Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Poromagia Oy  (Luettu 82904 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Morian

Vs: Poromagia Oy
« Vastaus #60 : 14.12.16 - klo 13:46 »
Turnauskalenteri (listaversio jota eniten käytän) on tullut sekavampi, koska siinä näytetään tällä hetkellä Pasilan liikkeen ja retromagian tapahtumat sekaisin. Tätä voisi yksinkertaisimmillaan selkiyttää filttereillä. Helsingissä asioivana retromagian tapahtuvat eivät ole oleellisia ja kertaalleen olen saapunut niiden johdosta väärään aikaan Pasilaan.

+ jos filttereiden valinnat vielä jäisi muistiin niin awot :)

++ jos vielä pystyisi filtteröimään pelin mukaan ja voisin nähdä vain mtg-tapahtumat
« Viimeksi muokattu: 14.12.16 - klo 13:48 kirjoittanut Morian »

Poissa Poromagia

Vs: Poromagia Oy
« Vastaus #61 : 14.12.16 - klo 15:59 »
Pistetään koodivelhojen (päättymättömälle) parannusehdotuslistalle. Filtteröinti kuulostaa hyvältä idealta ja varmasti on apua kaikille eri pelien pelaajaille varsinkin nyt kun on kahden kaupungin tapahtumat samassa listassa.

Turnauskalenteri (listaversio jota eniten käytän) on tullut sekavampi, koska siinä näytetään tällä hetkellä Pasilan liikkeen ja retromagian tapahtumat sekaisin. Tätä voisi yksinkertaisimmillaan selkiyttää filttereillä. Helsingissä asioivana retromagian tapahtuvat eivät ole oleellisia ja kertaalleen olen saapunut niiden johdosta väärään aikaan Pasilaan.

+ jos filttereiden valinnat vielä jäisi muistiin niin awot :)

++ jos vielä pystyisi filtteröimään pelin mukaan ja voisin nähdä vain mtg-tapahtumat
« Viimeksi muokattu: 14.12.16 - klo 16:00 kirjoittanut Poromagia »
Man is a gaming animal. He must always be trying to get the better in something or other.  - Charles Lamb

http://www.poromagia.com - Täyden palvelun magic-sivusto!

Emme seuraa yksityisviestejä foorumilla, tiedustelut kannattaa lähettää osoitteeseen [email protected]!

Poissa Tsorn

Vs: Poromagia Oy
« Vastaus #62 : 17.05.17 - klo 14:38 »
Porot pliis fiksatkaa sivunne muistamaan kieli sen sijaan että se vaihtaa jatkuvasti englantiin.

Poissa Jhoku

Vs: Poromagia Oy
« Vastaus #63 : 19.05.17 - klo 17:58 »
Porot pliis fiksatkaa sivunne muistamaan kieli sen sijaan että se vaihtaa jatkuvasti englantiin.

Tämä vaikeuttaa itsellänikin sivujen käyttöä, kun joutuu vaihtamaan kielen takaisin suomeksi useita kertoja.

Poissa Retardi

Vs: Poromagia Oy
« Vastaus #64 : 19.05.17 - klo 22:29 »
Porot pliis fiksatkaa sivunne muistamaan kieli sen sijaan että se vaihtaa jatkuvasti englantiin.

Tämä vaikeuttaa itsellänikin sivujen käyttöä, kun joutuu vaihtamaan kielen takaisin suomeksi useita kertoja.

Hei

En saa itse aikaiseksi tätä ongelmaa, olen valinnut kieleksi suomen ja riippumatta siitä olenko kirjautuneena vai en niin sivut pysyvät suomenkielisinä vaikka välillä poistun ja tulen uudestaan. Olisiko heittää (vaikka privaan) tarkempaa vikakuvausta ja millä selaimella/käyttiksellä tätä tapahtuu?
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Jamu

Vs: Poromagia Oy
« Vastaus #65 : 20.05.17 - klo 00:33 »
Porot pliis fiksatkaa sivunne muistamaan kieli sen sijaan että se vaihtaa jatkuvasti englantiin.

Tämä vaikeuttaa itsellänikin sivujen käyttöä, kun joutuu vaihtamaan kielen takaisin suomeksi useita kertoja.

Hei

En saa itse aikaiseksi tätä ongelmaa, olen valinnut kieleksi suomen ja riippumatta siitä olenko kirjautuneena vai en niin sivut pysyvät suomenkielisinä vaikka välillä poistun ja tulen uudestaan. Olisiko heittää (vaikka privaan) tarkempaa vikakuvausta ja millä selaimella/käyttiksellä tätä tapahtuu?

Tein pikaista testausta:
Selaimena Firefox

Menin poromagia.com sivustolle private ikkunassa (incognito mode/yksityinen selaus/mikä nimi nyt ikinä onkaan), eli siis ilman cookieita.

Jos selaimen localeksi/kieleksi oli asetettu englanti, oli porojen sivusto englanniksi kun sinne meni, jos selaimen kieleksi/localeksi vaihtoi suomi (Finnish) oli sivusto suomeksi kun sinne meni. Esim Firefoxissa: Options -> Content -> Languages -> Add <Finnish> -> siirrä suomi listalla ylimmäiseksi.

Tästä päättelisin, että mikäli sivusto ei löydä löydä language cookieta, asetetaan kieleksi selaimen locale/language.

Eli siis en koskenut sivuilta löytyvään kielen vaihtoon, vaan vaihtelin sivuston kieltä vaihtamalla selaimen asetuksista kieltä ja sitten  menemällä sivustolle uudessa private ikkunassa.

Eli jos sivuston näkyminen silloin tällöin englanniksi häiritsee, voitte kokeilla laittaa selaimen "prefered languageksi" suomi.
Firefoxissa tämä asetus kulkee nimellä "Languages" ja selityksenä on "Choose your prefered language for displaying pages."

Chromessa kielen asettaminen löytyy paikasta:
Asetukset -> Lisäasetukset -> Kielet -> Kieli- ja syöttöasetukset -> Lisää suomi listalle ja kisko listalla ylimmäiseksi.
« Viimeksi muokattu: 20.05.17 - klo 00:49 kirjoittanut Jamu »

Poissa Tsorn

Vs: Poromagia Oy
« Vastaus #66 : 01.06.17 - klo 13:03 »
Jos esimerkiksi ilmoitukset-sivulta klikkaa "blahblah is back in stock"-ilmoitusta (ja itse asiassa miksi nekään ovat englanniksi), sivun kieli aina vaihtuu suomesta englantiin.

Poissa Jhoku

Vs: Poromagia Oy
« Vastaus #67 : 01.06.17 - klo 17:49 »
Jos esimerkiksi ilmoitukset-sivulta klikkaa "blahblah is back in stock"-ilmoitusta (ja itse asiassa miksi nekään ovat englanniksi), sivun kieli aina vaihtuu suomesta englantiin.

Tämä ongelma on itselläkin ja juuri ilmoitussivujen linkkejen avaaminen johtaa kielen vaihtumiseen.
Chrome selainta käytän enkä ole kokeillut tapahtuuko samaa muiden selainten kanssa.

Poissa Tsorn

Vs: Poromagia Oy
« Vastaus #68 : 01.06.17 - klo 19:23 »
Jos esimerkiksi ilmoitukset-sivulta klikkaa "blahblah is back in stock"-ilmoitusta (ja itse asiassa miksi nekään ovat englanniksi), sivun kieli aina vaihtuu suomesta englantiin.

Tämä ongelma on itselläkin ja juuri ilmoitussivujen linkkejen avaaminen johtaa kielen vaihtumiseen.
Chrome selainta käytän enkä ole kokeillut tapahtuuko samaa muiden selainten kanssa.
Minulla taas Firefox, eli ei riipu selaimesta.

Poissa Carion

Vs: Poromagia Oy
« Vastaus #69 : 07.08.17 - klo 17:27 »
Olisiko mahdollista saada enemmän Highlander-turnaksia loppuvuodelle, tuon 2.9 tulevan lisäksi? Pelaajia ainakin näyttäisi riittävän...

Poissa ber

Vs: Poromagia Oy
« Vastaus #70 : 07.08.17 - klo 23:13 »
Highlander yllätti suosiollaan monet! Kokeilumielessä voisi lisätä haikutuksen määrää minunkin puolesta :)

Poissa Frost

Vs: Poromagia Oy
« Vastaus #71 : 31.08.17 - klo 22:35 »
Olisiko mahdollista saada enemmän Highlander-turnaksia loppuvuodelle, tuon 2.9 tulevan lisäksi? Pelaajia ainakin näyttäisi riittävän...

Muistetaas sitten myös mahdollisimman GER Highlander pelaajat saapua ylihuomenna Poroille pelailemaan! Turnaus alkaa siis klo 10:00.