Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2274680 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3300 : 20.02.12 - klo 23:39 »
lumityöt ovat ajanhukkaa. niiden tekeminen on tyhmää. samoin lehtien haravointi.

Tämmöistä on helppo huudella, kun yhteiskunta tai joku muu huolehtii teiden aurauksesta, että pääsee esim. bussilla Jyväskylään pelaamaan Commanderia kavereiden kanssa. Mutta mietipä, että lumitöitä ei ihan oikeasti tekisi Suomessa kukaan. Ei edes liikenneväylillä tehtäisi. Ei olisi nykyinen yhteiskunta Suomessa yksinkertaisesti mahdollinen. Pohjoisempana voi ihan hyvin sopiviin paikkoihin kinostua talven aikana kolme metriä lunta. Siinähän sitten vedellään teitä ja ajellaan autoilla.

Poissa Arcane

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3301 : 20.02.12 - klo 23:46 »
Chili-sitruuna on kokeilematta ja voisi olla hajunakin mieluisampi muille asukkaille. Kokeilenpa, jos toimisi.

Kannattaa varmaan kysyä vielä varmuuden vuoksi joltain tietävältä, ettei chili tai sitruuna ole kissalle turhan haitallista. Omalle kissalle en nimittäin ole tuota kokeillut, vaan kuullut lähinnä huhuja ja netistä, että olisi toimiva kikka. Sitruunan pitäisi ainakin olla vaaratonta, chilistä en mene ihan 100% varmaksi sanomaan mitään.

...ei nimittäin käy kovin hyvin, jos kissa sitten tuostakin huolimatta järsii johdot ja saa jotain pahoja vaivoja. :/
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa Armus79

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3302 : 21.02.12 - klo 09:11 »
Talviloma, mutta vaimo sairaana joten tässä sitten hoidetaan yksin kotia ja lapsia eikä päästä minnekään eikä voida mitään hauskaa tehdä. @£$€££$@!
Does Black Lotus put you on a 20 turn clock? Does Tarmogoyf fly? Does Bob survive a gutshot? Can you pitch Emrakul to Force of Will?
Yeah. Didnt think so

Poissa Hopo

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3303 : 21.02.12 - klo 14:55 »

Lunta on edelleen pihassa. Itseasiassa sitä on vielä pihassa ihan tuhottomasti, se on edelleen pehmeää ja märkää niiltä osin kun se ei ole kovaa ja kuivaa. Onhan sitä kiva katsella. Mutta puolimetrisessä hangessa ei ole mukava tarpoa. Eikä vaimon yrittää lykkiä lastenvaunuja. Tai koululaisen tarpoa kohti opinahjoaan mihin olisi mukava päästä kuivin jaloin. Autokaan ei ole luokkaa monstertruck joten sekin jäisi tuollaiseen hankeen pohjasta jumiin. Itsehän kuljen julkisilla, mutta kolmen lapsen perheessä auto on lähes välttämättömyys. Siksi en halua että pihassani ei ole lunta enempää kuin hiirenharmaa kerros kulkuväylillä. Siksi se ylimääräinen lumi pitää saada tavalla tai toisella pois ja koska en kieriskele käteisessä, en omista lumilinkoa. Ja koska se lumi pitää kolata ja lapioida pois ja se on niin märkää ja painavaa ja sitä kerralla pitää siirtää 40 kuutiota NIIN SE ALKAA KUULE VITUTTAA.

Lasten lukumäärää lukuun ottamatta juuri näin. Vitutusta pahentaa taloyhtiön vääristynyt ikäjakauma, jonka takia joudun tekemään myös naapuriasuntojen terminaalivaiheen vanhusten lumityöt. Eiköhän Ville lähdetä vaan dokaamaan?
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3304 : 21.02.12 - klo 15:01 »


Nyt oli ihan pakko kiusata vähän etelän eläviä.
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Hopo

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3305 : 21.02.12 - klo 15:08 »
Nyt oli ihan pakko kiusata vähän etelän eläviä.

Käynpä muistaessani laittamassa auton loppupäiväksi tyhjäkäynnille.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa yeou

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3306 : 21.02.12 - klo 17:03 »
(osoittaa linja-auto-juttua)
...minua ei haittaa se, mitä ei voi tehdä.
(osoittaa lumityöjuttuja)

Minä voin pysyä kotona siinä tapauksessa että ei ole erityisen pakottavaa tarvetta lähteä johonkin vaikealla hangella.
Jos on erityisen tärkeä päästä jonnekin, minä sitten olen kykeneväinen tarpomaan hangella. Jos hanki on syvää, otan sukset käyttöön. Jos sukset eivät auta, teen paremmat vehkeet niistä jutuista joita meillä on. (köyttä, puuta, työkaluja.)

siinä tilanteessa että olisi ihan mahdoton lähteä maailmalle:
ei meidän porukka mielestäni heti kuolisi talossaan jos ei pääsisi mihinkään. 100m+ päässä on vanha riihi jossa on hirveästi jyviä. Vaikka sieltä saattaakin löytyä jonkun jyrsijän kakanpökäle niin kyllä sillä eläisi ellei mieluiten kaivaisi lumen alta jotain muuta.


Märän lumen läpikäynti on ärsyttävää, enkä sitä kiistä. Kun ukolla oli kiirettä ajaa ennen toista autoa meidän pihatieltä, meidän ajoneuvomme juutttui lumeen.
Tähän kului kahden ihmisen, toisen ihmisen, toisen ihmisen, kasa ihmettelevän ihmisen aika. (pienissä tai isoissa määrin, max 1.5h)

Lopulta ukko ajoi automme traktorilla lumesta pois.


Miksipä en kävelisi lumen läpi saadakseni jotain mikä on sen vaivan takana? Minulla on siihen voimat ja tahto.

...lumitöihin minulla on voimat, muttei tahtoa.


Kantani on järkkymätön, eikä sitä voi lyömällä ja huutamalla auttaa.
Enkä myöskään halua, että joku suuttuu minun takiani. Joskus pelottaa että porukkaa tulee ja huitaisee nyrkillä. Vaikka olisin omassa huoneessani. Vaikka sitä ei ehkä tapahtuisi.

Jos et millään voi olla vittuuntumatta minusta, anteeksi.

Poissa IRIAD

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Team Paistikkaat
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3307 : 21.02.12 - klo 17:27 »
Minä voin pysyä kotona siinä tapauksessa että ei ole erityisen pakottavaa tarvetta lähteä johonkin vaikealla hangella.
Jos on erityisen tärkeä päästä jonnekin, minä sitten olen kykeneväinen tarpomaan hangella. Jos hanki on syvää, otan sukset käyttöön. Jos sukset eivät auta, teen paremmat vehkeet niistä jutuista joita meillä on. (köyttä, puuta, työkaluja.)
Kaikessa kiltteydessä, kuusitoistavuotiaalla tytöllä ei pakosta ole yhtä pakottavaa tarvetta päästä ulos asunnostaan kuin työssäkäyvällä aikuisella. Kun joudut päivittäin heräämään aikaisin ja lähtemään töihin (mahdollisesti pitkän matkan päähän) niin se lumi pihassa ja auton edessä alkaa oikeasti sylettää. Siihen eivät auta sukset, jyväriihet tai hangella tarpominen (eivätkä sen puoleen voima ja tahtokaan) vaan on pakko tehdä lumitöitä jotta päästään ajoissa hankkimaan elantoa. Lumityöt taas yleisesti eivät ole ihmisten mielestä kauhean mieluisia.

Vituttaa laskut.
Lainaus käyttäjältä: Peikko
Experts say that it will close so many games that it has access to Glengarry leads.

Poissa Triack

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3308 : 21.02.12 - klo 19:05 »

siinä tilanteessa että olisi ihan mahdoton lähteä maailmalle:
ei meidän porukka mielestäni heti kuolisi talossaan jos ei pääsisi mihinkään. 100m+ päässä on vanha riihi jossa on hirveästi jyviä. Vaikka sieltä saattaakin löytyä jonkun jyrsijän kakanpökäle niin kyllä sillä eläisi ellei mieluiten kaivaisi lumen alta jotain muuta.


Jos et millään voi olla vittuuntumatta minusta, anteeksi.

Vituttaa näin älyttömän lyhytkatseinen ja minäkeskeinen näkemys oikeastaan yhtään mistään.

Poissa yeou

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3309 : 21.02.12 - klo 19:31 »
Lumi on luonnollista. Jos sen läpi ei pääse, luonto voittaa sinut. Tässä vaiheessa et ymmärtäisi luontoa.
Jos et kerta kaikkiaan jaksa käydä lumen läpi kun pystyisit siihen, totuus on, että sinulla on ongelma itsesi kanssa.
(mikset menisi vähän aikaisemmin ulos ja kulkisit rennosti pihan läpi autollesi, oli siellä lunta tai ei? ehkä näkisit maailman uudesta näkökulmasta?)

Hirvikin pystyy menemään lumen läpi.



murheitani
...minun suruni on se, että minulla on ongelma toisten kanssa, koska he eivät ymmärrä minua. Itseni kanssa minulla ei ole mitään vaikeuksia. Olen ajatellut jopa sitä, kuka olen, ja tulin siihen tulokseen että tekoni määrittävät minut. Suren myös sitä, että kaikki eivät hyväksy asioita sellaisinaan, vaikka niistä voisi päästä yli hyväksymällä ne.

Poissa Profet

  • lappeen Ranta
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The best ideas often come from my mind.
    • H/W
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3310 : 21.02.12 - klo 19:38 »
Hirvikin pystyy menemään lumen läpi.

I dont even want to comment to this...

ja jos kommentoisin, banaani leka heilahtaisi.

vitutuksen aihe:
modo, turtit, modo, huono asiakaspalvelu lähikaupassa ja sanoinko jo modo?

Poissa IRIAD

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Team Paistikkaat
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3311 : 21.02.12 - klo 19:44 »
Lumi on luonnollista. Jos sen läpi ei pääse, luonto voittaa sinut. Tässä vaiheessa et ymmärtäisi luontoa.
Jos et kerta kaikkiaan jaksa käydä lumen läpi kun pystyisit siihen, totuus on, että sinulla on ongelma itsesi kanssa.
(mikset menisi vähän aikaisemmin ulos ja kulkisit rennosti pihan läpi autollesi, oli siellä lunta tai ei? ehkä näkisit maailman uudesta näkökulmasta?)

Hirvikin pystyy menemään lumen läpi.
En nyt tiedä yritänkö turhaan, mutta kokeillaan uudestaan. Pointtini oli siis siinä että useimmat ihmiset ei vaan jaksa kahlata sen lumen läpi, kun vaihtoehtona on valita pienempi paha ja tehdä lumitöitä. Siihen ei sisälly maailmantuskaa tai ongelmointia oman minäkuvansa kanssa. Olen aivan varma että sinä nuorena ja reippaana tyttösenä jaksat hiihtää ja tanssia kinosten yli koska tahansa, ja varmaan pidätkin siitä, mutta ei ole mitään takeita siitä että nämä mahdollisesti kiireistä ja stressaavaa työelämää läpikäyvät raavaat miehet tuntisivat vetoa tehdä samoin.

Hirvitoteamukseen en edes koske. Tulisi vaan suru ja murhe.
Lainaus käyttäjältä: Peikko
Experts say that it will close so many games that it has access to Glengarry leads.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3312 : 21.02.12 - klo 19:52 »
Lumi on luonnollista. Jos sen läpi ei pääse, luonto voittaa sinut. Tässä vaiheessa et ymmärtäisi luontoa.
Jos et kerta kaikkiaan jaksa käydä lumen läpi kun pystyisit siihen, totuus on, että sinulla on ongelma itsesi kanssa.
(mikset menisi vähän aikaisemmin ulos ja kulkisit rennosti pihan läpi autollesi, oli siellä lunta tai ei? ehkä näkisit maailman uudesta näkökulmasta?)

Hirvikin pystyy menemään lumen läpi.

Ja nyt tulee maalaispojan näkökulma. Asun maaseudulla 25 kilometrin päästä Joensuusta. Joudun heräämään joka arkipäivä 5.40. Lisäksi joudun kävelemään kilometrin bussipysäkille ja talvella on paljon lunta joten joudun välillä tarpomaan melkein polvenkorkuisessa lumessa pysäkille. Vaikka talvi on minun suosikki vuodenaikani ja rakastan lunta niin ei se ole kivaa kolata pihamaata melkein joka päivä. Kyllä mie haluan ja jaksan kolata lunta, mutta teen tämän sen takia koska se on vähän pakko.

P.S: Ihminen ei ole hirvi.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3313 : 21.02.12 - klo 20:11 »
Hei oikeesti jätkät nyt! Lumikinosten yli pääsee ihan kätevästi, kun opettelee tuntemaan henkistä ylemmyyttä muita kohtaan. Aseta itsesi muiden yläpuolelle, niin suorastaan leijut hankien yli. Ei tarvitse tehdä lumitöitä ja kuusenneulasten poimintakin sujuu helpommin!
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Rancid-

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3314 : 21.02.12 - klo 20:17 »
Hei oikeesti jätkät nyt! Lumikinosten yli pääsee ihan kätevästi, kun opettelee tuntemaan henkistä ylemmyyttä muita kohtaan. Aseta itsesi muiden yläpuolelle, niin suorastaan leijut hankien yli.
THEY'RE ON TO ME. Vituttaa tollainen.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa yeou

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3315 : 21.02.12 - klo 20:24 »
Ihminen ei ole hirvi, mutta ei tarvitse olla paljon hirveä huonompi.
phh...

Poissa teemuhy

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3316 : 21.02.12 - klo 20:46 »
Ihme mussutusta lumesta. Jos ei lihas riitä kinosten siivoamiseen, niin salille mars. Protskupirtelöä ja tiukkaa reeniä vaan vuoden päivät, niin taittuu hangilta niskat tuosta vaan. Kysykää vaikka rampolta. Ymmärtäähän sen että alkaa vähän risomaan, kun ei se lihas lekapakkaa veivatessa paljoa levene. Survival of the fittest.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa Rancid-

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3317 : 21.02.12 - klo 20:47 »
Lainaus
ei se lihas lekapakkaa veivatessa paljoa levene. Survival of the fittest.
...on bännissä :'(
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Dasaroth

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3318 : 21.02.12 - klo 20:59 »
Vituttaa kun olin leikkauksessa ja menee loma pilalle kun pitää maata sängyssä.

Vituttaa myös nettitikku.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3319 : 21.02.12 - klo 22:50 »
Eiköhän Ville lähdetä vaan dokaamaan?

Tulin juuri. En juonut selvästikään tarpeeksi kun kinokset eivät hävinneet enkä saanut inspiraatiota ajaa perhettä kirveen kanssa hankeen joka olisi aurannut edes aukon pihamaalle. Eli vituttaa epäonnistuminen dokaamisessakin.

Ja kinostaa kanssaihmisten sympatia tämän lumiongelman suhteen.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa paavo3

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3320 : 21.02.12 - klo 23:46 »
Vituttaa, kun isäni hiihti kesät talvet ylämäkeen kouluun aamuviideltä ja kävi samalla kahdessa työssä, eikä pitänyt lomaa ennen kuin täytti 60.
Voi etten itse pärjää hankien kanssa, kuin menneiden talvien miehet.
Ne aikuiset, jotka omasta tahdostaan ovat päättäneet jäädä tähän saatanalliseen lumihankien perseeseen ovat valitusoikeutensa lumenluomisesta menettäneet samaan tapaan, kuin joka talvi kolaroivat sankarit, jotka lumi yllätti.
EI YLLÄTÄ KETÄÄN.
Idiootit, jotka ennen sähköä ja keinokuituja pitivät Suomea niin hienona paikkana, että asuttivat sen, siittivät tyhmimmät ja periksiantamattomimmat esa-pekat ja aino-liisat, jotka syystä tai toisesta eivät osaa muuttaa pois jonnekin, missä aurinko paistaa eikä tarvitse luoda, kuin hiekkaa rannoilla.

Poissa Nastaboi

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3321 : 22.02.12 - klo 09:00 »
Olen ajatellut jopa sitä, kuka olen, ja tulin siihen tulokseen että tekoni määrittävät minut.

Voisitko käyttää muutaman minuutin sen asian miettimiseen, minkälaiseksi ihmiseksi tietokoneen näppäimistöllä tekemäsi teot tällä hetkellä määrittävät sinut muiden foorumilaisten silmissä? Joitakin vinkkejä aiheesta olet jo saanut.

Sinulla on toki oikeus mielipiteisiisi, mutta vastaavasti muilla käyttäjillä on oikeus kertoa, että ne ovat harkitsemattomia, kapeakatseisia ja vääriä. Ja kun huomaat, että mielipeesi eivät saa kovin suurta vastakaikua tällä foorumilla, kannattaisiko olla möläyttelemättä niitä?

Jos haluat luoda jonkinlaisen aseman tässä (foorumi)yhteisössä, sinun tulee jossain määrin sopeutua vallitsevaan normistoon ja tehdä kompromisseja.
« Viimeksi muokattu: 22.02.12 - klo 11:31 kirjoittanut Nastaboi »
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa tutka

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3322 : 22.02.12 - klo 11:00 »
Ristonmaan bussiyhteydet tai pikemminkin niiden puute. Kivat aamukävelyt 06:22 lähtevään junaan.
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Oferon

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3323 : 22.02.12 - klo 11:05 »
Ristonmaan bussiyhteydet tai pikemminkin niiden puute. Kivat aamukävelyt 06:22 lähtevään junaan.
Joulunaikaan oli kiva kävellä ~10km 5:22 lähtevään junaan parikymmenkiloisten kantamusten kanssa. Ei kulje Oulussakaan bussit tuohon aikaan.

Poissa Saimu

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3324 : 22.02.12 - klo 11:48 »
Joulunaikaan oli kiva kävellä ~10km 5:22 lähtevään junaan parikymmenkiloisten kantamusten kanssa. Ei kulje Oulussakaan bussit tuohon aikaan.

Ei tullut mieleen ottaa taksia?
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa Juzam Djinn

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3325 : 22.02.12 - klo 12:45 »
Asiakaspalvelu kahdeksan päivää sitten: toimitusaika 2-5 päivää.
Asiakaspalvelu tänään: toimitusaika 2-5 päivää.

Tilasin Jimmsilta Logitech g930 kuulokkeet ja olis kiva jos niitä pääsis joskus käyttämäänkin. Vanhat on niin huonot että itku pääsee.

Poissa Oferon

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3326 : 22.02.12 - klo 13:01 »
Joulunaikaan oli kiva kävellä ~10km 5:22 lähtevään junaan parikymmenkiloisten kantamusten kanssa. Ei kulje Oulussakaan bussit tuohon aikaan.

Ei tullut mieleen ottaa taksia?
Tuli, mutta 'kyllähän perkele tuon nyt käveleeki'.

Poissa Thalian

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3327 : 22.02.12 - klo 13:21 »
Ristonmaan bussiyhteydet tai pikemminkin niiden puute. Kivat aamukävelyt 06:22 lähtevään junaan.

Porissa kun aikoinaan asuin, niin sunnuntain iltajuna oli laiturissa 20.30. Tasan samaan aikaan lähti viimeinen bussi torilta (~500 metrin päästä) sinne reilun viiden kilsan päähän, missä asuin. Sitä monesti kämpille kävellessä pohti, että kuka on se taho, joka on nämä bussiaikataulut laatinut.

Poissa ADraw-

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3328 : 22.02.12 - klo 14:01 »

Minä voin pysyä kotona siinä tapauksessa että ei ole erityisen pakottavaa tarvetta lähteä johonkin vaikealla hangella.
Jos on erityisen tärkeä päästä jonnekin, minä sitten olen kykeneväinen tarpomaan hangella. Jos hanki on syvää, otan sukset käyttöön. Jos sukset eivät auta, teen paremmat vehkeet niistä jutuista joita meillä on. (köyttä, puuta, työkaluja.)

siinä tilanteessa että olisi ihan mahdoton lähteä maailmalle:
ei meidän porukka mielestäni heti kuolisi talossaan jos ei pääsisi mihinkään. 100m+ päässä on vanha riihi jossa on hirveästi jyviä. Vaikka sieltä saattaakin löytyä jonkun jyrsijän kakanpökäle niin kyllä sillä eläisi ellei mieluiten kaivaisi lumen alta jotain muuta.

Lumi on luonnollista. Jos sen läpi ei pääse, luonto voittaa sinut. Tässä vaiheessa et ymmärtäisi luontoa.
Jos et kerta kaikkiaan jaksa käydä lumen läpi kun pystyisit siihen, totuus on, että sinulla on ongelma itsesi kanssa.
(mikset menisi vähän aikaisemmin ulos ja kulkisit rennosti pihan läpi autollesi, oli siellä lunta tai ei? ehkä näkisit maailman uudesta näkökulmasta?)

Hirvikin pystyy menemään lumen läpi.




Omia murheitani:


Poissa yeou

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3329 : 22.02.12 - klo 16:18 »
Olen ajatellut jopa sitä, kuka olen, ja tulin siihen tulokseen että tekoni määrittävät minut.

Voisitko käyttää muutaman minuutin sen asian miettimiseen, minkälaiseksi ihmiseksi tietokoneen näppäimistöllä tekemäsi teot tällä hetkellä määrittävät sinut muiden foorumilaisten silmissä? Joitakin vinkkejä aiheesta olet jo saanut.

Sinulla on toki oikeus mielipiteisiisi, mutta vastaavasti muilla käyttäjillä on oikeus kertoa, että ne ovat harkitsemattomia, kapeakatseisia ja vääriä. Ja kun huomaat, että mielipeesi eivät saa kovin suurta vastakaikua tällä foorumilla, kannattaisiko olla möläyttelemättä niitä?

Jos haluat luoda jonkinlaisen aseman tässä (foorumi)yhteisössä, sinun tulee jossain määrin sopeutua vallitsevaan normistoon ja tehdä kompromisseja.

En halua asemaa. Kerron mielipiteeni rohkeasti, ja siksi koska haluan.
Enkä tarkoita/tarkoittanut tietokoneella tehtäviä tekoja, vaan jotain ihan muuta.


Muistaisinpa yhden unistani jonka muistin aamusella...