Poromagia

Kirjoittaja Aihe: LORDI  (Luettu 12724 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Eritoten

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • "mies meni kauppan, lapio! "
LORDI
« Vastaus #30 : 22.05.06 - klo 20:11 »
Lainaus käyttäjältä: "Excaliburr"
Joo-o.. neljäskymmenes kerta toden sanoo,.,. ;D


noh, voisihan sitä niinkin sanoa :D

Poissa ADraw-

LORDI
« Vastaus #31 : 22.05.06 - klo 20:43 »
Lainaus käyttäjältä: "Excaliburr"
Toinen peräkkäinen voitto: Tyrkätään ella ja aleksi laulamaan diitsei koppista sinne! :D

Hei se on MC Koppis eikä diitsei, h31 d44! Vähän rispektii niilleki! ;)

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
LORDI
« Vastaus #32 : 22.05.06 - klo 22:19 »
Ens vuonna Rotten Sound euroviisuihi!!! (9)

Poissa Icirtus

LORDI
« Vastaus #33 : 22.05.06 - klo 22:23 »
Lainaus käyttäjältä: "cosminen"
Ens vuonna Rotten Sound euroviisuihi!!! (9)


Ja kun se voittaa, niin Marsista löytyy elämää :V
Listani

Yksin olen yksinäinen

Poissa FIN hessu

LORDI
« Vastaus #34 : 22.05.06 - klo 22:26 »
laitetaan sinne jotain mozadin tapasta nii voitto tulee varmasti!

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
LORDI
« Vastaus #35 : 22.05.06 - klo 22:27 »
Lainaus käyttäjältä: "icirtus"
Lainaus käyttäjältä: "cosminen"
Ens vuonna Rotten Sound euroviisuihi!!! (9)


Ja kun se voittaa, niin Marsista löytyy elämää :V


No, jos se kerran noin helpolla löytyy ni sitä suuremmalla syyllä :P

Poissa Sammakko

LORDI
« Vastaus #36 : 22.05.06 - klo 22:31 »
Cosminen antoikin nyt sen potkun jota olen pohtinut. Suomen ylivoimasen yber voiton jälkeen tuodaan kisat itse pääkallopaikalle,ja laitetaan lavalle..öö? ..Näin muutaman päivän mietiskelyn jälkeen olen tullut loppu tulokseen et Apocalyptica Feat. "joku oikein herkullinen" (Miehinen näkökulma) on ainut vaihtoehto,vai onko?
Hiljaa yksinäni voin jo kuvitella areenalla neljä moppi tukkaa vinguttamas selloa spottivaloissa ja joku hemaseva neito sykähdyttävällä äänellä lurauttaa voiton suomelle toistamiseen. =)

Heittäkääs ihmiset hyviä voittaja bändejä/viisuja ilmoille!
(Keväämmällä tarkastelen tätä antaumuksella.)

Poissa Ikiolo

LORDI
« Vastaus #37 : 22.05.06 - klo 22:35 »
Se saattaa olla, että kannattaa mieluummin miettiä esiintyjiä, jotka ei vahingossakaan voita. Suomeen jos paukahtaa toinen neuroviisupotti niin ollaan konkurssissa samalla sekunnilla.

Nytkin on jo tarpeeks etsimistä a. rahoituksessa b. stadionissa. Eipä taida Hartwall areena riittää ja keväällä on vähän kylmä pitää rantabileet. Vuodessa ei mitään rakenna, eikä siihen varmaan olis valuuttaakaan.

Kiitti hitosti kaverit ku voititte.

Poissa FIN hessu

LORDI
« Vastaus #38 : 22.05.06 - klo 22:59 »
Lainaus käyttäjältä: "Ikiolo"
Se saattaa olla, että kannattaa mieluummin miettiä esiintyjiä, jotka ei vahingossakaan voita. Suomeen jos paukahtaa toinen neuroviisupotti niin ollaan konkurssissa samalla sekunnilla.

Nytkin on jo tarpeeks etsimistä a. rahoituksessa b. stadionissa. Eipä taida Hartwall areena riittää ja keväällä on vähän kylmä pitää rantabileet. Vuodessa ei mitään rakenna, eikä siihen varmaan olis valuuttaakaan.

Kiitti hitosti kaverit ku voititte.


nii-in ja verot nousevat pilviin!

Poissa deFreak

LORDI
« Vastaus #39 : 23.05.06 - klo 10:44 »
Pssst, euroviisuvoitto ei vaikuta veroihin.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
LORDI
« Vastaus #40 : 23.05.06 - klo 11:02 »
Tuosta kauniista laulajattaresta sanoisin, kuten eräs pitkänlinjan muusikko sanoi "Tyhmä kuuntelee musiikkia silmillään" :P

Poissa kolatatti

LORDI
« Vastaus #41 : 23.05.06 - klo 14:10 »
En pitäny Loordista ennen euroviisuja enkä erityisesti nytkään. On kai sitä huonompiakin bändejä olemassa mutta kyllä ne viisut olis voitettu jos sinne saisi jonkun hyvän porukankin lähetettyä. Niissä on vaan se vika ettei ne sinne suostu.

Euroviisut on vähän kuin p*skararedraftit; voiton avaimet on siinä että valitaan huonoista bändeistä se vähiten huono.

Kuinkakohan moni täälläkin on perskärpäsenä nyt nenä pystyssä kun Suomi voitti? Minä en ainakaan ala nöyristelemään yhtään, en myöskään nöyristelisi jos Jari Sillanpää voittaisi Euroopan kaunein homo -kilpailun. Ei vaan yhtään kiinnosta.

Kannattaa myös itse miettiä mitä mieltä oli tuosta Loordista ennen kisoja ja pitää se linja, koska se bändihän ei ole mihinkään muuttunut. Musiikki on aika vaisua, englannin ääntäminen melko surkeaa, laulu tasalaatuista örinää, sanat turhan Jeesustelua. Showlla tämä kisa voitettiin eikä musiikilla.
EHLO you say? I'm interested...

Poissa Ikiolo

LORDI
« Vastaus #42 : 23.05.06 - klo 15:26 »
Lainaus käyttäjältä: "kolatatti"
En pitäny Loordista ennen euroviisuja enkä erityisesti nytkään. On kai sitä huonompiakin bändejä olemassa mutta kyllä ne viisut olis voitettu jos sinne saisi jonkun hyvän porukankin lähetettyä. Niissä on vaan se vika ettei ne sinne suostu.

Euroviisut on vähän kuin p*skararedraftit; voiton avaimet on siinä että valitaan huonoista bändeistä se vähiten huono.


Syynä on varmaan se, ettei kukaan halua mainetta voittamalla "p*skadraftin". Omalta kokemuspohjalta euroviisut eivät nuoriasoa pahemmin kiinnosta. En olis itse katsonu lähetyksen lähetystä, mutta kun vaimoke halus katsoa finaalin ni oli pakko ja samalla linjalla tuntuvat olevan monet lähipiirissäni. Tiedä sitten mikä on totuus.

Lainaus käyttäjältä: "kolatatti"
Kannattaa myös itse miettiä mitä mieltä oli tuosta Loordista ennen kisoja ja pitää se linja, koska se bändihän ei ole mihinkään muuttunut. Musiikki on aika vaisua, englannin ääntäminen melko surkeaa, laulu tasalaatuista örinää, sanat turhan Jeesustelua. Showlla tämä kisa voitettiin eikä musiikilla.


Agreed. Sen verran lisään vielä, että olihan tuo aika erilainen verrattuna noihin muihin _järjestään_ "peace and love" -teemaisiin kappaleisiin. Esimerkkinä: "If we all give a little we can all be together" ja näitä sanoja eri muodossa joka kappaleessa.

Edit: Ihme sensuuri iski :o

Poissa Jukkis

LORDI
« Vastaus #43 : 24.05.06 - klo 16:03 »
Jos nyt miettisi  ihan oikeasti voittajakandidaattia, niin Rasmus voisi olla yksi. Sehän menestyy ihan kivasti euroopassa? Himiä joku on väläytelly, mutta voi olla, että se ei noissa kekkereissä menestyisi (toisaalta mistäs minä tiedän). Rasmukselle pitäisi vaan saada takaisin se teinityttöihin menevä blondi-look ton mustanpuhuvan sulkasato-lookin sijaan. Mutta eihän sillä lookilla näköjään niin väliä. ;)

Sivunootti: Deutche Welle (vai mikä se on?) näytti siitä Mr. Lordista kuvia ilman meikkiä tossa yks päivä. Oli ainakin minulle eka kerta kun näin sen omana ittenään.
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa Laava

LORDI
« Vastaus #44 : 24.05.06 - klo 16:31 »
Lainaus
Sivunootti: Deutche Welle (vai mikä se on?) näytti siitä Mr. Lordista kuvia ilman meikkiä tossa yks päivä. Oli ainakin minulle eka kerta kun näin sen omana ittenään.

Kyllähän Putaansuun kuva tuli aika nopeaa julki jo Lordin ensimmäisen levyn noustua listoille aikoinaan.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti