Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2289842 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa yeou

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3270 : 15.02.12 - klo 21:58 »
Vitun "ihanat" synttärit

Ehdotan kuusen-neulas teetä. Ihan metsästä haettua tavaraa.

Paras tapa uskoakseni voida paremmin on rikkoa mikro, sitten, valmistaa tätä teetä jonka paras valmistusmenetelmä on kuivata oksa ja myllätä se 1900-luvun kahvimyllyssä. Se on mieluiten puinen laatikko, jonka pohjassa on vedettävä ja työnnettävä laatikko, päällä on vipu. Pieniksi paloiksi saadut ainekset laitetaan vipun ympärillä olevaan syvänteeseen ja sitten pyöritetään vipua siihen suuntaan joka aiheuttaa ainesten hajoamisen.

Jos asialla on kiire eikä valmisteluja ole tehty, tee kuusenoksa sellaiseksi että se pysyy kupissa. Sitten tosi kuumaa vettä päälle.
Mieluiten löisin tuoretta oksaa vasaralla ns puhtaalla alustalla, sillä se, mitä oksa ja neulasensa sisältävät, mitä lieneekään, on tärkeää.

Myös metsässä käynti voi parantaa, ellei fyysisesti niin sitten ainakin psyykkisesti.


________________________________
Omista murheistani sen verran.. minua ahdistutti kun porukkaa kävi vähän väliä kurkkimassa huonetta jossa katsoin valkokankaalla taru sormusten herrasta ensimmäistä elokuvaa. se aiheutti pientä kipua päässä, mutta en voi laskea valppauttani alas kun olen kovin epäluottavainen ympäröivään maailmaan - minkä itse asiassa katson aiheelliseksi, olivat ajat mitkä tahansa.

Minun äitini myös unohti kotikaljantekovehkeitä tuodessa hankkia mukaan kotikonnuilta tuotua kuusenoksaa. Käytin sijaismausteena appelsiinia, joten siitä on odotettavissa tulevan pehmeää.

Viime kerralla käytin kuin käytinkin kuusta. Kaupungin puista en uskalla repiä oksaa, vaikka siitä ei mitään sanottaisikaan. Voin kuvitella kuinka paljon kaikenlaista ne ovat keränneet sisälleen, en minä uskaltaisi niitä maistella. Siksi pitäisi olla kunnon metsä...

Joskus yksinäisyyskin painaa päätä. Mutta minusta on ihana tehdä omin käsin asioita. Kuten vuolla puukolla kaarnaa puusta, josta on tuleva jousi, tai lyödä vasaralla metallia, josta on tuleva mitä ikinä aijonkaan tehdä. Enkä nyt muutenkaan kykene tappamaan itseäni.
Tässä maailmassa on minulle liikaa asioita, joiden vuoksi kannattaa elää.


Poissa Unski

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3271 : 16.02.12 - klo 06:48 »
Huntmaster of the Fells (prellun jälkeen vaihto pennulle appatirallaa 8 euron arvoisena), jonka arvo pompsahti sitten hieman...

Ainut hyvä puoli asiassa se, että kyseinen lapsonen ei tule tulevaisuudessa ajattelemaan että on päässyt partaamaan :) Eihän toi fiilis ole muuta kuin että olisi tuuli vienyt kympin setelin, kuvitelkaa niitä jotka vaihtoi aikoinaan mindsculptorin pois 30 euroa vastaan...

Poissa Anrix

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3272 : 16.02.12 - klo 09:17 »
Flunssakuume iski salakavalasti yön aikana ilman ennakkovaroitusta :/ Yleensä itsellä ollut aina ensin pari päivää kurkku kipeä, minkä jälkeen tulee vasta muut flunssan oireet, mutta tällä kertaa pamahti kaikki sitten yön aikana kerralla.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3273 : 16.02.12 - klo 10:32 »
Saatanan flunssa. Ei pysty eväänsäkään liikuttamaan.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa yeou

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3274 : 16.02.12 - klo 12:50 »
nyt voin valittaa lisää

...minua suretti kyyneleisesti kun toinen pihdin osista paloi varrestaan poikki. Minä sanoin että minä en tykkää kun joku toinen on siinä vieressä ja samalla ahjolla mutta minua suretti tämä tapaus niin paljon että oli pakko hypätä toisen kerroksen ikkunasta ulos.

lumikasaan



enemmän minua hermostuttaa nuo yllä olevat flunssavalitukset, minä ymmärrän! kyllä, kyllä, mutta suosittelen raskaasti lämpimän (tai sitten kurkusta alas kuumana, joka polttaa loiset ja suun), kuusi-puun oksista ja neulasista jauhetun teen juontia!

en lupaa mitään mutta teidän pitää kokeilla ja sitten saamme tietää toimiiko se!
huom. tee on väkevää (kaupunkilainen sanoisi ''erittäin'')
sinä et ole kunnon ihminen jos et pysty kulauttamaan sitä alas.
Jos otatte, niin älkää kaupungin kuusia tai tienvarsi kuusia repikö vaan sen pitää olla syvällä metsässä jossa on puhtaammat ainekset.

paksunsin tekstiä koska olen erittäin huolissani teistä ja minua myös surettaa että teitä ei kiinnosta ollenkaan kuunnella minua kun voisitte olla terveitä jo nopeammin.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3275 : 16.02.12 - klo 13:42 »
Vituttaa, kun lähdin flunssaisena metsään etsimään kuusenneulasia ja oksia.

Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa mishrasfart

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3276 : 16.02.12 - klo 17:05 »
Vituttaa, kun lähdin flunssaisena metsään etsimään kuusenneulasia ja oksia.


Siihen auttaa katajanmarjatee

Poissa miinin

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3277 : 16.02.12 - klo 19:07 »
Vituttaa, kun lähdin flunssaisena metsään etsimään kuusenneulasia ja oksia.

karma+

Poissa Samulai

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3278 : 17.02.12 - klo 11:14 »
Puolen tunnin päästä alkava Wanhojen näytelmä, aamulla herääminen ääni painuksissa ja ajan loppumisen vuoksi joutui aloittamaan aamunsa kuusenhavujen sijasta piparminttuteellä (ja hajuaistin menetyksellä).

Viva la Lenssu!

Poissa absurdimuukalainen

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3279 : 18.02.12 - klo 00:05 »
modo

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3280 : 18.02.12 - klo 00:52 »
Tietokone sammuili jatkuvasti. Modon dekinrakennuksen aikana sammui kahdesti ja lopulta oli n. 30 sekuntia aikaa tehdä dekki ennen autosubmittia.
No, sama toistui peleissä, pari shutdownia per matsi. Heh. Ei paljoa sidetetä jos sidetyksen aikana tietokone sammuu.

Mitäs helvettiä tää on.


Lisäksi kummastuttaa, miksikän käynnistettessä aina avautuu oletusselain (riippumatta siitä, mikä on oletusselain) google.fi:hin. Missäs tuommoinen asetus on, ei ainakaan "Käynnistys" - ohjelmakansiossa.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa Thalian

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3281 : 18.02.12 - klo 01:14 »
Tietokone sammuili jatkuvasti. Modon dekinrakennuksen aikana sammui kahdesti ja lopulta oli n. 30 sekuntia aikaa tehdä dekki ennen autosubmittia.
No, sama toistui peleissä, pari shutdownia per matsi. Heh. Ei paljoa sidetetä jos sidetyksen aikana tietokone sammuu.

Mitäs helvettiä tää on.

Kuumeneeko prossu tai näyttis? Joku tuuletin pysähtynyt siis?


Lainaus
Lisäksi kummastuttaa, miksikän käynnistettessä aina avautuu oletusselain (riippumatta siitä, mikä on oletusselain) google.fi:hin. Missäs tuommoinen asetus on, ei ainakaan "Käynnistys" - ohjelmakansiossa.

Ainakin joissain winkun versioissa se pyrkii joistain ongelmista menemään winsupporttiin ja sieltä vikakoodin mukaiselle sivulle. Jos siis on jotain kuumenemisongelmia, jotka olisivat kaataneet winkun, mutta koska raudassa olevat kuumenemissuojat sammuttavat koneen ennen kuin tuota vikakoodia on saatu esille, niin se vain sitten avaa selaimen, kun ei tiedä, minne pitäisi mennä. Jotain tämmöistä voisin veikata. joskin tää on melko puhdasta arvailua.

Poissa oblivion69

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3282 : 18.02.12 - klo 16:08 »
Vahvari ei toista ääntä kun on hdmi->dvi piuhalla näytössä kii...

Pitää varmaan hommata hdmi-porttinen näyttö jos ei ratkasuu löydy :-\ ...

Poissa Arcane

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3283 : 18.02.12 - klo 18:15 »
Vahvari ei toista ääntä kun on hdmi->dvi piuhalla näytössä kii...

Pitää varmaan hommata hdmi-porttinen näyttö jos ei ratkasuu löydy :-\ ...

Siis tietokone on kiinni vahvistimessa. Vai? Haluatko selventää ratkaisuasi, niin ongelma saattaa löytyä.

Näin nopeasti tein oletuksen, että tietokone on kiinni vahvarissa HDMI-kaapelilla (kuva), ja jollain toisella kaapelilla (ääni). Tällöin looginen päätelmä olisi se, että jos vahvistimesta on valittu oikea sisääntulo kuvalle, niin vahvistin voi olettaa myös, että ääni liikkuu HDMI:n välityksellä. Koska näin ei ole, pitäisi asetuksista erikseen säätää, että yhdistä HDMI-sisääntulon numero X kuva äänisisääntulon numero Y:n kanssa.

Ainakin omassa vahvistimessa jos esim. haluaa komponenttikaapelilla kiinni olevasta konsolista (= samassa piuhassa on myös RCA-johdot äänelle) samaan aikaan ulos sekä kuvaa että ääntä, täytyy komponentti-sisääntulo parittaa asetuksista jonkun äänisisääntulon kanssa.
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa Tervonaattori

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3284 : 19.02.12 - klo 01:30 »
Miksei Chisoraa myllytetty tota pahemmin?! PRKL!! Ois saanu Klitshko satuttaa sitä ihan kunnolla.

Poissa oblivion69

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3285 : 19.02.12 - klo 13:00 »
Vahvari ei toista ääntä kun on hdmi->dvi piuhalla näytössä kii...

Pitää varmaan hommata hdmi-porttinen näyttö jos ei ratkasuu löydy :-\ ...

Siis tietokone on kiinni vahvistimessa. Vai? Haluatko selventää ratkaisuasi, niin ongelma saattaa löytyä.

Näin nopeasti tein oletuksen, että tietokone on kiinni vahvarissa HDMI-kaapelilla (kuva), ja jollain toisella kaapelilla (ääni). Tällöin looginen päätelmä olisi se, että jos vahvistimesta on valittu oikea sisääntulo kuvalle, niin vahvistin voi olettaa myös, että ääni liikkuu HDMI:n välityksellä. Koska näin ei ole, pitäisi asetuksista erikseen säätää, että yhdistä HDMI-sisääntulon numero X kuva äänisisääntulon numero Y:n kanssa.

Ainakin omassa vahvistimessa jos esim. haluaa komponenttikaapelilla kiinni olevasta konsolista (= samassa piuhassa on myös RCA-johdot äänelle) samaan aikaan ulos sekä kuvaa että ääntä, täytyy komponentti-sisääntulo parittaa asetuksista jonkun äänisisääntulon kanssa.

Juu kone on kiinni vahvistimessa pelkällä hdmi-kaapelilla jonka myötä tulee sekä kuva että ääni. Oletin että ääni jäisi tuohon vahvariin eikä koittaisi jatkaa näyttöön, joka ei tue ääntä, mutta ei se niin mennytkään. Ääni kuuluu normaalisti kaiuttimista jos näytön sammuttaa/ottaa kaapelin pois.

Oon lisäksi testannut oikeastaan kaikkia vahvistimen asetuksia että saisin äänen kuulumaan kun on näyttö kytkettynä mutta ei onnaa.

En mielellään veivaisi komponentti-kaapeleilla jos on mahdollista saada suoraan digitaalisena pelkällä hdmi:llä. Pitää yrittää vielä displayport-adapterin kautta näyttöön mut en tiedä tuleeko ees kuvaa...

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3286 : 19.02.12 - klo 13:32 »
Vituttaa lumityöt.

Vahvistin keississä on kyse siitä että vahvari käsittelee tuota äänilähdettä läpivientinä ja välittää sen suoraan näytölle jos näyttö on päällä. Itselläni on sama homma ja jos haluan PS3:sta äänet vahvarilta ulos niin täytyy laittaa HDMI piuhan lisäksi vielä optisella kiinni PS3->vahvistin sen lisäksi että on PS3->HDMI->vahvistin->HDMI-telkkari. Paremmalla vahvarilla tätä ongelmaa ei olisi.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa oblivion69

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3287 : 19.02.12 - klo 15:59 »
Vahvistin keississä on kyse siitä että vahvari käsittelee tuota äänilähdettä läpivientinä ja välittää sen suoraan näytölle jos näyttö on päällä. Itselläni on sama homma ja jos haluan PS3:sta äänet vahvarilta ulos niin täytyy laittaa HDMI piuhan lisäksi vielä optisella kiinni PS3->vahvistin sen lisäksi että on PS3->HDMI->vahvistin->HDMI-telkkari. Paremmalla vahvarilla tätä ongelmaa ei olisi.

Itsellä taas xbox/pc->HDMI->vahvistin->HDMI-telkkari toimii vallan mainiosti ilman optista. Mutta eiköhän tää vahvari-keissi oo mun osalta tässä ennen kuin pääsen testaamaan displayporttia. Uutta vitutuksen aihetta odotellessa.

Poissa yeou

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3288 : 19.02.12 - klo 18:42 »
ketuttaa kun en tullut perjantaina FNM:ään koska itsekkäästi masennuin ja lähdin jyväskylästä kotiin sekä jätin tulematta ja säätämättä vaikka olisin voinut.
ketuttaa kun jotkut ihmiset ja jotkut ihmiset ehkä ovat vihaisia minulle erilaisista syistä tai vihaavat minua tai haluavat unohtaa minut tai toivovat että minua ei olisi olemassakaan. olemme rauhallista kansaa, eikä tällaisia ole tietenkään (...en ole enää varma?) sanottu suoraan, mutta minulla on sellainen hiipivä tunne että näin on.

ketuttaa jos joku puhuu minun asioistani maailmalle tai levittelee minusta kuvia (kuten äiti tekee joskus) jonnekin.



sitten ihmiset, jotka kuivaavat suutansa vain valittaakseen turhaan. valittaminen ON turhaa. häh, kirjoitan tänne silti...
ketuttaa kun joku voi pahastua ^


jos en varo suutani, joku pahastuu. mitä jos olisin hiljaa? joku pahastuu vieläkin. tämä on ärsyttävää. yksinkertaisin ratkaisu on heilauttaa nyrkkejä sinne tänne kunnes tulee aivan hiljaista. itse ottaisin kepin tuolta huoneen nurkasta ja...

haluaisin sytyttää kepin tuleen päästä. niin että se tuli pysyisi siellä.

vihaan sääliä.......



Poissa Elwood

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3289 : 20.02.12 - klo 09:31 »
^ Vituttaa, kun mm. ilpo ei enää vastaile ylläolevankaltaisiin viesteihin. Kaipaan vanhaa Partista. Ei lohduta vaikka täällä nyt ois "kaikilla" "kivempaa".

Poissa jupu_

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3290 : 20.02.12 - klo 10:38 »
eilen illalla oli 39.5 astetta kuumetta. Ikinä ei ole ennen noin kovaa kuumetta ollut. Mut onneksi nyt on vaan 38 astetta ja panadolin voimalla voikin räiskiä bäfää.

Poissa Hopo

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3291 : 20.02.12 - klo 13:57 »
Vituttaa lumityöt.


Eikä ihan vähää. Saatana.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3292 : 20.02.12 - klo 15:26 »
Ozzy & Friends
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa jotudin

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3293 : 20.02.12 - klo 18:00 »
Kissa päätti tällä erää syödä aamiaiseksi taas yhden laturinjohdon ja ilmeisesti jatkojohtojen virtakytkimiä päivälliseksi. Suuri mysteerio, kuinka nuo kovamuoviset nappulat on saatu leviteltyä pitkin poikin asuntoa pienenä silppuna. Palvelinkaan ei välittänyt hurista ilman sähköä. Tuhojen laajuuden arviointi on vielä kesken.

Poissa yeou

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3294 : 20.02.12 - klo 18:28 »
Ei lohduta

minä jaan teekuppini kanssasi. Kach'i.

Poissa Yan

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3295 : 20.02.12 - klo 19:19 »
Vituttaa lumityöt.


Eikä ihan vähää. Saatana.

Ja tämän voittaa vain se tunne kun tulee yövuorosta kotiin ja pihassa on se 10cm lunta. Ensimmäisenä lumihommiin...ihan kun ei muutenkin jo väsyttäs ja vituttas.

Poissa Arcane

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3296 : 20.02.12 - klo 19:47 »
Kissa päätti tällä erää syödä aamiaiseksi taas yhden laturinjohdon ja ilmeisesti jatkojohtojen virtakytkimiä päivälliseksi.

Toi on kyllä niin perseestä. Oon niin tyytyväinen, että oma kissa ei edes pienenä koskaan innostunut johtojen pureksimisesta. Kaikki muu pikkujäynä ja pikkutavara kiinnostaa enemmän.

Mutta, vinkkinä tulevaisuuteen: Noihin on olemassa suihkeita, joiden pitäs olla niin epämiellyttäviä kissalle, että jättää rauhaan. Vaihtoehto on sivellä johdot esim. sitruunamehulla tai jollain chili-sitruunamehu yhdistelmällä. Yleensä kerrasta oppii. Jos taas kissa tekee jotain kiellettyä kun olet paikalla, niin oma "kiltti" tapani opettaa kissaani on ollut sumutepullo, josta sitten ruiskii kylmää vettä kissaa kohti. Loppu pöydille hyppiminen kokonaan viikossa - parissa, ja hirveä pinkominen karkuun jo siitä että kurkotti kädellä sumutepulloa kohti. Välillä kuitenkin huomaa, että öisin tuo vielä satunnaisesti on käynyt ruokapöydällä siirtelemässä tavaroita.
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa yeou

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3297 : 20.02.12 - klo 21:26 »
Vituttaa lumityöt.


Eikä ihan vähää. Saatana.

Ja tämän voittaa vain se tunne kun tulee yövuorosta kotiin ja pihassa on se 10cm lunta. Ensimmäisenä lumihommiin...ihan kun ei muutenkin jo väsyttäs ja vituttas.

Te olette ihan kummallisia kun ei saa olla edes noin vähän lunta pihassa! Se on pehmeää ja mukavaa
sitten se sulaa
mutta lätäköissä on ihan yhtä kivaa kumppareissa

lumityöt ovat ajanhukkaa. niiden tekeminen on tyhmää. samoin lehtien haravointi.

Poissa jotudin

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3298 : 20.02.12 - klo 22:36 »
Kissa päätti tällä erää syödä aamiaiseksi taas yhden laturinjohdon ja ilmeisesti jatkojohtojen virtakytkimiä päivälliseksi.

Toi on kyllä niin perseestä. Oon niin tyytyväinen, että oma kissa ei edes pienenä koskaan innostunut johtojen pureksimisesta. Kaikki muu pikkujäynä ja pikkutavara kiinnostaa enemmän.

Mutta, vinkkinä tulevaisuuteen: Noihin on olemassa suihkeita, joiden pitäs olla niin epämiellyttäviä kissalle, että jättää rauhaan. Vaihtoehto on sivellä johdot esim. sitruunamehulla tai jollain chili-sitruunamehu yhdistelmällä. Yleensä kerrasta oppii. Jos taas kissa tekee jotain kiellettyä kun olet paikalla, niin oma "kiltti" tapani opettaa kissaani on ollut sumutepullo, josta sitten ruiskii kylmää vettä kissaa kohti. Loppu pöydille hyppiminen kokonaan viikossa - parissa, ja hirveä pinkominen karkuun jo siitä että kurkotti kädellä sumutepulloa kohti. Välillä kuitenkin huomaa, että öisin tuo vielä satunnaisesti on käynyt ruokapöydällä siirtelemässä tavaroita.

Onhan noita sumutteita kokeiltu yhtä jos toistakin. Prismasta hankittu peruskarkoite taisi olla suurinta herkkua, kun meni heti kiehnäämään johtoihin takaisin. Eläinkaupan versio haisi kuolemalta, kuten koko muukin asunto suihkuttelun jälkeen. Auttoi pari tuntia per suihkutus. Tehokkain keino on ollut etikka, mutta sekin haisi melko vastenmieliseltä ja teho kesti maksimissaankin päivän. Vanha kunnon vesisumute toimi, jos ehti havaita veijarin matkalla johtoihin ja ehti ammuskelemaan, mutta asemiin päästyään meni vain myttyyn marttyyrin näköisenä. Ja toki johdotkin on kivasti laitteiden takana (jossa myös avoimet tuuletusreiät) ja mahdollisimman ahtaissa paikoissa, että suihkiminen ja eläimen nostaminen pois käy vaikeaksi.

Chili-sitruuna on kokeilematta ja voisi olla hajunakin mieluisampi muille asukkaille. Kokeilenpa, jos toimisi. On se vaan sitkeä eläin. Melkein kunnioittaisin, ellei vituttaisi rahan menetys ja vaiva hankkia uusia.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3299 : 20.02.12 - klo 23:00 »
Te olette ihan kummallisia kun ei saa olla edes noin vähän lunta pihassa! Se on pehmeää ja mukavaa
sitten se sulaa
mutta lätäköissä on ihan yhtä kivaa kumppareissa

lumityöt ovat ajanhukkaa. niiden tekeminen on tyhmää. samoin lehtien haravointi.

Lunta on edelleen pihassa. Itseasiassa sitä on vielä pihassa ihan tuhottomasti, se on edelleen pehmeää ja märkää niiltä osin kun se ei ole kovaa ja kuivaa. Onhan sitä kiva katsella. Mutta puolimetrisessä hangessa ei ole mukava tarpoa. Eikä vaimon yrittää lykkiä lastenvaunuja. Tai koululaisen tarpoa kohti opinahjoaan mihin olisi mukava päästä kuivin jaloin. Autokaan ei ole luokkaa monstertruck joten sekin jäisi tuollaiseen hankeen pohjasta jumiin. Itsehän kuljen julkisilla, mutta kolmen lapsen perheessä auto on lähes välttämättömyys. Siksi en halua että pihassani ei ole lunta enempää kuin hiirenharmaa kerros kulkuväylillä. Siksi se ylimääräinen lumi pitää saada tavalla tai toisella pois ja koska en kieriskele käteisessä, en omista lumilinkoa. Ja koska se lumi pitää kolata ja lapioida pois ja se on niin märkää ja painavaa ja sitä kerralla pitää siirtää 40 kuutiota NIIN SE ALKAA KUULE VITUTTAA.

Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.