Kortit ja pakat > Yksittäiset kortit

Tuntematon ja hieman erikoinen nimikirjoitus

<< < (2/2)

Rancid-:
Jos koette näkevänne noissa jotain samaa, en väitä vastaan koska mulla ei ole minkäänlaista graafista silmää :) Itse ihmettelin eniten tuota kummalliisen epäsymmetristä Portal-settisymbolia ja kortin alareunassa sekaisin käytettäviä kiinalaisia ja latinalaisia kirjaimia, mutta tuon Librarities-linkin perusteella itse kortti on ihan legit.

Preacher:
On se sama nimmari, ei huolta. Aika karmea käsiala kylläkin :) (mulla on takana vuoden verran kiinan opintoja niin on tottakai varaa arvostelma :D)

Rizzaster:
Voin myös pari vuotta japania opiskelleena (kanjimerkithän on kiinalaisilta lainattu) vahvistaa että nimmari täsmää artistin kanssa. Merkit ovat samat, mutta juurikin nimmarille ominaiseen tyyliin kynää nostamatta ja puolihuolimattomasti mutkia oikoen sutaistut.

JopeSane:

--- Lainaus käyttäjältä: Rancid- - 02.11.16 - klo 18:45 ---Magic Libraritiesista löytyi artistin nimi kirjoitettuna kiinalaisilla kirjaimilla, ja tämä ei kyllä ainakaan minusta näytä yhtään samalta kuin kortissa oleva signeeraus:

(click to show/hide)库雪明
Yritin myös googlata, olisiko tuossa eroa simplified ja traditional chinese -versioiden välillä. Ainoastaan ensimmäinen merkki oli erilainen.

--- Lainaus päättyy ---

Samoja merkkejä on, japanilaisten ja kiinalaisten käsialasta on välillä hyvin hankala saada mitään selvää mutta selkeästi samat merkit kyseessä.

mastaa:
Kiitoksia todella paljon kaikille vastauksista, kiva saada näin nopeasti ja näin monelta apua ongelmaan =) Itse olen vähän huono tulkitsemaan nimmareita, varsinkin aasialaismerkkisiä, joten olin Rancidin kanssa samoilla linjoilla, enkä erottanut tuosta artistin nimeä mitenkään. Mutta nyt kun sanoitte merkkien vastaavan, niin on tässä itekin alkanu niitä jo erottaa (varsinkin illalla muutaman viskinaukun jälkeen =D). Ja jotenkin järki sanois, et jos väärennetty, niin luulis pyrkineen tekee vähän selkeemmän nimmarin.

Mutta syvä kiitos ja kumarrus, seuraavaksi sitten tinkaamaan hinta "kohilleen".

- Ville

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta