Muu MTG > MTG yleensä

Mtg Online

(1/4) > >>

Seafarer:
Minua kiinnostaa teidän omakohtaiset kokemuksenne Mtg Onlinestä. Kannattaako se? Onko se ihan turha?

Toivoisin myös, että jos vastasitte äänestykseen "harkinnan jälkeen, en", niin sanoisitte myös syyn, miksi ette. Ja luonnollisesti ne, jotka vastasivat "kyllä" kertoisitten mahd. hyviä kokemuksia tästä. Kiitos.

Jani:
itse olen modottanut nyt melkein kaksi vuotta ja itselleni se on ollut kannattavaa. modon aloittamiseen kuitenkin tarvitsee rahaa jos ei turnauksilla saa pyöritettyä alkuun. esimerkiksi matinpalo joka ei halunnut investoida modoon lopetti sen aika nopeasti ku ei saanu koskaan pyörimään.

NiZiTA:
mielestäni on turhaa maksaa siitä kun voi pelata oikeilla korteilla ja jonkun kaa kenet sä näät oikeesti

DogMeat:
Hah, ihastuin heti peliin. Pelasin sitä jotain demo/beta versiotakin niillä harjoitus pakoilla paljon ja ajattelin että "tää on mun juttu". Kuitenkin, sitten kuulin että kortit vaatii Visan..Doh...Se karkoitti minut  :/

Seafarer:
Osaako kukaan kertoa, kuinka paljon rahaa tähän sitten uppoaa? Tietenkin se riippuu kuinka paljon pelaa jne. Kuinka paljon porukalla menee kuukaudessa rahaa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta