Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Kuopio] Perjantaisin FNM ja sunnuntaisin sitä sun tätä  (Luettu 104575 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa luma

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #60 : 21.09.12 - klo 08:11 »
Normaalissa sealedissa ei sen ihmeempiä rajoituksia ole, toki et saa pelata prellu foilia deckissäsi (riippuen tuleeko tätä olemaan ? Vahvistus ty). Teet deckkisi 6 pussista ja Basic landit voit tuoda kotoa tai lainata paikan päältä. Ja monia varmaan kiinnostaa onko Kuopion prelluissa käytössä nuo RvR kiltapussit käytössä, vai pelataanko kuudella normi pussilla. Tähän jos turnausjärjestäjä vastaisi. :)

Kaikissa Return to Ravnica -prelluissa on kiltapussit käytössä, ja poikkeuksellisesti prellufoilia SAA pelata dekissään.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #61 : 28.09.12 - klo 17:55 »
Huomenna saa ottaa omia landeja mukaan.
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa KajaaninOlli

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #62 : 28.09.12 - klo 20:20 »
Huomenna saa ottaa omia landeja mukaan.

Mä otan omat ländiboksit, niin multakin voi lainata kunhan palauttaa.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #63 : 02.10.12 - klo 17:56 »
Lauantaina pelaamaan saapui 26 pelaajaa, joista kolmelle prellu oli ensimmäinen dci turnaus. Lauantaina voittoon riitti 4-1 tulos, voitto jaettiin viiden pelaajan kesken
1. Zul Sipho (Azorius tai Izzet)
2. Happonen Pasi (Izzet)
3. Puumalainen Miika (Azorius)
4. Ryynänen Atte (Selesnia)
5. Ovaskainen Kari (Selesnia)

Sunnuntain prelluun otti osaa 38 pelaajaa, Joensuusta tuli kolme autollista. Voiton kuuden kierroksen turnauksessa vei
1. Hyvärinen Petri 5-0-1 (Golgari ellen väärin muista)
2. Immonen Mika 5-1 (Rakdos)
3. Ryynänen Atte 5-1 (Selesnia)
4. Lukkarinen Ossi 5-1 ( ei tietoa)

Kokonaiskilpailun vei Atte tupla Selesnialla ja 9-2 tuloksella. Onnittelut planechaseista!
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa Stanku

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #64 : 18.10.12 - klo 18:14 »
Huomiseksi kelpaisi lainaan:

1x Rakdos Cackler
3x Mogg flunkies
1x Gore-House Chainwalker
1x Hellrider
4x Reckless Waif
2x Flames of the Firebrand
3x Traitorous Blood/Mark of Mutiny
3x Volcanic Strenght

Poissa Taikinavelho

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #65 : 22.10.12 - klo 21:54 »
Hei tuolloin 28.10 on Game day päivä? Kiinostaisi tietää kauanko siellä mahdollisesti kestää että osaan tehdä aikatauluni hyvin.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #66 : 23.10.12 - klo 18:26 »
Turnaus voi kestaa 3-6 tuntia. Jos pelaajia tulee paljon niin vieläkin pidempään.
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #67 : 24.10.12 - klo 18:46 »
Sunnuntain gamedayn viimeisellä kierroksella arvotaan turnauksessa mukana olevien kesken oikeus ostaa From the Vaults: Realms Kuopion Fantasiapeleitä.
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa Taikinavelho

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #68 : 26.10.12 - klo 14:01 »
Onko tuolloin Game-Day päivän osallistuja määrää tiedossa?

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #69 : 27.10.12 - klo 09:27 »
Ensi kuulle lisätty pauperia ja modernia sunnuntaille.

Onko tuolloin Game-Day päivän osallistuja määrää tiedossa?

Ei, eikä sitä tiedä ennen kuin turnaus alkaa.
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa Taikinavelho

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #70 : 18.11.12 - klo 18:35 »
Terve pistelen vähän lisää kysymyksiä, mutta ennen sitä vähän selostusta. Olen sopinut tuttavan kanssa että tulen Kuopioon lapsenvahdiksi. No onneksi sain sovittua että samana päivän pääsen pelaamaan Mtg Fantsussa kun on booster draft (21.12), mutta saattaa olla että joudun lähtemään kesken draftin. Kysymys kuuluu: Saako pitää kortit vaikka lähtee pois turnauksesta (toivottavasti sitä ei tapahdu)?

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #71 : 19.11.12 - klo 11:20 »
Onko Kuopioon odotettavissa Legacyä? Tekis hyvää päästä harjoittelee ennen noita Poron järkkäämiä SM:ejä varten.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #72 : 20.11.12 - klo 17:03 »
Terve pistelen vähän lisää kysymyksiä, mutta ennen sitä vähän selostusta. Olen sopinut tuttavan kanssa että tulen Kuopioon lapsenvahdiksi. No onneksi sain sovittua että samana päivän pääsen pelaamaan Mtg Fantsussa kun on booster draft (21.12), mutta saattaa olla että joudun lähtemään kesken draftin. Kysymys kuuluu: Saako pitää kortit vaikka lähtee pois turnauksesta (toivottavasti sitä ei tapahdu)?

En tiedä mitä korteille tapahtuu jos kesken draftaus vaiheen lähtee, pitää selvitellä tämä jossain vaiheessa. Jos kierrosten aikana lähtee, saa kortit pitää.

Onko Kuopioon odotettavissa Legacyä? Tekis hyvää päästä harjoittelee ennen noita Poron järkkäämiä SM:ejä varten.

Ei ainakaan ennen 8.12. Tulevaisuudessa varmasti pelataan lekaa ennemmin tai myöhemmin.
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa Taikinavelho

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #73 : 20.11.12 - klo 18:05 »
Siis en tietysti kesken draftin lähde mutta kiitos vastauksesta siihen että kieroksilta saa lähteä

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #74 : 10.12.12 - klo 19:07 »
Highlanderia lisätty tälle kuulle. Joulun kunniaksi annetaan turnausjärjestäjille pari vapaata sunnuntaita. Kokeillaan taas jotain kivoja formaatteja ensi vuoden puolella.
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa Meikir

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #75 : 12.12.12 - klo 18:21 »
Modernia ensivuoden puolelle kiitos :D. Saisi toisen hyvän syyn raahautua jyväskylästä kuopioon asti kun tulla katsomaan sukulaisten naamatauluja.

Poissa Prenger

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #76 : 22.12.12 - klo 04:43 »
Varmistaisin vielä, onko siis 30.12 Highlanderi luvassa, kuten listassa lukee vai aloitteleeko porukka jo uuttavuotta?
Voi tätä mielensäpahoittajien valtakuntaa. Mitä tapahtui kansalle joka ei itkeny turhasta ja pohti kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta yksin pimeässä tai purki vihansa viikonloppuisin snägärin jonossa.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #77 : 22.12.12 - klo 06:46 »
Varmistaisin vielä, onko siis 30.12 Highlanderi luvassa, kuten listassa lukee vai aloitteleeko porukka jo uuttavuotta?
On hilanderia sunnuntaina.
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa Stanku

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #78 : 25.12.12 - klo 12:58 »
Tarviisin pari kolme Isolated Chapelia lainaan ens perjantaille. tuokaa joulun hengen nimissä jos löytyy.


Poissa Taikinavelho

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #79 : 02.01.13 - klo 18:46 »
Tuota noin onko missä välissä mahdollista ennakko ilmoittautua vai onko mahdollista?

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #80 : 02.01.13 - klo 21:27 »
Ei ole mahdollista ennakko ilmoittautua.
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #81 : 09.01.13 - klo 17:52 »
20.1 Legacy siirretty -> 10.2
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #82 : 09.01.13 - klo 17:56 »
Ja 17.2 Highlanderiin lykätty palkinnoks FTV: Legends ja muuta kivaa, sekä ympätty Planechase siihen sekaan. Tulukeehan kaikki hassuttelemmaan.
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #83 : 09.01.13 - klo 18:02 »

Poissa happis

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #84 : 09.01.13 - klo 18:33 »
Koska 10.2. on 20.1. väärinpäin.

Poissa Taikinavelho

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #85 : 13.01.13 - klo 19:37 »
Onko tietoa mihin aikaan alkaa tuo Gatecrash Prelu? Onko se klo 12:30 kuten tuossa alussa luki? Tämä tieto on tärkeeä mulle sillä se ratkaisee tulenko Preluihin mukaan.

Poissa imppu

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #86 : 14.01.13 - klo 10:54 »
Onko se klo 12:30 kuten tuossa alussa luki?

On se. Alkavat siihen aikaan kuin on ilmoitettu.

Poissa KajaaninOlli

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #87 : 14.01.13 - klo 11:43 »
Löytyisikö sununtaina 20.1. Modern pelaajia. Olen Kuopiossa tuolloin käymässä ja mulla vois olla kiinnostusta kyseiseen formaattiin, jos vaan löytyy järjestäjä ja pelaajia.

t. Olli

EDIT: Myöskin standard tai Legacy kiinnostaisi jos ei Modern pelaajia oo tarpeeksi. Huiomasin tosiaan, että tuo päivämäärä 20.1. oli merkattu tohon teidän kalenteriin, mutta oli tyhjänä. Niin ehdotan, että jos siihen järkkäisitte jotain :)
« Viimeksi muokattu: 14.01.13 - klo 11:44 kirjoittanut vinny paz »

Poissa imppu

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #88 : 14.01.13 - klo 12:12 »
Löytyisikö sununtaina 20.1. Modern pelaajia. Olen Kuopiossa tuolloin käymässä ja mulla vois olla kiinnostusta kyseiseen formaattiin, jos vaan löytyy järjestäjä ja pelaajia.

t. Olli

EDIT: Myöskin standard tai Legacy kiinnostaisi jos ei Modern pelaajia oo tarpeeksi. Huiomasin tosiaan, että tuo päivämäärä 20.1. oli merkattu tohon teidän kalenteriin, mutta oli tyhjänä. Niin ehdotan, että jos siihen järkkäisitte jotain :)

Ei ole tuolloin järjestäjiä saatavilla, eikä siis nuokkarille pääsyä eli hankalaksi saattaa mennä, jos turnauksen muodossa haluaa jotain pelailla.

Poissa KajaaninOlli

Vs: [Kuopio] FNM:t ja Prellut pyörii taas!
« Vastaus #89 : 15.01.13 - klo 11:17 »
Löytyisikö sununtaina 20.1. Modern pelaajia. Olen Kuopiossa tuolloin käymässä ja mulla vois olla kiinnostusta kyseiseen formaattiin, jos vaan löytyy järjestäjä ja pelaajia.

t. Olli

EDIT: Myöskin standard tai Legacy kiinnostaisi jos ei Modern pelaajia oo tarpeeksi. Huiomasin tosiaan, että tuo päivämäärä 20.1. oli merkattu tohon teidän kalenteriin, mutta oli tyhjänä. Niin ehdotan, että jos siihen järkkäisitte jotain :)

Ei ole tuolloin järjestäjiä saatavilla, eikä siis nuokkarille pääsyä eli hankalaksi saattaa mennä, jos turnauksen muodossa haluaa jotain pelailla.

Hyvä tietää, niin voi suunnitella jotain muuta tuolle sunnuntaille.