Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Mikkeli] Draftipäivä 25.2.  (Luettu 1113 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SahtiAine

[Mikkeli] Draftipäivä 25.2.
« : 18.01.23 - klo 16:26 »
Hei!

Mikkelissä tapahtuu mtg-rintamalla pitkän hiljaiselon jälkeen. Järjestän draftipäivän 25.2. Lähemäen seurakuntatalon takkatuvassa. (Paukkulantie 27, käynti takkatuvalle rakennuksen "takaa" läheltä sivuparkkipaikkaa. Kierrä pääovelta vasemman kautta kunnes löydät luiskan joka vie "alaovelle".)

Päivän aikataulu

11:00 ovet auki
11:30 Phyrexia: All will be one -drafti
n. 15:30 Ravnica-Guildpact-Dissension drafti ("Boosterit" arvottu ennakkoon.)
n. 19:30 Cube-drafti magic onlinen uusimman vintage-cube listan mukaisella cubella (https://www.mtgo.com/vintage-cube-cardlist)

Osallistua voi mielensä mukaan yhteen tai mieluiten kaikkiin drafteihin. Phyrexia drafti maksaa 10e ja pelaajat pitävät pikkaamansa kortit. Muut draftit ovat ilmaisia, mutta pikkaamistaan korteista täytyy pitää huolta ja palauttaa pelien jälkeen.

Jotain palkintoja saattaa olla talon puolesta.

Tapahtuman draftit eivät ole sanktioituja, mutta niissä noudatetaan turnausmagicin sääntöjä ja ohjeita.

Alkoholin käyttö kisapaikalla ei ole sallittua. Tilasta löytyy kahvinkeitin, jääkaappi ja mikro.

Ilmoittautumiset eivät ole pakollisia, mutta toivottavia RGD- ja cube-draftin ennakkovalmistelujen helpottamiseksi. Ilmoittaudu siis tähän ketjuun tai minulle yksityisviestillä. Viisi ennakko-ilmoittautunutta tuo myös varmistuksen sille että tapahtuma toteutuu.

Tervetuloa draftaamaan!

Poissa JesuJ

Vs: [Mikkeli] Draftipäivä 25.2.
« Vastaus #1 : 20.02.23 - klo 21:02 »
Tervehdys! Onko ilmoittautuneita tullut tarpeeksi, jotta Phyrexia -drafti tapahtuisi? :-)

Poissa opo

Vs: [Mikkeli] Draftipäivä 25.2.
« Vastaus #2 : 20.02.23 - klo 21:20 »
Tervehdys! Onko ilmoittautuneita tullut tarpeeksi, jotta Phyrexia -drafti tapahtuisi? :-)

Kyllä se näyttäisi toteutuvan. Itse ainakin oon menossa paikalle :)

Poissa SahtiAine

Vs: [Mikkeli] Draftipäivä 25.2.
« Vastaus #3 : 20.02.23 - klo 21:44 »
Toteutuu kyllä!