Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Parhaimmat throw innit  (Luettu 8867 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SSpade

Parhaimmat throw innit
« : 29.01.06 - klo 16:09 »
Eli kehutaanpas nyt kilpaa niitä jotka nakkelevat kunnon throw innejä! Itselläni parhaimmat kokemukset on mozzamista, joka laittoi korttinsa myöhässä ja pisti throw inninä unlimitedin scrublandin.

Poissa Mikko

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #1 : 29.01.06 - klo 17:26 »
Hezzulle kiitokset Unhingedin Foili Forestista!! Lämmitti sydäntä.

Poissa floundz

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #2 : 29.01.06 - klo 17:44 »
tarlungin throw in oli aivan loistava

Poissa kane

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #3 : 29.01.06 - klo 17:55 »
Hm. Parasta on tietenkin, että kortit tulevat nopeasti.
Valtaosa onkin onneksi näitä ihmisiä. Throw-inneiltä
en odota mitään. Mieleeni on tosin jäänyt, että Preacher
on usein laittanut kivoja throw-innejä.

Muutama vuosi sitten ostin n. 100 euron korttikasan, joka toimitettiin mukavan myyjän toimesta vieläpä suoraan kotiovelleni. Ensimmäinen iloinen yllätys oli, että kortit olivat Ultra Pron isossa Ice Age/Alliances keräilykansiossa. Toinen kiva yllätys oli, että kansion syövereistä löytyi bonuksena
mm. foil Gaea's Cradle ja AN Kird Ape. Jäi aika kiva mieli. :)

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Parhaimmat throw innit
« Vastaus #4 : 29.01.06 - klo 18:19 »
juu tarlugnille pisteet...

p.s. mullekki saa laittaa dualeja throw inninä (9)

Poissa Sandman

SonniEriksson
« Vastaus #5 : 06.02.06 - klo 20:19 »
Parhaat throw innit tuli SonniErikssonilta. Vaihdosta jäi tosi hyvä mieli!

Poissa Juunasd

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #6 : 06.02.06 - klo 21:53 »
korvelle(korpi) kiitos throw-inninä tulleista neljästä Last Gaspista.

Poissa Karhu

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Muhahahhaaa!!!!!!!
Parhaimmat throw innit
« Vastaus #7 : 15.02.06 - klo 16:55 »
Sammakolta tuli erittäin hieno foili kortti kiitän ja kumarran  (9)
MUUURRRRR!!!!!!!!!!!
† Rest in beast †


H/W

Nameless One

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #8 : 15.02.06 - klo 16:58 »
karjulla oli hyvä throw inn.

Poissa Sicktoid

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #9 : 17.02.06 - klo 12:22 »
Kivoja throw-innejä tullut moneltakin taholta, lähettäjien nimet eivät tosin valitettavasti ole jääneet mieleen.

Hieman hävettää katsella ja ottaa vastaan toisilta tulleita kivoja throw-inejä, kun itse lähettelen niitä varsin nihkeästi. Yleensä tapana ottaa throw-init mukaan kuvioihin vain jos katson jääneeni tradessa kovasti voiton puolelle, tai sitten normaalia suurempien vaihtojen yhteydessä.

Voisi kysäistä että mitä mieltä ihmiset ovat: kuuluvatko throw-init kaikkiin vaihtoihin ja vedättekö herneen nenäänne jos sitä perinteistä Chimney Imppiä ei sieltä kirjekuoresta löydy? :)

Poissa miinin

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #10 : 17.02.06 - klo 12:53 »
Lainaus käyttäjältä: "Sicktoid"

Voisi kysäistä että mitä mieltä ihmiset ovat: kuuluvatko throw-init kaikkiin vaihtoihin ja vedättekö herneen nenäänne jos sitä perinteistä Chimney Imppiä ei sieltä kirjekuoresta löydy? :)


Tuossa tapauksessahan kyse ei ole throw inistä, vaan suojakortista, joka estää muita kortteja taittumasta tai vaurioitumasta. Throw init ovat sellaisia, joilla on edes nimellisarvoa tai ne ovat hienoja, eli esim. foileja, paskarareja tai ylimääräisiä kopioita vaihdon korteista.

Poissa Sammakko

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #11 : 17.02.06 - klo 17:16 »
Faffe tuli takavasemmalta pienestä puskasta ja pudotti mut tuolilta! Suberybersädetikkusuihkufanfaarit Faffelle!!!

Poissa Sammakko

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #12 : 23.02.06 - klo 10:46 »
CK:lle Kiitokset ihan sekopäisistä throwinneistä ja nopeasta lähetyksestä!

Poissa Exalter

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #13 : 23.02.06 - klo 15:56 »
Sanonpa vain, että kannattaa mr. Der Golemilta vaihtaa lappusia, joita hän ei oikeasti omistakaan ;)
Kiitokset vain hälle

Poissa mahonen

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #14 : 01.03.06 - klo 15:28 »
Nyt tyli kyllä sellanen osuma dragonslayerilta että meinasin pyöryä kun ihastelin trow-inneja. Kyllä kannattaa tehdä hänen kanssaan kauppoja :)

Poissa miinin

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #15 : 01.03.06 - klo 19:48 »
Lainaus käyttäjältä: "mahonen"
Nyt tyli kyllä sellanen osuma dragonslayerilta että meinasin pyöryä kun ihastelin trow-inneja. Kyllä kannattaa tehdä hänen kanssaan kauppoja :)


Olisi mukavaa, jos saisi tietoa myös siitä mitä nämä throw init ovat, jonkun mielestä Scaled Wurm on mawton "throw in", monien mielestä taas ei.

Poissa mahonen

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #16 : 01.03.06 - klo 20:08 »
No laitetaan pari esimerkkiä.
1.Cloudstone Curio, 2xRibbons of the Reikai(1Foil),Flowstone Crusher,Enormous Baloth,Akki Avalanchers,3xVotary of the Conclave(1Foil)
ja paljon paljon muuta. Eihän nuo nyt niin ylivoimaisia kortteja ole mutta kyllä ne mielestäni olivat todella hyviä trow-inneja. Ja kyllähän se sydäntä lämmittää kun saa kauhean kasan kortteja mitkä ovat vain kaupan päälle.

Poissa DragonSlayer

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #17 : 01.03.06 - klo 20:28 »
Lainaus käyttäjältä: "mahonen"
No laitetaan pari esimerkkiä.
1.Cloudstone Curio, 2xRibbons of the Reikai(1Foil),Flowstone Crusher,Enormous Baloth,Akki Avalanchers,3xVotary of the Conclave(1Foil)
ja paljon paljon muuta. Eihän nuo nyt niin ylivoimaisia kortteja ole mutta kyllä ne mielestäni olivat todella hyviä trow-inneja. Ja kyllähän se sydäntä lämmittää kun saa kauhean kasan kortteja mitkä ovat vain kaupan päälle.



Ja yks Razia's Purification:kin tais olla.. =)

Poissa mahonen

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #18 : 01.03.06 - klo 20:34 »
Juu muuten olikin! ERITYIS KIITOKSET SIITÄ!

Poissa DragonSlayer

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #19 : 01.03.06 - klo 20:39 »
Lainaus käyttäjältä: "mahonen"
Juu muuten olikin! ERITYIS KIITOKSET SIITÄ!


Näin vähä aattelinki, et haluaisit sen.. (sori offauksesta)

Poissa Balthor

throw
« Vastaus #20 : 02.03.06 - klo 16:27 »
VuRkkalta tuli todella asiallinen throw inn...

Poissa Silens

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #21 : 02.03.06 - klo 18:05 »
Oikeasti ihmiset. Pyydän, että sanotte mitä olette saaneet, koska hyvistä throw-inneistä voidaan olla eri mieltä.

Poissa DragonSlayer

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #22 : 02.03.06 - klo 18:51 »
Lainaus käyttäjältä: "Silens"
Oikeasti ihmiset. Pyydän, että sanotte mitä olette saaneet, koska hyvistä throw-inneistä voidaan olla eri mieltä.


No "hyvä" trow-in sisältää niin rareja, uncceja ja commoneja plus tietty foileja... Jos kaverilta tulee kasa commoneja ja pari unccia niin ei se mun mielestä kovin järisyttävää ole..  (9)

Poissa Sammakko

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #23 : 02.03.06 - klo 19:11 »
Joo,tosiaan Faffelta tuli muistaakseni mieltä lämmittävät:
1x joku Nephilim +kaupassa sovitun raren toinen kappale.

CK heitti muistaakseni: foililla ja 2x Righteousness mikkä tuli tarpeeseen, elikkä kiitokset vielä kerran molemmille.

Nämä tuli nyt ensimmäisenä mielee.

Poissa Silens

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #24 : 02.03.06 - klo 20:03 »
Lainaus käyttäjältä: "DragonSlayer"
Lainaus käyttäjältä: "Silens"
Oikeasti ihmiset. Pyydän, että sanotte mitä olette saaneet, koska hyvistä throw-inneistä voidaan olla eri mieltä.


No "hyvä" trow-in sisältää niin rareja, uncceja ja commoneja plus tietty foileja... Jos kaverilta tulee kasa commoneja ja pari unccia niin ei se mun mielestä kovin järisyttävää ole..  (9)


Aivan ei olekkaan, mutta sitten olisin tyytyväinen jos kaikki sanoisi saman.
Varmasti joillekkin tämä on iso Throw-inni.

Poissa FIN hessu

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #25 : 02.03.06 - klo 22:27 »
ku nyt ollaan tässä puheen aiheessa nii ku mä en oo harrastanut tätä pitkään nii pitäskö munkin alkaa heittelee mun harvoista rareista joitakin trow-inneiks  
ettei mua alattas inhoo? kun mua jo lämminttää se että joku on lähettänyt ees yhen mustan kortin

Poissa DragonSlayer

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #26 : 02.03.06 - klo 22:38 »
Lainaus käyttäjältä: "FIN hessu"
ku nyt ollaan tässä puheen aiheessa nii ku mä en oo harrastanut tätä pitkään nii pitäskö munkin alkaa heittelee mun harvoista rareista joitakin trow-inneiks  
ettei mua alattas inhoo? kun mua jo lämminttää se että joku on lähettänyt ees yhen mustan kortin


Ei sun tarvi alkaa mielistelee ketää kovilla trow-inneillä. Jos susta tuntuu, että vaihto on sen arvoinen koville trow-inneille niin anna mennä vaan. Yleensä riittää vaan täyte commonit. Entä, mitä tarkoitat noilla mustilla korteilla?

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Parhaimmat throw innit
« Vastaus #27 : 02.03.06 - klo 23:05 »
Niin, siis itse ainakin suhtaudun asiaan näin, vaihto on vaihto, ja throw in on throw in, harvoin throw in sisältyy vaihtoon, yleensä pidän sitä vain boonuksena mitä on kiva saada ja kiva viskellä mukaan, semmoista harmitonta korttien kierrätystä.... tämä siis vain minun mielipiteeni, ei yleinen totuus (9)

Poissa miinin

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #28 : 02.03.06 - klo 23:53 »
Ketään ei aleta "inhoomaan" sen takia, ettei hän throw inejä laita. Ne ovat tosiaan pieni vapaaehtoinen lisä, johon kukaan ei pakota. Paljon throw inejä tärkeämpää on lähettää kortit mahdollisen nopeasti ja turvallisesti pakattuina.

Itse harvemmin throw iniä laitan, mutta tykkään sopia esim, että randomilla laitetaan viisi paskararea tms. piristämään vaihtoa, jos tämä vaan toisellekin osapuolelle käy.

Poissa Nox

Parhaimmat throw innit
« Vastaus #29 : 03.03.06 - klo 12:04 »
Sonnierikson hepulle kiitokset meganopeesta lähetyksestä ja mukavista throw inneistä sillä sain mun ekat Unhinged laput :D