Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Pelaako kukaan Quake 1?  (Luettu 1914 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rogeri

Pelaako kukaan Quake 1?
« : 25.01.07 - klo 10:31 »
Pelaileekos kukaan enään Quake 1?
Itse pelailen sitä koska, noh olen pelannut sitä siitä asti kun se tuli.
Vaikkakin olen div6, tai siirryin juuri div5 claanissa Sadtroops.
Haluaisin tietää että onko täällä muita QW:n pelaajia?
.  (')-(')
   (*_*) 70 lvl Critter
   (')  (')
            Buy World of Warcraft: Burning Crusade
Aina ei voi voittaa, aina voi hävitä ja kun häviää aina voi selittää.

Poissa kapek

  • Pääkaupunki
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • you know my decks don't lie
Vs: Pelaako kukaan Quake 1?
« Vastaus #1 : 12.03.07 - klo 09:43 »
Taso oli muutama vuosi sitten NIIN SAIRAS että ei mitään jakoa. Vähän kävin serverillä pyörähtämässä, uninstalloin kun ei jaksanut valtavia gibejä katsella jatkuvasti.

Paras quake tosin.

.p

Poissa Shmn

Vs: Pelaako kukaan Quake 1?
« Vastaus #2 : 18.03.07 - klo 21:38 »
Yksittäisiä pelejä on parin kaverin kanssa heidän houkuttelemana tullut pelattua, mutta taso on tosiaan sen verran kova että julkisempi peluu on varsin karvaan pärjäämiskynnyksen takana, eikä löydy enää pelikiintiössä tilaakaan.

Quakea en ole kuitenkaan aivan hylännyt vaan Quake 2:n modia nimeltä Gloom olen jaksanut pelata tähänkin päivään asti (vaihtelevalla aktiivisuudella tosin). Kyseessä on tiimipohjainen ihmiset vastaan muukalaiset -peli, jossa kummallakin puolella on rakennattava tukikohta, ja frägeillä voi ostaa parempia classeja. Jos veri vetää Quakeen niin suosittelen kokeilemaan. Hyviä pelaajia toki on, ja suurin osa aktiivisesta kommuunista onkin vuosien veteraaneja mutta toisin kuin FPS-peleissä yleensä, tärkeintä ei ole se reaktio-headshottien ja ilmiömäisen kikkailun osaaminen ja uudemmatkin pelaajat voivat kehittyä varsin hyviksi verrattain lyhyessä ajassa. Osoitteesta www.planetgloom.com löytyy kaikki tarvittava. Neuvoa voi myös kysyä yksityisviestein.
Ilman iloista ilkeä on arki ankeaa ahventa.