja pelanneille.. Ja tietenkin järjestäjille.

p1kk1s:

--- Lainaus käyttäjältä: kolatatti - 14.08.06 - klo 08:44 ---Joo kivaa oli. Itse osallistuin vain Vintageen ja jouduin valitettavasti droppaamaan kahden matsin jälkeen henkilökohtaisten kiireiden takia. Ehdin kuitenkin voittamaan toisen matsin 2-0, molemmat pelit kahdessa vuorossa, josta olen hyvin tyytyväinen.

Kiitoksia kaikille kanssani vaihtoja tehneille ja pelanneille.. Ja tietenkin järjestäjille.

--- Lainaus päättyy ---

Millasia pakkoja suomen vintagessa oikeen pyörii, ku itse olen tällänen casualmies joka parin kaverin kans läiskii lappuja,niin olisin mukava kuulla vähän suomen vintagepiirist. Ei tiä vaikka joskus lähtis mukaan kokeileen ku olen aivan tuhottamasti upottanut rahaa lappuihin casualmieheks...

Silens:
Hauskaa oli, niinkuin edellisenäkin vuonna.

Itse pelaaminen meni päin persettä, typoja tuli tehtyä enemmän kuin olis ollu tarve.
2 Standardista dropattiin, ja neljäs meni 2-2, 4 draftia pelattiin, kaikki penkin alle, Team Sealed menikin sitten ihan kiitettävästi ;)

Tuttuja ihmisiä näkyi paljon, ja täältäkin väkeä tapasin.

Ensi vuonna uudestaan!

korpi:

--- Lainaus käyttäjältä: p1kk1s - 14.08.06 - klo 09:10 ---Millasia pakkoja suomen vintagessa oikeen pyörii, ku itse olen tällänen casualmies joka parin kaverin kans läiskii lappuja,niin olisin mukava kuulla vähän suomen vintagepiirist. Ei tiä vaikka joskus lähtis mukaan kokeileen ku olen aivan tuhottamasti upottanut rahaa lappuihin casualmieheks...

--- Lainaus päättyy ---

Kaipa Suomen vintagessakin pyörii aika monta random aggroa, kalaa, tms. Sitten on muutamia poweroituja pakkoja suuren maailman malliin ja sitten ilpon vihastaksi. Täältä löytyy esimerkiksi SM-kisojen side-eventtinä pelatun Vintageturnauksen top 4 pakat: http://mtg.bore.org/article.php?id=59
(Ei kannata säikähtää vaikka ekana onkin GW-Glare -> siinä alussa on junnujen top 8 ennen niitä Vintagepakkoja)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta