Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Päivän pickin pohdiskelua  (Luettu 930368 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Random Turtti

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #270 : 27.07.12 - klo 22:26 »
ainoo pommi tossa pussissa on arms dealer...

Poissa Retardi

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #271 : 27.07.12 - klo 22:29 »
En oikeesti ymmärrä miksi kaikki tuntuvat sitä Lilliä puolustavan. Oletteko edes pelannut sillä/sitä vastaan limitediä? Kaverilla oli prelussa semmoinen pakassa ja se ei ollut mikään ihmeellinen. Enemmän varmaan hävisi pelejä joissa castasi sen kun voitti. Itse castattiin mua vastaan 2 kertaa ja voitin molemmat pelit helposti.

No jos haluat välttämättä pelata sen Lilianan tiskiin tilanteessa jossa et voi tappaa vastustajan 3/3 miestä niin ehkä kannattaa harkita uudelleen ihan varmuuden vuoksi.
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa oblivion69

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #272 : 27.07.12 - klo 23:42 »
Lilianasta vielä sen verran että kaveri ainakin voitti pelin ajamalla liliana's shadella yli 30 päähän kerralla kyseisen lapun ansiosta (prellussa), mutta ei siitä sen enempää. Itse valkkasin pacifismin, en ole vielä m13:aa draftannut mutta halvat peruspoistot kelpaavat. Tääkin oli ihan oman mieltymyksen mukaan lilly/pacifism/arms dealer.

Poissa teemuhy

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #273 : 28.07.12 - klo 10:04 »
Nicol Bolas on kyllä aikamoinen pommi, eihän se mikään high pick ole. hurrrrrrr

Itse castattiin mua vastaan 2 kertaa ja voitin molemmat pelit helposti. durrrrrr

Otin päivän kassista raren.

edit: koska sillä saa buustia ja vastuksen on pakko blokata
« Viimeksi muokattu: 28.07.12 - klo 12:50 kirjoittanut teemuhy »
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa Polari

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #274 : 28.07.12 - klo 10:36 »
Otin päivän kassista MYLLYN
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #275 : 28.07.12 - klo 12:24 »
Otin päivän kassista raren.
Kiitos tiedosta, hyvät perustelut oli myös.

Poissa rayenni

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #276 : 28.07.12 - klo 19:46 »
Otin raren, koska suosikkikorttini Overwhelm on melkein samanlainen kuin tuo paitsi ehkä vähän parempi tai samalla myös Nacatl War-Pride on suosikkini ;) Tämän voin sanoa, koska olen pelannut forestin satoja kertoja, joskus jopa kymmenen päivässä.

Poissa Cloverdad

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #277 : 29.07.12 - klo 02:05 »
Mindclaw shaman, kun mielessä on tuore muisto voitetusta prellusealedista, jossa mindclaw shamanilla castattiin vihun kädestä turn to slag sen nefaroxiin. :/

Poissa Evomies

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #278 : 29.07.12 - klo 21:30 »
Hieno homma kun battle of wits sai taas ääniä... tasokkaita draftaajia tääl.

Poissa Puska

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #279 : 29.07.12 - klo 22:01 »
Hieno homma kun battle of wits sai taas ääniä... tasokkaita draftaajia tääl.

Kuinkas monen uskot sitten tosissaan aloittavan draftinsa Angel's Mercyllä? Pointilla että trolololo-pickaajia tuntuu joka päivälle löytyvän.

Poissa Tervonaattori

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #280 : 29.07.12 - klo 22:11 »
Hieno homma kun battle of wits sai taas ääniä... tasokkaita draftaajia tääl.

Kuinkas monen uskot sitten tosissaan aloittavan draftinsa Angel's Mercyllä? Pointilla että trolololo-pickaajia tuntuu joka päivälle löytyvän.

Angel's Mercyssä on kuitenkin mis-clickin mahdollisuus. Tuskinpa Battle of Witsin 6,6% sentään niistä on koostunut :)

Poissa Ilkka_s

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #281 : 29.07.12 - klo 22:46 »
Yksi kappale Angel's Mercya misclikannut ilmoittautuu täältä...

Poissa Puska

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #282 : 29.07.12 - klo 22:54 »
Missclick tai "ei ttu kiinnosta". Lopputulos on kuitenkin, ettei näistä kannata mitään johtopäätöksiä vetää

Poissa Lunsku

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #283 : 30.07.12 - klo 00:01 »
Switcheroo yli Aven Squiren, tarpeeksi hyvä ja sininen!

Poissa Ilkka_s

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #284 : 30.07.12 - klo 00:10 »
Hieno homma kun battle of wits sai taas ääniä... tasokkaita draftaajia tääl.

Kysymyshän on minkä kortin kukin ottaisi draftin ensimmäisenä pickinä, itse saattaisin hyvinkin ottaa esimerkiksi Battle of Witsin ihan vain sen takia, että tykkään pelata "hauskoja" pakkoja. En siis todellakaan ole kovin voitto-orientoitunut pelaaja...

Tämän kertainen pickini oli Switcheroo, perustelut löytyvät edellisestä kappaleesta...

Poissa Reflektio

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #285 : 30.07.12 - klo 01:05 »
Hetken ehdin jo kahen vaiheilla pyöriä: Aven Squire on hyvä peruskortti olla exaltedoimassa deckiä plus evaasio sekä jos sattuisi tulemaan vielä paljon solttujakin, mutta valitsin sitten Switcheroon ohi Squiren, kun pari kertaa prelluissa ehdin sen välityksellä hävitä. Ja onhan se ihan hauska ja kätevä lappu limitedissä muutenkin.

Kuinkas monen uskot sitten tosissaan aloittavan draftinsa Angel's Mercyllä? Pointilla että trolololo-pickaajia tuntuu joka päivälle löytyvän.
En kyllä sillä aloittaisi sentään, joten itsekin veikkaisin misclickien ja/tai ihansama-asenteen vaikuttavan asiaan, mutta noteeraanpa että oon pelannut prelluissa deckillä joka sisälsi kolme (3) kappaletta Angel's Mercyjä. Tuli toki silloin melko itsestäänselvästi harvinaisen huonot laput itselleni pelattaviksi boostereista, mutta yllättävän hyvin nekin toimi silti kun sai useamman... vaikkei prellujen jälkeen niilläkään mitään sitten tehnyt tietenkään enää. Mutta olihan se ihan hauskaa toisaalta, kun muutama heppuli oli ympärillä katsomassa ja melkein vesi silmässä naurettiin kun kiskoin sitten niitä Mercyjä kehiin uudestaan ja uudestaan. Hauskaa katsoa kun olivat siinä vain että "minkä helvetin pakan sä oot oikein mennyt kokoamaan kun tällasia mukana...?" :D Mutta pelinpidentäjiähän ne vain ovat, ilman pienintäkään voittoon avittavaa potentiaalia.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa Lunsku

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #286 : 31.07.12 - klo 07:39 »
Flash-lenturi yli musta haste-exaltedin. Keskinkertainen pussi.

Poissa weaselface

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #287 : 31.07.12 - klo 11:32 »
Hieno homma kun battle of wits sai taas ääniä... tasokkaita draftaajia tääl.

Kysymyshän on minkä kortin kukin ottaisi draftin ensimmäisenä pickinä, itse saattaisin hyvinkin ottaa esimerkiksi Battle of Witsin ihan vain sen takia, että tykkään pelata "hauskoja" pakkoja. En siis todellakaan ole kovin voitto-orientoitunut pelaaja...

Tämän kertainen pickini oli Switcheroo, perustelut löytyvät edellisestä kappaleesta...

Siitä saattaa olla hauskuus kaukana kun suurinpiirtein 4/5 pakan kortista on landeja. Eikä mulligoiminen yhteen korttiin useimmissa peleissä kuulosta myöskään kovin kivalta.

Poissa Padishar

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #288 : 31.07.12 - klo 18:28 »
Sen BoW-dekin sekoittaminen on niin rasittavaa, että siitä on hauskuus kaukana. Modossa tietty asia erikseen.

Tämänpäiväisestä otin Scroll Thiefin. Vaikka 3/3 flash-lenturi on hyvä lappu, en siltikään lähtisi first pickaamaan viisdroppia, ellei se ole pommi. Kolmen manan vehkeitä haluaa sentään useita pakkaan, ja Scroll Thief on tästä pussista parhaimpia vaihtoehtoja. Kakkosena ottaisin tuon haste-exaltedin, ja sen jälkeen vasta Faerie Invadersin.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #289 : 31.07.12 - klo 18:58 »
en siltikään lähtisi first pickaamaan viisdroppia, ellei se ole pommi

Näinkö runsaasti on maailma muuttunut? Ennen vanhaan WU-lentskariin pystyi aina hyvillä mielin ottamaan viiden manan 3/3 lenturin. Esim. ei Aven Windreaderissä ollut mitään nihkeää saada sitä ykköspussista. Toisaalta myöskään Fangren Hunterin saaminen ykkösenä ei joskus ollut verinen vääryys.

Poissa Evomies

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #290 : 31.07.12 - klo 19:04 »
Hieno homma kun battle of wits sai taas ääniä... tasokkaita draftaajia tääl.

Kysymyshän on minkä kortin kukin ottaisi draftin ensimmäisenä pickinä, itse saattaisin hyvinkin ottaa esimerkiksi Battle of Witsin ihan vain sen takia, että tykkään pelata "hauskoja" pakkoja. En siis todellakaan ole kovin voitto-orientoitunut pelaaja...

Tämän kertainen pickini oli Switcheroo, perustelut löytyvät edellisestä kappaleesta...

Lueppa uudestaan että mitä siellä nyt lukee. Tarkoitus on valita hyvä picki draftiin ottamatta huomioon kortin arvoa yms. Battle of witsiä et voi pelata draftissa koska et saa 200+ kortin pakkaa <__<

Mutta asiaan

Valtisin tänään tuon lentokoneen minkä näköjään moni muukin. Mietin tosin myös molempia exalted tykkejä.

Poissa weaselface

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #291 : 31.07.12 - klo 19:09 »
Hieno homma kun battle of wits sai taas ääniä... tasokkaita draftaajia tääl.

Kysymyshän on minkä kortin kukin ottaisi draftin ensimmäisenä pickinä, itse saattaisin hyvinkin ottaa esimerkiksi Battle of Witsin ihan vain sen takia, että tykkään pelata "hauskoja" pakkoja. En siis todellakaan ole kovin voitto-orientoitunut pelaaja...

Tämän kertainen pickini oli Switcheroo, perustelut löytyvät edellisestä kappaleesta...

Lueppa uudestaan että mitä siellä nyt lukee. Tarkoitus on valita hyvä picki draftiin ottamatta huomioon kortin arvoa yms. Battle of witsiä et voi pelata draftissa koska et saa 200+ kortin pakkaa <__<

Voi jos lisää parisataa landia :)

Poissa Padishar

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #292 : 31.07.12 - klo 21:10 »
en siltikään lähtisi first pickaamaan viisdroppia, ellei se ole pommi

Näinkö runsaasti on maailma muuttunut? Ennen vanhaan WU-lentskariin pystyi aina hyvillä mielin ottamaan viiden manan 3/3 lenturin. Esim. ei Aven Windreaderissä ollut mitään nihkeää saada sitä ykköspussista. Toisaalta myöskään Fangren Hunterin saaminen ykkösenä ei joskus ollut verinen vääryys.

Näin minä näkisin. Tenth editionissa Aven Windreader oli vielä ihan pätevä ykköspicki, mutta nykyajan limited-formaateissa tuppaa olla tärkeämpää saada mahdollisimman laadukkaat 2-4-dropit (ja ainakin kolme kappaletta kutakin), eikä kovinkaan moneen pakkaan tarvitse suuria määriä viiden manan tai sitä kalliimpia ukkeleita. Mielummin olen draftin myöhemmissä vaiheessa siinä tilanteessa, että tarvitsen pari kalliimpaa creaturea, kuin siinä että olen poiminut 5 hyvää 5-droppia, mutta curvessa on iso lohko cmc3:n kohdalla.

Poissa Reflektio

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #293 : 01.08.12 - klo 02:06 »
Mestari Odric ja harvinaisen helppo päätös.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa Chaosworm

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #294 : 02.08.12 - klo 00:21 »
Knight of Gloryn ja Sleepin välillä mietin pitkään. Päädyin Sleepiin, koska se voittaa joskus suoraan pelejä kun taas Knight of Glory on "vain" hyvä kortti.
aka. Awaclus

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #295 : 02.08.12 - klo 00:45 »
Meikäläinen sen sijaan poimi Knightin. Pussissa oli muutenkin ihan käyttökelpoista kamaa valkoiselle kakkostropiksi. Ja Prot. black on aina erittäin kova mustaa vastaan.

Poissa Evomies

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #296 : 02.08.12 - klo 13:19 »
Sleep saattaa voittaa pelejä tai sitten vain pitkittää häviämistä.
Knight taas on aika laadukas 2cmc ja muutenkin vihanen mustaa vastaan. Pussissa muutenkin ihan kivaa valkoista jos sitä lähtee nappaamaan.

Poissa Reflektio

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #297 : 03.08.12 - klo 00:59 »
Mestari Odric ja harvinaisen helppo päätös.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #298 : 03.08.12 - klo 10:11 »
Kyllähän se vieläkin on Odric tuosta pussista. Flames of the Firebrand on kova kisaaja, mutta en löytänyt suurempaa syytä lähteä punaiselle valkoisen sijaan.

Poissa Lightstorm

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #299 : 03.08.12 - klo 10:26 »
Millä perustein noita pelaajien tekemiä pusseja tulee? Olen itse muutamia tehnyt ja varmaan moni muukin, mutta turhan harvoin niitä näkee. Nämä random pussit ovat turhan usein tylsiä.

Ps. cube oli loistava.