Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Kuopio] Perjantaisin FNM ja sunnuntaisin sitä sun tätä  (Luettu 104496 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] Perjantaisin FNM ja sunnuntaisin sitä sun tätä
« Vastaus #360 : 24.07.19 - klo 13:32 »
Lauantain Pro tour qualifieriin ilmoittautunut 10 pelaajaa, joista 1 epävarma, joten toden näköisesti saadaan pelattua:)
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] Perjantaisin FNM ja sunnuntaisin sitä sun tätä
« Vastaus #361 : 31.08.19 - klo 12:33 »
Throne of Eldrainen prellut lähestyvät. Ne pidetään Kuopion fantsulla 28.-29.9. Ennakkoon voi alkaa ilmoittautumaan emaililla: [email protected]

Perinteiseen tapaan pidetään lauantaina aamu- ja ilta pelit 10-16 ja 17-21, sekä sunnuntaina 12-17
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] Perjantaisin FNM ja sunnuntaisin sitä sun tätä
« Vastaus #362 : 11.09.19 - klo 13:14 »
Aamu- ja iltaprelluihin on rajallisten tilojen vuoksi 32 paikkaa per turnaus, joten kannattaa ilmoittautua ajoissa. Sunnuntaina yleensä ei ole ollut tungosta, mutta voi silti ilmoittautua:)
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] Perjantaisin FNM ja sunnuntaisin sitä sun tätä
« Vastaus #363 : 13.12.19 - klo 12:57 »
Heips.
Theros Beyond Death prerelease lähestyy ja ne ovat 18-19.1

Lauantaina aamu prellut pelataan klo. 10-16 ja ilta prellut klo. 17-21

Sunnuntain prellut pelataan klo. 12-x

Kaikkiin prelluihin maksimi osallistuja määrä on 32 ihmistä ja prellujen hinta ilmoitetaan myöhemmin koska sitä ei ole lyöty lukkoon, mutta arvellaan, että 30€ on todennäköinen.

Ilmoittautua voi maililla [email protected], soittamalla numeroon 010583111 tai pyörähtämällä liikkeessä. Jos ennakko paikkoja jää tyhjäksi, voi ilmoittautua mukaan saapumisjärjestyksessä.
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] Perjantaisin FNM ja sunnuntaisin sitä sun tätä
« Vastaus #364 : 18.01.20 - klo 11:24 »
Sunnutain prellut peruttu
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] Perjantaisin FNM ja sunnuntaisin sitä sun tätä
« Vastaus #365 : 04.02.20 - klo 13:24 »
Hei ihmiset nyt tulee kuumaa kamaa joten korvat niin hörölle kuin saatte!

26/4/2020 Arttu pitää tiimiturnauksen, viralliselta nimeltään Team Trios Constructed.

Turnauspaikkana Kuopion Fantasiapelit, sisäänkäynti takaovesta 11:30 alkaen, turnaus alkaa 12:00

Jokainen tiimi koostu kolmesta pelaajasta, joista jokainen pelaa eri formaattia.
Vaihtoehdot ovat Modern, Legacy, ja Highlander (Saksalainen).

Esimerkkitiimi voisi siis olla seuraavanlainen:
Ukko: Modern, Arttu: Legacy, Aku: Highlander

Modernissa ja Legacyssä on normaali 50 minuutin kierrosaika, kun taas Highlander-peleissä on 60 minuttia aikaa hitsata.

Koska tämä on näin spesiaali eventti niin turnausmaksu nousee viidestä eurosta kymmeneen euroon.
Tämä myös tarkoittaa, että palkinnot ovat normaalia paremmat. Voittajatiimin jokaiselle
pelaajalle on tarjolla 20€ lahjakortti Fantasiapeleille sekä boostereita, kuten normaaleissakin turnauksissa.

Turnaus järjestetään jos vähintään 4 tiimiä ilmoittautuu.

Ilmoittautuminen:
Voit ilmoittaa koko tiimisi tai ilmoittautua tiimittömänä pelaajana, jolloin pyrin
löytämään sinulle paikan vajaasta tiimistä. Kerro myös mitä formaatteja olisit valmis pelaamaan, enempi parempi.
Ilmoittautumiseen vaaditaan etunimi, sukunimi ja DCI jokaiselta tiimin pelaajalta.

Ilmoittautuminen ja kysymysten esittäminen hoituu discordin tai sähköpostin kautta.

Discord: EpicBox75#7712
Sähköposti: [email protected]

Turnauksessa on ennakkomaksu, jotta kukaan ei jänistäisi viime hetkellä ja jättäisi tiimiään pulaan.

Jos olet tiimitön, maksat ennakkomaksun vasta kun sinulle löytyy tiimi.

Saat tarkemmat tiedot minne maksaa kun olet ilmoittautunut.

Ennakkomaksu palautetaan jos et hyvästä tai todistetusta syystä pääsekkään paikalle.

Tärkein asia!
Tiimeillä täytyy olla nimi tai minä keksin sen. Tiimi nimen voi kertoa ilmoittautuessa tai paikan päällä.

Järjestäjä: Arttu Malviala.
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] Perjantaisin FNM ja sunnuntaisin sitä sun tätä
« Vastaus #366 : 09.04.20 - klo 14:36 »


Nyt on surullista uutista.

Tämän hetken tilanteen johdosta myöhennän Team Trios Constructed turnausta kahdella kuukaudella

Eli uusi aika on 28.6

Ne jotka ovat ehtineet jo ilmoittautua psytyvät perumaan, koska olisi minulta epäreilua jos en tätä mahdollisuutta antaisi.
Ne jotka ovat ennakkomaksun jo maksaneet saavat rahansa takaisin jos päättävät perua.

Jos tilanne ei parane parissa kuukaudessa perun turnauksen ja yritän uudelleen sitten, kun on turvallista pitää turnausta.
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] Perjantaisin FNM ja sunnuntaisin sitä sun tätä
« Vastaus #367 : 02.09.20 - klo 15:45 »
Zendikar Rising-prellut pidetään La 19.9.2020 klo 12.00.  Pelaajia mahtuu mukaan 32 kpl. Ilmoittautuminen maililla: [email protected] tai soittamalla kauppaan: 010 583 1111.

Sunnuntai-prellut pidetään 20.9.2020 klo 12, jos 7+ pelaajaa ilmoittautuu mukaan.

Muistakaa korona ajan rajoitukset. Sairaana jäädään kotiin tervehtymään.
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.