Heip,
Tässä ollut puhettakin jo aiheesta useimpien kanssa (varmasti osalta mennyt ohi), mutta itsellä kun on ollut tilanne jo pidempään että ei pääse puoliinkaan torstai turnauksista koska elämä & lapset
Niin credujen pyörittäminen on ollut hivenen haastavaa! Onneksi vetäjiä on riittänyt.
Nyt kuitenkin päätettiin että helpointa on siirtää credujen ylläpito Mr Matti B:lle (aka Meite) joka on mukana lähes joka viikko ja ollut itseasiassa itseäkin auttamassa noiden kanssa jo vuosia
Koska pitää credu-kassa siirtää tilisiirtona Matille niin ajattelin et annan mahdollisuuden tässä välissä ihmislle cash-outata 1:1 credut pois jos haluatte. Aika raja on 29.4. - tällöin siirrän loput credut Matille ja Mattiin voi olla yhdeyksissä jos haluaa lunastaa (ja itse auttelen edelleen jos tarvetta on! Ja tuurailen Mattia legacyssä jos se ei pääse ja itse pääsee).
JOS haluat cash-outata - ilmoita minulle täällä YVllä, tai WhatsApp viestillä ja ilmoita miten ja mihin haluat credusi siirrettävän. MobilePay (tai PIVO) + puh nro on aina helpoin.
JOS haluat credut sellaisinaan Matille siirtää niin ei tarvitse tehdä mitään
Ja homma pelittää ihan entiseen tapaan!
terveisin,
Antti