Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Nazreg  (Luettu 9564 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa absurdimuukalainen

Nazreg
« : 16.04.09 - klo 23:33 »
Ei sinäänsä vielä mitään syytöstä, lähinnä kyselen jos joku tuntee. Viimeksi 1.4. sain viestiä eli yli 2vk sitten vaihdosta (27.3 taidettiin solmia vaihto) ja äijästä ei oo kuulunu mitään sen jälkeen.

Muistuttakaa miestä jos tunnette kiitos!

Poissa Arcane

Vs: Nazreg
« Vastaus #1 : 17.04.09 - klo 17:10 »
Itsenikin piti tehdä aihe. Minullekin on velkaa muutaman kortin, ei sinällään mitään kallista tai ihmeellistä. 2 viikkoa odoteltu. Viimeisen viestin olen saanut 3.4, jolloin kauppa lyötiin lukkoon. Omat korttini ovat olleet perillä jo iät ja ajat, ainakin luulisin näin.

Aikaisemmin olen ihan hyvin onnistunut kaupanteossa, joten ripperiksi en usko. Korttini silti haluaisin pikkuhiljaa.
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Nazreg
« Vastaus #2 : 19.04.09 - klo 18:19 »
Multa oli kumminkin 50€ arvoset kortit ja alkaa nyt vähitellen syödä miestä kun ei mitään kuulu.

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Nazreg
« Vastaus #3 : 27.04.09 - klo 18:40 »
Sain numeropalvelun kautta numeron ja sitä kautta yhteyttä, mies ilmoitti unohtaneen ja nyt aikoo hoitaa asap kuntoon.

Poissa Nazreg

Vs: Nazreg
« Vastaus #4 : 28.04.09 - klo 03:50 »
Yo, homma tosiaan pääsi vähän unohtumaan. Kaikkien puuttuvat laput lähtee heti huomisaamuna postiin. Pistän jotain kohtuu käyttökelpoista throw inniä messiin kanssa, koska tosiaan, muiden laput ovat olleet jo minulla perillä pitkään.

Pahoitteluni kaikesta harmista mitä olen omalla huolimattomuudellani päässyt aiheuttamaan. Enpä mä enää muuta voi tehdä kuin pistää laput postiin korkojen kera, toivottavasti kenelläkään ei mikään tärkeä eventti päässyt sotkeutumaan. :(

Eipä tässä muuta. Pistäkää kiitokset Absurdimuukalaisen suuntaan, koska en olisi varmaan tajunnut koko hommaa vieläkään ilman yhteydenottoa.

-Nasu

Jos jollain muulla on vielä jotain epäselvää tjsp. niin ei tarvitse numeropalvelun kautta lähteä hakemaan. 050-4927313 toimii. =)

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Nazreg
« Vastaus #5 : 30.04.09 - klo 14:32 »
Jeps, kortit tuli!

Poissa Arcane

Vs: Nazreg
« Vastaus #6 : 30.04.09 - klo 19:06 »
Tännekin ilmestyivät, joten loppu hyvin, kaikki hyvin.
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa Flyygeli

Vs: Nazreg
« Vastaus #7 : 09.04.13 - klo 17:16 »
Edellisestä tilanteesta on näköjään kulunut jo aikaa, mutta nyt taas kaverilla vähän unohtunut kaupanteko kesken... Olen häneltä ostanut pari fetsiä, jotka maksoin 27.3 kun ilmoitti tiliyhteytensä. Tämän jälkeen miestä ei ole saanut mitenkään kiinni, jotta olisi saanut tietoa mikä on lähetyksen tilanne. YV-viestien jälkeen kokeilin tekstaria tuohon ketjussa mainittuun numeroon ja tänään FB:n(uskoisin että löysin oikean henkilön) välityksellä. Jälleen jos joku miestä tuntee niin voisi hieman vihjaista että täällä joku odottelee korttejaan...

Poissa Boris100

Vs: Nazreg
« Vastaus #8 : 09.04.13 - klo 19:47 »
Sama tilanne, 28.3. maksettuja fetsejä ei ole näkynyt...

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Nazreg
« Vastaus #9 : 09.04.13 - klo 20:02 »
Pitkä huokaus... joko taas?  ::)

Noh, positiivisesti ajatellen tässä on jotkut pidelleet pitempiä pääsiäislomia joten pidetään nyt vielä vähän aikaa hälytyskellot hiljaa ja annetaan herralle itselleen aikaa selvittää sotkunsa, tai kuten Flyygeli kyselikin jo että jos joku Nazregin tunteva voisi potkia herraa.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Flyygeli

Vs: Nazreg
« Vastaus #10 : 18.04.13 - klo 21:34 »
Edelleenkään ei ole herrasta kuulunut mitään eikä lappuja näkynyt, huoh  ::) Jos joillain muilla kuin minulla ja Boris100:lla on kauppoja suorittamatta ko. herran kanssa niin olisitteko ystävällisiä ja kirjoittaisitte niistä tähän. Odottelen vielä viikonlopun yli ennen kun vien asian eteenpäin...

Poissa Boris100

Vs: Nazreg
« Vastaus #11 : 18.04.13 - klo 21:52 »
En ole tosiaan minäkään Nazregiin saanut yhteyttä (yv & sms yo. numeroon) eikä liioin 28.3. maksettuja kortteja ole näkynyt. Mies on käynyt maksun ja siitä lähettämäni yv:n jälkeen ainakin kirjautumassa foorumille mutta ei kuitenkaan kuitannut viestiä/maksua vastaanotetuiksi. Flyygelin kanssa samassa aikataulussa edetään.

Poissa miinin

Vs: Nazreg
« Vastaus #12 : 18.04.13 - klo 23:29 »
Nyt vain todella nopea ja kattava selvitys pelastaa porttikiellolta.

Poissa Flyygeli

Vs: Nazreg
« Vastaus #13 : 22.04.13 - klo 19:02 »
Nazreg ei yhteyttä ottanut viikonlopun aikana, joten kävin poliisille rikosilmoituksen täyttämässä, netistä löytyvällä lomakkeella. Katsotaan mitä alkaa tapahtumaan.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Nazreg
« Vastaus #14 : 23.04.13 - klo 10:04 »
Onko tämmöisessä asiassa muuten kokemuksen mukaan eroa netissä lomakkeen täyttämisellä ja sillä, että joko käy juttelemassa asiasta asemalla tai soittaa perään? Viranomaistoiminan kannalta tällä ei pitäisi olla merkitystä, mutta käytännössä voisi olla isokin merkitys.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Nazreg
« Vastaus #15 : 23.04.13 - klo 10:16 »
Onko tämmöisessä asiassa muuten kokemuksen mukaan eroa netissä lomakkeen täyttämisellä ja sillä, että joko käy juttelemassa asiasta asemalla tai soittaa perään? Viranomaistoiminan kannalta tällä ei pitäisi olla merkitystä, mutta käytännössä voisi olla isokin merkitys.

Ei ole, oikeastaan varmemmin menee asiat oikein jos itse naputtelet puhtaaksi. Ainoastaan jos poliisit haluavat joka tapauksessa haastatella rikoksen uhria niin silloin säästää aikaa itse käymällä asemalla (joita siis nykyään on varsin harvassa). Itse tein varkaustapauksessa ihan normaalisti ilmoituksen netin kautta ja poliisit sitten ottivat minuun yhteyttä kun halusivat tehdä lisäkysymyksiä.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Boris100

Vs: Nazreg
« Vastaus #16 : 23.04.13 - klo 20:54 »
Ei ole yhteydenottoa tai kortteja kuulunut, joten kävin minäkin ilmoituksen kirjailemassa.

Poissa miinin

Vs: Nazreg
« Vastaus #17 : 29.04.13 - klo 23:16 »
Selitystä ei koskaan tullut, pysyvä porttikielto palkinnoksi. Jos yhteydenottoon kaipaa ylläpidon apua, niin YV minulle tai lumalle.