Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Sm-kisoissa ja smq:ssa lailliset sarjat  (Luettu 1725 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Heartnet

Sm-kisoissa ja smq:ssa lailliset sarjat
« : 03.02.08 - klo 15:53 »
en ole varma kuuluuko tämän viesti tänne mutta kyselen että onko sm karsinnoissa lailliset sarjat nämä:

timespiral block
10 edikka
lorwyn block

ja onko shadowmoor laillinen tuolloin ja rotatioko se timespiral blockin pois type kakkosesta

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Sm-kisoissa ja smq:ssa lailliset sarjat
« Vastaus #1 : 03.02.08 - klo 16:01 »
en ole varma kuuluuko tämän viesti tänne mutta kyselen että onko sm karsinnoissa lailliset sarjat nämä:

timespiral block
10 edikka
lorwyn block

ja onko shadowmoor laillinen tuolloin ja rotatioko se timespiral blockin pois type kakkosesta

Vastaan tähän kysymykseen heti kun kerrot mulle SM-karsintojen ja SM-kisojen ajankohdat  8)
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Heartnet

Vs: Sm-kisoissa ja smq:ssa lailliset sarjat
« Vastaus #2 : 03.02.08 - klo 16:06 »
No kesäheinäkuussa ne yleensä ovat olleet

Poissa Polari

Vs: Sm-kisoissa ja smq:ssa lailliset sarjat
« Vastaus #3 : 03.02.08 - klo 16:24 »
Kaksi settiä sisältävät Lorwyn- ja Shadowmoor-blokit rotatoituvat yhdessä samaan tapaan kuin TSP-blokki ja Coldsnap. SM-kisoissa ja -karsinnoissa ovat laillisia tasan samat setit kuin missä tahansa muussa samaan aikaan järjestettävässä Standard-turnauksessa. Kuten edellä jo kerrottiin niin tarkkoja aikoja ei vielä ole tiedossa, joten myöskään tarkkaa vastausta ei voi vielä antaa. Settien julkaisupäivien ja viime vuoden karsintojen perusteella voit itse päätellä ihan yhtä paljon kuin kuka hyvänsä.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Heartnet

Vs: Sm-kisoissa ja smq:ssa lailliset sarjat
« Vastaus #4 : 03.02.08 - klo 16:43 »
No luulis että timespiralia saa pelata vielä silloin. ku eihän sitä ole pelattu ku vasta kerran sm kisois