Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mortal Combat  (Luettu 2868 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tuomari

Mortal Combat
« : 22.07.05 - klo 21:28 »
Olen ajatellut tekeväni dekin jossa voittokorttina pelattaisiin Mortal Combattia. Dekkiin tulisi tietysti paljon lihaa ja kortteja kuten Psychatog ja Nantuko Husk, joilla saadaan lihat hautaan. Antakaa vinkkejä mitä muuta tuossa dekissä kannattaisi pelata.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Mortal Combat
« Vastaus #1 : 22.07.05 - klo 22:51 »
Buried alive, entomb, ja helvetin hyvä ois insidious dreams, monsut kädestä gravelle ja mortal combatit pakasta esiin.

Poissa oltrak

Mortal Combat
« Vastaus #2 : 22.07.05 - klo 23:09 »
Pelkällä nostolla ja discardauksella tai edes Buried Alivella kestää liian kauan.
Mesmeric Orb tai Traumatize sen sijaan voisivat toimia. Ehkä joku Grafted Skullcap.

Yksi mieleen tullut vaihtoehto, muttei välttämättä kovin toimiva, olisi laittaa pakka täyteen Walleja, sitten pistellä niitä tarvittaessa lihoiksi Wall of Mulchilla.

Poissa duracel

Mortal Combat
« Vastaus #3 : 23.07.05 - klo 07:27 »
Hermit Druid pyöräyttää myös pakan kauniisti graveyardiin. Vähän tietysti kikkailua pitää tuo onneton Druidi hengissä, mutta harkitsemisen arvoinen ukko kuitenkin.

Hermit Druid: {1G} |Creature -- Druid| 1/1. G, T: Reveal cards from the top of your library until you reveal a basic land card. Put that card into your hand and all other cards revealed this way into your graveyard. ST-R

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa DogMeat

Mortal Combat
« Vastaus #4 : 23.07.05 - klo 11:31 »
Morality Shift?

Ei ehkä kovin toimiva tosin kun on kallis, ja kuitenkin siirtää entisen hautausmaan pois. Sotii hieman näitä Buried Alive juttuja ym discardei vastaan.

Poissa king4aday

Mortal Combat
« Vastaus #5 : 28.07.05 - klo 11:23 »
Incidious dreams ja miten olisi iname, death aspect..?
Lainaus käyttäjältä: Akspee
olen tardi.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Mortal Combat
« Vastaus #6 : 28.07.05 - klo 15:32 »
Toistan itseäni ja yhdyn edelliseen. Insidious dreams!! :)