Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?  (Luettu 12249 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa absurdimuukalainen

Ostaisin eBaysta mutta ei ole säännöllisiä tuloja=ei luottokorttia, ja tällä nordean visalla ei saa paypal tai muita laitettua. Joten se niistä ulkomaan ostoksista..

Huuto.netissä on booster boxeja 100€ pintaan, safesta ja fantsusta saa maksaa varmaan 130-140€/box, tai näin kuulin. Mutta löytyykö jostain halvemmalla (80-90€ olis sellanen tavoiteltava hinta).

Olen etsiskellyt että jos jostain saisi noita vanhan mallisia deckprotector sleevejä (olikohan ne jotain dragon) sinisellä/punasella taustalla n. 10€/80kpl suojia. Ja Eventiden booster boxia olis tarkotus ostaa kaverin kanssa loppukuussa, mistä saisin ~90€ hinnalla tai halvemmalla?

Arvostaisin suuresti kaikkia vastauksia, sori jos tyhmä aihe!

Poissa Yuisuke

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #1 : 03.07.08 - klo 20:19 »

Olen etsiskellyt että jos jostain saisi noita vanhan mallisia deckprotector sleevejä (olikohan ne jotain dragon) sinisellä/punasella taustalla n. 10€/80kpl suojia. Ja Eventiden booster boxia olis tarkotus ostaa kaverin kanssa loppukuussa, mistä saisin ~90€ hinnalla tai halvemmalla?


Fantasia peleistä pitäisi noitakin saada, meidän porvoon "kontakti" sano hankkivansa omansa sieltä. DragonShield boxi, 100 suojaa 8€. Suosittelen mieluummin UltraPron vastaa vie, alle 10€ saa 100 suojaa, mitkä mun mielestä toimii paremmin.
There is no place like that's no moon!

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #2 : 03.07.08 - klo 20:22 »
Lainaus

Fantasia peleistä pitäisi noitakin saada, meidän porvoon "kontakti" sano hankkivansa omansa sieltä. DragonShield boxi, 100 suojaa 8€. Suosittelen mieluummin UltraPron vastaa vie, alle 10€ saa 100 suojaa, mitkä mun mielestä toimii paremmin.

Jahas, joo saattaa olla fantasiapeleissä, en kyllä nähnyt kuin ultrapron, en pidä niistä niin paljon kuin dragonshieldeistä. Sellanen mielikuva että lopettivat myymisen (Helsingin fantasia pelit).

Poissa instiqma

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #3 : 03.07.08 - klo 21:20 »
Lämpimästi suosittelen Ulta Pron uudehkoja(?), mattaselkäisiä sleevejä. Miellyttäviä käsitellä ja kestävät kulutusta kiitettävästi. Suht halpojakin ovat, Fantsusta muistaakseni 6e/100kpl.

Poissa Polari

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #4 : 03.07.08 - klo 21:37 »
Lämpimästi suosittelen Ulta Pron uudehkoja(?), mattaselkäisiä sleevejä. Miellyttäviä käsitellä ja kestävät kulutusta kiitettävästi. Suht halpojakin ovat, Fantsusta muistaakseni 6e/100kpl.

Agreed. Dragon Shieldit eivät ole suosituin merkki siksi että ne olisivat erityisen hyviä vaan siksi että ne ovat olleet Suomessa laajalti saatavilla olevista sleeveistä vähiten huonoja. Noissa Ultra Pron sleeveissäkin olisi vielä parantamisen varaa, mutta ei sentään mitään isompia ongelmia kuten Dragon Shieldeissä. Ovat vielä halvempiakin.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #5 : 03.07.08 - klo 21:44 »
Pitäisköhän tästä pistää poll pystyyn  :P Eikö dragonshieldeissä muuten ole sellanen "karhea" selkä?

Poissa Polari

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #6 : 03.07.08 - klo 21:49 »
Pitäisköhän tästä pistää poll pystyyn  :P Eikö dragonshieldeissä muuten ole sellanen "karhea" selkä?

Ei?
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa mahonen

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #7 : 03.07.08 - klo 22:25 »
Nuo Dragonshieldit ovat kamalia. Niitten kiiltävä pinta ja se, että niistä tulee "tahmaisia" muutaman pelin jälkeen ovat p**seestä. Ultrapron mattapintaiset sliivit ovat kaikkein kestävimpiä ja mukavimpia käsitellä. Ainoa ongelma niissä on se, että ne keräävät helposti paskaa läpinäkyvälle puolelle.

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #8 : 03.07.08 - klo 23:05 »
Mitä ne sellaset on joissa toinen puoli on epätasainen (jos vetää sormella niin tuntee)?

Poissa mahonen

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #9 : 03.07.08 - klo 23:18 »
Mitä ne sellaset on joissa toinen puoli on epätasainen (jos vetää sormella niin tuntee)?

Ultrapro.

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #10 : 03.07.08 - klo 23:50 »
Mul on ultrapron ja niissä ei ole tollasia (tosin tournament sleevet, keltasel lukee mtg mustien muovien takana) että en tiedä onko erilaiset takamukset näissä mun sitte vaa..

Poissa Rancid-

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #11 : 04.07.08 - klo 01:48 »
Mitään sleevejä, joissa on MtG-logo, ei kannata käyttää. Ne on ihan hirveetä tuubaa. Ultra Pro:sta puhuttaesta tarkoitetaan yleensä juurikin noita mattakarheayksiväri-pintaisia tapauksia, joita itsekin suosin.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #12 : 04.07.08 - klo 06:01 »
Mitään sleevejä, joissa on MtG-logo, ei kannata käyttää. Ne on ihan hirveetä tuubaa. Ultra Pro:sta puhuttaesta tarkoitetaan yleensä juurikin noita mattakarheayksiväri-pintaisia tapauksia, joita itsekin suosin.

Jaahas, niitä oon ettiny. Täytyypi hankkia noita sitten jostain, ei ollut ollenkaan hajua että ne oli ultran  :-'

Poissa Polari

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #13 : 04.07.08 - klo 12:59 »
Jaahas, niitä oon ettiny. Täytyypi hankkia noita sitten jostain, ei ollut ollenkaan hajua että ne oli ultran  :-\

Et arvannut alakulmassa olevasta Ultra Pro -hologrammista? ::)
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #14 : 04.07.08 - klo 14:46 »
Lainaus

Et arvannut alakulmassa olevasta Ultra Pro -hologrammista? ::)

 :'(

Poissa Akspee

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #15 : 04.07.08 - klo 19:41 »
Nuo Dragonshieldit ovat kamalia. Niitten kiiltävä pinta ja se, että niistä tulee "tahmaisia" muutaman pelin jälkeen ovat p**seestä. Ultrapron mattapintaiset sliivit ovat kaikkein kestävimpiä ja mukavimpia käsitellä. Ainoa ongelma niissä on se, että ne keräävät helposti paskaa läpinäkyvälle puolelle.

Mun ensimmäinen ja viimenen kosketus dragon sleeveihin oli seuraavanlainen:

Ostin paketin kultaisia (100kpl), eli dekki + 40.
Kuukauden sisään ei riittänyt enään sleevit dekkiin edes.
En mahda olla mikään maailmanmestari sekottamaan mutta tuskin niiden ihan noin kuuluisi revetä, ultra pro:ta tukenu siitä lähtien.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa Genesis

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #16 : 04.07.08 - klo 19:48 »
Menköönsä vielä offtopicin puolella kun mennyt jo niin pitkään valmiiksi. Onko noilla ultra pron mattaselkäisilläyksivärisilläsuojilla ja "made in japan" versiolla mitään huomattavaa eroa? Hintaeroa oli 4€ joten onko nuo japsi suojat sen 4€ investoinnin arvoisia :)

Poissa Kiltamestari

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #17 : 04.07.08 - klo 23:24 »
Nuo Dragonshieldit ovat kamalia. Niitten kiiltävä pinta ja se, että niistä tulee "tahmaisia" muutaman pelin jälkeen ovat p**seestä. Ultrapron mattapintaiset sliivit ovat kaikkein kestävimpiä ja mukavimpia käsitellä. Ainoa ongelma niissä on se, että ne keräävät helposti paskaa läpinäkyvälle puolelle.

Mun ensimmäinen ja viimenen kosketus dragon sleeveihin oli seuraavanlainen:

Ostin paketin kultaisia (100kpl), eli dekki + 40.
Kuukauden sisään ei riittänyt enään sleevit dekkiin edes.
En mahda olla mikään maailmanmestari sekottamaan mutta tuskin niiden ihan noin kuuluisi revetä, ultra pro:ta tukenu siitä lähtien.

Ite ostin joskus vuonna 2004 tai 2005 kaksi pakettia samaisia kultaisia dragon shieldejä, ja siitä lähtien olen kahta tai kolmea dekkiä niissä kahdessa sadassa sleevessä pitänyt jatkuvasti pelaten. Pelejä olen pelannut varmaan jokaisella useita kymmeniä. Niillä neljälläkymmenellä jota olen limitedissä käyttänyt, olen pelannut kaikki limited turnaukset eli epäaktiivisesti fifth dawnin prelikoista saakka ja 90% kaikista Joensuussa järjestetyistä prelikoista ja drafteista future sightistä asti. Olen onnistunut hajoittamaan yhden ainoan shieldin tuona aikana. Ellei tuon 2005 vuoden jälkeen niiden taso ole radikaalisti laskenut, niin pistän kyllä rahani edelleen dragon shieldeille. Toki pikkuisen on alkanut tahmaa ilmestyä, ja niitä mustia pilkkuja ja sitten ihan naarmuja täppäilystä, mutta silti noi vanhat riittää varmasti vielä vuodeksi pariksi jos pakko on.

Ultra pro:n kiiltävät sleevet tuntuvat ihan kelvollisilta, mutta ei todellakaan Dragon shieldien veroisilta. Karheapintaiset taas olivat aivan hirveää jätettä, joihin en ikinä korttejani laittaisi.


Poissa FIN hessu

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #18 : 05.07.08 - klo 00:32 »
Ite ostin joskus vuonna 2004 tai 2005 kaksi pakettia samaisia kultaisia dragon shieldejä, ja siitä lähtien olen kahta tai kolmea dekkiä niissä kahdessa sadassa sleevessä pitänyt jatkuvasti pelaten. Pelejä olen pelannut varmaan jokaisella useita kymmeniä. Niillä neljälläkymmenellä jota olen limitedissä käyttänyt, olen pelannut kaikki limited turnaukset eli epäaktiivisesti fifth dawnin prelikoista saakka ja 90% kaikista Joensuussa järjestetyistä prelikoista ja drafteista future sightistä asti. Olen onnistunut hajoittamaan yhden ainoan shieldin tuona aikana. Ellei tuon 2005 vuoden jälkeen niiden taso ole radikaalisti laskenut, niin pistän kyllä rahani edelleen dragon shieldeille. Toki pikkuisen on alkanut tahmaa ilmestyä, ja niitä mustia pilkkuja ja sitten ihan naarmuja täppäilystä, mutta silti noi vanhat riittää varmasti vielä vuodeksi pariksi jos pakko on.

Ittelläkki ollu 3 vuotta samat dragonshieldit käytöss ja näyttää kestävän vielki kauan. En ymmärrä miten noi muut osaa hajottaa ne jo parissa pelissä

Poissa Akspee

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #19 : 05.07.08 - klo 00:39 »
Ultra pro:n kiiltävät sleevet tuntuvat ihan kelvollisilta, mutta ei todellakaan Dragon shieldien veroisilta. Karheapintaiset taas olivat aivan hirveää jätettä, joihin en ikinä korttejani laittaisi.

Miksi hitossa niiden sleevien pitää kiiltää? :)
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #20 : 05.07.08 - klo 00:42 »
Ite ostin joskus vuonna 2004 tai 2005 kaksi pakettia samaisia kultaisia dragon shieldejä, ja siitä lähtien olen kahta tai kolmea dekkiä niissä kahdessa sadassa sleevessä pitänyt jatkuvasti pelaten. Pelejä olen pelannut varmaan jokaisella useita kymmeniä. Niillä neljälläkymmenellä jota olen limitedissä käyttänyt, olen pelannut kaikki limited turnaukset eli epäaktiivisesti fifth dawnin prelikoista saakka ja 90% kaikista Joensuussa järjestetyistä prelikoista ja drafteista future sightistä asti. Olen onnistunut hajoittamaan yhden ainoan shieldin tuona aikana. Ellei tuon 2005 vuoden jälkeen niiden taso ole radikaalisti laskenut, niin pistän kyllä rahani edelleen dragon shieldeille. Toki pikkuisen on alkanut tahmaa ilmestyä, ja niitä mustia pilkkuja ja sitten ihan naarmuja täppäilystä, mutta silti noi vanhat riittää varmasti vielä vuodeksi pariksi jos pakko on.

Ittelläkki ollu 3 vuotta samat dragonshieldit käytöss ja näyttää kestävän vielki kauan. En ymmärrä miten noi muut osaa hajottaa ne jo parissa pelissä

Ehjä ei ole sama kuin oikeasti turnauskelpoinen.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Kiltamestari

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #21 : 05.07.08 - klo 09:14 »

Ehjä ei ole sama kuin oikeasti turnauskelpoinen.

Väitinkös minä niin?
Akspee kertoi tuossa, että onnistui hajottamaan puolet omistaan kuukauden sisällä, minä taas olen hajoittanut neljässä vuodessa yhden kappaleen. En ehkä lähtisi mihinkään pro tourille onneani kokeilemaan noitten laillisuudesta, mutta kerroinpa vaan omat aidosti positiiviset kokemukseni tuotteesta jota tässä ketjussa on haukuttu.

Ja ne Ultra Pro:n karheapintaiset eivät käteeni istuneet siksi kun ne tuntuvat paksummilta erilaisen materiaalin, siitä johtuvan jäykkyyden ja sitten tietenkin sen pinnanmuodon takia. Ja itse asiassa ei se karhea pinta näytä edes niin hienolta kuin kiiltävä, toki myönnettäköön että saattaa naarmutkin näkyä huonommin.

Poissa Akspee

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #22 : 05.07.08 - klo 10:38 »
Ja ne Ultra Pro:n karheapintaiset eivät käteeni istuneet siksi kun ne tuntuvat paksummilta erilaisen materiaalin, siitä johtuvan jäykkyyden ja sitten tietenkin sen pinnanmuodon takia. Ja itse asiassa ei se karhea pinta näytä edes niin hienolta kuin kiiltävä, toki myönnettäköön että saattaa naarmutkin näkyä huonommin.

Kehtaisin jopa väittää että ne ovat "paksumpia". Joskus pelailujen yhteydessä verrannu libraryjä ja todennu et itellä on reilusti enempi, mut eipä sitten lopun viimeksi ollutkaan :)

Ja siis olihan tuo mun dragon sleevi-läjä kaiketi jotain sekunda kamaa, eikä ne kaikki varmasti sellaisia ole, mut ite kyl suosin ultra pro:ta tuon tapahtuman jäljiltä.
« Viimeksi muokattu: 05.07.08 - klo 10:41 kirjoittanut Akspee »
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa Yuisuke

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #23 : 05.07.08 - klo 20:39 »

Ehjä ei ole sama kuin oikeasti turnauskelpoinen.

Väitinkös minä niin?
Akspee kertoi tuossa, että onnistui hajottamaan puolet omistaan kuukauden sisällä, minä taas olen hajoittanut neljässä vuodessa yhden kappaleen. En ehkä lähtisi mihinkään pro tourille onneani kokeilemaan noitten laillisuudesta, mutta kerroinpa vaan omat aidosti positiiviset kokemukseni tuotteesta jota tässä ketjussa on haukuttu.

Ja ne Ultra Pro:n karheapintaiset eivät käteeni istuneet siksi kun ne tuntuvat paksummilta erilaisen materiaalin, siitä johtuvan jäykkyyden ja sitten tietenkin sen pinnanmuodon takia. Ja itse asiassa ei se karhea pinta näytä edes niin hienolta kuin kiiltävä, toki myönnettäköön että saattaa naarmutkin näkyä huonommin.

Itelle on ollut mustat BlackShield DeckProtectorit UltraProlta deckeissäni vaikka missä peleissä viimesen 11 vuotta, ja vielä pelittää. Ja kyllä, ovat turnauskelpoisia. Tosin, nyt oli pakko vaihtaa kun onnistuis mähläämään ne kokikseen, ja ostin sitten kiiltäväpintaiset UltraPron suojat, joissa on se pääkallo takana. Ihan kivat, soljuu mukavasti sekoittaessa.

Mattapintaiset ovat kyllä se paras vaihtoehto erittäin aktiiviselle pelaajalla. Kiiltäväpintaisiin tuppaa tulemaan tahmeutta ajan myötä.
There is no place like that's no moon!

Poissa Chaosworm

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #24 : 05.07.08 - klo 22:08 »
Itselläni on kolmet erilaiset sleevet:

 - DragonShieldin hopeaiset, pelannut olen kolme vuotta, yksikään ei ole hajonnut pelatessa.
 - Kaverin entiset DragonShieldin valkoiset, taisi ostaa viime vuonna, itse olen ~3,5 kuukautta pelannut, nyt on hajonnut 4.
 - Toisen kaverin entiset jonkin halppisyhtiön kiiltävät mustat, jotka ovat aika "paksun" tuntuiset, mikä ei ole kovin hauska tunne, mutta kestäneet ovat todella hyvin.

UltraPron shieldejä olen saanut jonkin verran treideissä mukana, tehdäänpä koe Dragon Shieldin ja Ultra Pron välillä... ...kumpikin repesi ilman suurempaa voimien käyttöä, joskin Dragon Shield repesi liitoskohdistaan, toisin kuin Ultra Pro, joka alkoi repeentyä siitä keskeltä. Dragon Shieldillä oli todennäköisesti pelattu enemmän. Saatte itse mietiskellä, kumpi on parempi.
aka. Awaclus

Poissa Farseer

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #25 : 05.07.08 - klo 23:38 »
Itse käytän Dragonshieldejä, eniten mustia ja punaisia (joista lika ei näy niin pahasti). Saksasta tilailin viimeksi, kun shopin 9 euron hinta ei oikein houkuttanut ja sieltä sai vajaalla 6 eurolla paketti kun osti enemmän kerralla (no ainakaan ei lopu kesken). Isompiin turnauksiin oon yleensä joko ostanut uudet sleevit, tai käyttänyt vanhoja jos ovat oikein hyvässä kunnossa vielä olleet, ja sitten fnm:ssä ja drafteissa oon käyttänyt noita vanhempia. Kyllähän ne peruspelikäytössä hyvin kestävät, ja jos casual-piireissä pelailee niin kyllä ne kestävätkin helposti pitkänkin aikaa.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Jukkis

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #26 : 07.07.08 - klo 11:57 »
Eiköhän valmistuserissä ole jonkun verran eroa samalla valmistajalla niin kuin kaikessa muussakin käyttötavarassa. Itellä on Dragon Shieldit yleensä kestäneet useita vuosia, vaikka niitä on tullut shufflailtua sen seitsemän kertaa. Omistan siis punaisia, violetteja, sinisiä, valkoisia ja pinkkejä. Valitettavasti yksi alle vuosi sitten ostamani boksi valkoisia suojia sisälsi sitten lähes poikkeuksetta susia ja lyhyessä ajassa silvoin yli kymmenen suojaa ilman sen kummempia kommervenkkejä. Noita Ultra Pron mattoja en ole testannut muuten kuin vastustajan dekkiä sekoittaessa, mutta täytyy myöntää että ihan mukava niitä oli sekoitella kun käsiteltävyys oli huippuluokkaa. En tiedä sitten onko niissä sama vika mikä (itselläni) on eteen tullut kovempia muoveja käsiteltäessä eli kulmat menevät tuhannen p****n päreeks (vai onko nää edes kovempia kuin esim. Dragon Shieldit?)

Safe Havenista joitakin vuosia sitten ostamani Yanomanit (vaimitänenytoli) on kyllä edelleen parhaat omistamani suojat. Aavistuksen pidemmät kuin Dragon Shieldit (ja muut vastaavat) joten suojaavat kortin yläosaa hyvin. Mahtuvat silti dekkiboksiin hyvin. Hyvän tuntuiset kädessä ja yhtään en ole saanut rikki, vaikka näillä olen pelannut enemmän kuin millään muilla suojilla. Ei vaan taida enää saada mistään...
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa Vilhis

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #27 : 07.07.08 - klo 14:57 »
Joo, ainakin itselläni tuntuu menevän sekoittaessa Ulta Pron suojien kulmat rikki melko helposti. Muuten kyllä ovat hyviä.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa mora

Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #28 : 07.07.08 - klo 16:57 »
Lainaus
Safe Havenista joitakin vuosia sitten ostamani Yanomanit (vaimitänenytoli) on kyllä edelleen parhaat omistamani suojat. Aavistuksen pidemmät kuin Dragon Shieldit (ja muut vastaavat) joten suojaavat kortin yläosaa hyvin. Mahtuvat silti dekkiboksiin hyvin. Hyvän tuntuiset kädessä ja yhtään en ole saanut rikki, vaikka näillä olen pelannut enemmän kuin millään muilla suojilla. Ei vaan taida enää saada mistään...

Itsekin tuli hommattua muutama vuosi sitten yanomanin suojia ja samaa mieltä jukkiksen kanssa. Kestäviä ja pidemmät kuin normisuojat. Taisi olla vain yhtä väriä silloin myynnissä.

Uusista mattasista ultra proista ei ole mitään pahaa sanottavaa. kulmat kestävät sekoittelua hyvin, paljon paremmin mitä ne wanhan malliset.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Mistä saa booster box/sleevejä "tavallista" halvemmalla?
« Vastaus #29 : 07.07.08 - klo 17:07 »
Yanomanit ovat sulaa parhautta, mutta hankalasti saatavissa. Melkein yhtä lähelle pääsee niin ikään japanilainen (kai) valmistaja KMC, jonka suojia saa ainakin Saksasta ja Yhdysvalloista kätevästi tilaamalla. KMC:n Super Purplet ja Super Bluet saavat hyväksymismerkintäni. Lisäksi on taas kerran (kai) japanilainen valmistaja Player's Choice, jonka suojat myös ovat OK, mutta Yanomanin jäljittelijöistä ehkä kuitenkin KMC on se parempi.