Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Paikkakunta-tagit  (Luettu 128155 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa miinin

Paikkakunta-tagit
« : 12.04.07 - klo 22:05 »
HUOM! Päivitys 23.6.2011:
Paikkakunta-tagiaan pystyy nyt itse muokkaamaan. Asetus omasta paikkakunta-tagista löytyy omasta profiilista kohdasta Modify profile -> Group membership / Muokkaa profiilia -> ryhmien jäsenyys. Muuta kuin paikkakunta-tagia ei pysty itse valitsemaan tai poistamaan, eli esimerkiksi Hidas vaihtaja -lätkästä ei tällä tavoin pääse eroon.


Alkuperäinen viesti:

Hienoisesti vitsistä lähti liikkeelle idea, joka pirun tylsän edustajiston kokouksen ajan mittaisen miettimisen jälkeen alkoi oikeasti tuntua toteutuskelpoiselta olisi nyt testissä: Lisäsin uusia jäsenryhmiä: Pääkaupunki, Oulu ja lappeen Ranta - lisää lisätään välittömästi, kun siihen tulee tarvetta. Näihin ryhmiin ilmoittautuvat - tai sinne ulkomuistista randomilla tökätyt jäsenet saavat nimensä alle paikkakunnasta kertovan tagin, mikä auttaa ymmärtämään oman laistaan huumoria tai "huumoria", mitä muutamilla paikkakunnilla harrastetaan. Uudistuksen olisi tarkoitus myös helpottaa peliporukoiden käsittämistä ja lisätä käsitystä siitä kenen kanssa foorumilla tulee keskusteltua.

Jokaiselle Punkaharjulle tai Takahikiälle ei omaa ryhmäänsä kuitenkaan tehdä vaan oman merkinnän saamiseksi kaivataan jonkinlaista näyttöä siitä, että paikkakunnalla on oma, oikea metagamensa ja että paikkakunta on edes sen verran merkittävä, että se ansaitsee oman taginsa. Ilmoittakaa joko tähän ketjuun tai minulle yv:llä mihin ryhmään teidät tulee liittää - ainakin siihen asti, kunnes kehitämme jonkin paremman systeemin. Tähän ketjuun ovat myös ehdottoman tervetulleita kehitysideat ja muu palaute.

EDIT: Kiinnostaako ihmisiä mahdolliset värimerkinnät tuonne "Ketkä ovat paikalla" -listaan kutakin ryhmää koskien, vai meneekö liian sekavaksi? Eli samalla mallilla kuin ylläpitäjät, modet, judget ja muut juustot on nyt merkattu.
« Viimeksi muokattu: 23.06.11 - klo 13:10 kirjoittanut luma »

Poissa Polari

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #1 : 12.04.07 - klo 22:27 »
Otaniemi haluaa välittömästi irti Itäisestä Satamakaupungista ja itsenäiseksi alueeksi.

edit - Ei mutta höh, sehän söisi Judge-tagin :'(
« Viimeksi muokattu: 12.04.07 - klo 22:29 kirjoittanut Polari »
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Laava

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #2 : 12.04.07 - klo 22:42 »
Ei mutta höh, sehän söisi Judge-tagin :'(
Kansa vaatii lisää tageja!
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa miinin

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #3 : 12.04.07 - klo 22:44 »
Ei mutta höh, sehän söisi Judge-tagin :'(
Kansa vaatii lisää tageja!

Älkääs nyt valittako, itse joudun pitämään tuota pirun "ylläpitäjää", koska jos otan jonkun sen yli käyttöön, niin lähtee myös ylläpito-oikeudet:) Tai näin ainakin vanhemmissa versioissa, en ole yhden tuuttailun jälkeen tahtonut yrittää sitä uusiksi.

Poissa ilpo

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #4 : 13.04.07 - klo 01:23 »
PÄÄKAUPUNNI
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa ilpo

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #5 : 13.04.07 - klo 01:41 »
Ja on muuten pirun hyvä idea. Kerkesin jo suolauksesta scorata, joten nyt ei karma Plussaa heru. Hyvä idea. Ouluhan kuitenkin tunnetaan Pääkaupunnina jo vuodesta 1964, joka on sitä samaa luokkaa kun spray-maalit keksittiin. Helsinki yrittää, ei vaan jaksa. Pääkaupunki se on, mutta todellisuudessa tyhjää tilaa rannikolla. Pääkaupunni on toista maata: täällä köyhien turmojen mtg-kukoistaa - proksyt riittää t2-pelaajillekin, viikottain draftataan porofarmateitten kanssa, Juhan Kalat räpiköi, Kärpät rokkaa jokerit järveen jne. Vintagehan ei oikeasti ole rahaformaatti. Tai unimaailmassa ei ole, sillä proksyilla pystyy tasaamaan peluukynnystä sille tasolle, että Partakin harjaa turnauksia, vaikka ei tiedä formaatista paljon mitään (näkyy väärinä sidetyksinä ja huonoina korttianalyyseinä: omg gravestorm-extract borken=!). Pääkaupungissa kuitenkin pelkällä värittömällä stäksillä vetää mehuratingit kotiin että no-probleem. Pääkaupunnissa tulisi vain tyyni hymähdys ennen Rebuild, will sun -feissiä. Samaa sanotaan myös you win teh game -moveksi, sillä voittaa pelin. Toivottavasti myös Vodel osaa lukea näin monimutkaista suomen Kieltä. Tässähän on kuitenkin englantia, pilkkuja ja Oulu-vitsejä seassa. Ratkaisuna tyhjään, minun mielestä tää paikkakuntatagi on jees sillä ehdolla, että Oulu mainitaan koodinimellä pääkaupunni, sillä sitä se on. Jos random-tuuttarit ei pääse tähän kärryille, ette oo tutustunu Ouluun tarpeeksi tarkasti. Oon tylsä ja spoilaan: Oulussa on semmonen perinnegrafiitti, jossa alunperin luki "Oulu on paska kaupunni", tästä siis sana kaupunni. Tästä siis sana pääkaupunni. Tästä siis fakta Oulu > Suomi. Karmamiinusta kiitos.


Jotta ei jätettäisi itse Sheriffille vetovaraa, sanottakoon, että ja-sanalla ei saisi lausetta aloittaa. Sehän on kuitenkin rinnastuskonjuktio (vai -konjunktio? apua!). Mmmmm Sheriffi, kuka lienetkään? Mystistä. Myöskään tai-sanalla ei kannata aloittaa lausetta. Joku voi luulla noin tyhmää kirjoittajaa alkoholin vaikutuksen alaiseksi! Hyi!


Ps. Väritön jarruläjä on sontaa. Sitä on vain helppo pelata ja "when in doubt, pick jarruläjä". Eli kilahduksen helppous voi voi.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa Nastaboi

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #6 : 13.04.07 - klo 07:55 »
Vastakkainasettelun aika ei ole ohi.

 ;D
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa papana

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #7 : 05.06.07 - klo 13:06 »
Jäke tahtoo oman tagin! Järvenpäällä on tällähetkellä yksi parhaimmista junnu metoista. Kaikissa tämän vuoden hesan junnuissa kaikki on voittanut jäkeläinen. Ja aina on ollu jäkeläinen top neljässä. Tahtoo oman tagin!
« Viimeksi muokattu: 06.06.07 - klo 00:17 kirjoittanut papana »
H/W   

''Kun syöt, kannattaa niellä...''

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #8 : 05.06.07 - klo 15:24 »
Tästä siis fakta Oulu > Suomi. Karmamiinusta kiitos.

Et saa karmamiinusta vaikka itksit ja pierisit pieniä herneitä. Mutta Oulu on todellakin paska paikka, henkilökohtaisesti se tuli todettua. Viihdyin siellä kokonaiset yksitoista kuukautta elämästäni ja koen että sitä traumaa ei mikään voi viedä pois.

Oulun kapakat olivat ainakin tuohon aikaan perseestä. Kaupunni on kylmä kuin ryssän helvetti ja siellä tuulee lähes aina. Välimatkat ovat yllättävän pitkiä joka paikkaan. Liikennekulttuuri loisti poissaolollaan, jalankulkijat olivat vapaata riistaa. Roskaruoka oli halpaa, mutta siitä sai usein ruokamyrkytyksen. Kaiken kruunasi paikallinen väestö jota oli lähes mahdoton opettaa puhumaan kuin ihmiset. Erityinen kykenemättömyys lausua kaksoiskonsonantteja lisäsi angstia. Jos Turkua ei olisi, Oulu olisi Suomen Persreikä. Nyt sen täytyy tyytyä kakkossijaan.

<edit>: Ja minähän en tätä ketjua nekronnut, prkl.
« Viimeksi muokattu: 05.06.07 - klo 16:14 kirjoittanut kivi »
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #9 : 05.06.07 - klo 16:06 »
Ainakin täällä Oulussa on yleensä vastattu viesteihin heti eikä 2 kk viiveellä.

Poissa hembba

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #10 : 05.06.07 - klo 21:06 »
Pori on (ainakin porilaisten) mielestä iso kaupunki mutta meta on vajaata. Pakko saada silti oma tagi, vaikka vain auttamaan löytämään muita foorumin porilaisia. Huumoriahan meillä ei ole.

Poissa Anssi

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #11 : 26.06.07 - klo 18:33 »
Voisi jonkinlaisen topicin tehdä pelaajien asuinalueista, nykyään tuntuu siltä että joka päivä joku kyselee pelaajia ties mistä. Ja topicci Stickyksi.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa shazzle

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #12 : 27.06.07 - klo 13:00 »
Voisi jonkinlaisen topicin tehdä pelaajien asuinalueista, nykyään tuntuu siltä että joka päivä joku kyselee pelaajia ties mistä. Ja topicci Stickyksi.

Hyvä idea!

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #13 : 27.06.07 - klo 13:45 »
Voisi jonkinlaisen topicin tehdä pelaajien asuinalueista, nykyään tuntuu siltä että joka päivä joku kyselee pelaajia ties mistä. Ja topicci Stickyksi.
Hyvä idea!

Äänestys pydeen!

EDITAATIO: Trallan lallan! [Lisätty 27.6.07 klo 14.31.]
« Viimeksi muokattu: 27.06.07 - klo 14:31 kirjoittanut Thaurwylth »

Poissa Rancid-

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #14 : 10.07.07 - klo 15:25 »
Jaha, nyt sitten on ilpolta kadonnut Judge-tagi ja miehen vastattua sääntöpalstalla kysymykseen on vastaus ensin poistettu, sitten palautettu ja vielä heitetty karmamiinusta kylkeen kun "vastaaja ei ole tuomari". Korjatkoon joka jaksaa.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #15 : 10.07.07 - klo 15:39 »
No, eihän Ilpo ole tuomari, joten ei hänelle tuomaritägi kuulukaan.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Rancid-

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #16 : 10.07.07 - klo 15:43 »
Uutta infoa mulle. No, sitten perutaan ihmettelyt :)
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa toni93

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #17 : 12.07.07 - klo 22:31 »
Pieni kysymys: Miten voi saada oman paikkakunta-tagin itselleen?

Poissa AnKKa

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #18 : 12.07.07 - klo 22:35 »
Pieni kysymys: Miten voi saada oman paikkakunta-tagin itselleen?

Ilmoittakaa joko tähän ketjuun tai minulle yv:llä mihin ryhmään teidät tulee liittää - ainakin siihen asti, kunnes kehitämme jonkin paremman systeemin. Tähän ketjuun ovat myös ehdottoman tervetulleita kehitysideat ja muu palaute.

Siinä vastaus.

Poissa toni93

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #19 : 13.07.07 - klo 17:54 »
Okei,eli mulle voi laittaa tagin Lappeenranta

Poissa Jukkis

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #20 : 08.08.07 - klo 16:56 »
Jyväskylä ansaitsee oman tagin. Onhan se hallitsevan Legacy Champin kotikaupunki! Vaikka "Home of THE Legacy Champ" tai "Sliver City." ;D

Tosin eipä noista juuri kukaan osais päätellä mistä on kyse...  :-'
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa Laava

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #21 : 08.08.07 - klo 17:02 »
Jyväskylä ansaitsee oman tagin. Onhan se hallitsevan Legacy Champin kotikaupunki! Vaikka "Home of THE Legacy Champ" tai "Sliver City." ;D

Tosin eipä noista juuri kukaan osais päätellä mistä on kyse...  :-\
Lainaus käyttäjältä: signature by teemuhy
22:43:18<@ilpo-> vantte kilappa on suomen paras leka-pelaaja
22:43:27<@ilpo-> joka ei tietenkään vakuuta millään tasolla ketään, mutta onpahan vain

:D
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa Jukkis

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #22 : 08.08.07 - klo 17:24 »
No okei, ehkä tietää.  ;)

Mutta on Jyväskylä muutenkin ihan mesta paikka.
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa Jirry

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #23 : 09.08.07 - klo 22:19 »
Kuten voisin kaverini kuuluisaa lausetta lainata;
"Pieksämäki on nykyään Gotham City."

Miksikö? No hei, meillä on Gotham O.D. Tokkopa siitä mitään haittaakaan on tosin menisi vähän aikaa porukalla (varmaan) tajuta asia. Pieksämäkeläisiä käyttäjiä kyllä on vähemmistö joten asia voi olla vähän niin ja näin, ja ennen kuin googletatte niin yrittäkää edes löytää paikka kartalta...

Jyväskylä ansaitsee oman tagin. Onhan se hallitsevan Legacy Champin kotikaupunki! Vaikka "Home of THE Legacy Champ" tai "Sliver City." ;D

Tosin eipä noista juuri kukaan osais päätellä mistä on kyse...  :-\

Jyväskylä on vaikkapa Trokair, siitähän se Jyväskylän Lippukivetkin tulee :/.
« Viimeksi muokattu: 09.08.07 - klo 22:20 kirjoittanut Jirry »
Have/Want

"Praise the Sun!"

Poissa Planeswalker

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • "Welcome to Pandora, kiddos"
Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #24 : 15.12.07 - klo 21:41 »
Jos Kuopiolle on tagi pistäkäähän semmonen minulle.

Jos ei, Kuopio kyllä ansaitsee omansa. Täällä on kuitenkin niin paljon magicin pelaajia foorumilla ja en tiedä ymmärtääkö kaikki kuopiolaista kalakukko huumoria. Kuopiolle kuuluu tagi siinä missä Oululle ja muillekkin.
Our journey starts, on this long, long steep slope.

H/W

Poissa Juho1992

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #25 : 16.12.07 - klo 10:29 »
Jos Kuopiolle on tagi pistäkäähän semmonen minulle.

Jos ei, Kuopio kyllä ansaitsee omansa. Täällä on kuitenkin niin paljon magicin pelaajia foorumilla ja en tiedä ymmärtääkö kaikki kuopiolaista kalakukko huumoria. Kuopiolle kuuluu tagi siinä missä Oululle ja muillekkin.

Olen samaa mieltä koska ittekin olen Kuopiosta

Poissa ib,halfheart

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #26 : 17.12.07 - klo 10:46 »
Kuopiolle oma tagi ja mullekin sellainen, koska olen itsekin Kuopiosta
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=31836.0

a good tarpan will serve you, faithful and true. A bad one will kick you in the head.

Poissa Genesis

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #27 : 17.12.07 - klo 18:20 »
Mites, heruuko miininiltä oman kotikaupungin tagi pelaajalle :)

Poissa Omistan

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #28 : 17.12.07 - klo 18:34 »
^^ Yhdyn Kuopiolaisiin. Kuopiolaisillekkin oma Tagi!

Poissa SnowCrow

Vs: Paikkakunta-tagit
« Vastaus #29 : 17.12.07 - klo 21:16 »
Minullekin voi varmaan antaa Kuopio-tagin.