Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ylläpito ja palaute vaihdoista  (Luettu 4287 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Korva

Ylläpito ja palaute vaihdoista
« : 23.04.08 - klo 20:52 »
Olen pariin kertaan pistänyt ylläpidolle tietoa palautteista jotka eivät ole olleet aiheellisia. Olemme saaneet 2 negatiivista palautetta, joista 1 oli puhdas vahinko käyttäjältä (palautteen teksti jotain tyyliin: hyvät kaupat! suosittelen!) ja toinen aikamoinen nillitysnegatiivinen (neutraali olisi imho ollut juuri ja juuri hyväksyttävissä).

Kukaan ei ole reagoinut näihin, mutta minua ne sinänsä häiritsee, koska koen että negatiivinen palaute on merkki kusettajasta tai todella pahasti hidastelevasta treidaajasta (en yritä väittää etteikö nuo 9 neutraalia olisi tulleet ihan aiheellisesti, kun lähettäminen on kusahtanut).

Kiinnostaako ketään?

(joo joo, voi itkuvinku ja sitä rataa :P )
----------------------------
Aarne Halén, jonkinmoinen pääjehu @ Poromagia
*** http://www.poromagia.com ***
(luen yv:t erittäin harvoin, maili toimii huomattavasti paremmin, etunimi.sukunimi[ät]poromagia.com)

Poissa duracel

Re: Ylläpito ja palaute vaihdoista
« Vastaus #1 : 23.04.08 - klo 21:10 »
Virheelliset palautteet (=misclickit) olisi kyllä syytä korjata kuntoon tai ainakin poistaa tilastoista (en tiedä mitä mahdollisuuksia admineilla on tässä asiassa), mutta ylläpidon on mahdoton arvioida lyhyen selostuksen perusteella mikä on aiheetonta tai kohtuutonta ja mikä ei. Minusta jokaisella kuitenkin on oikeus antaa negatiivinen palaute, jos vaihtokauppa tuntui epämieluisalta. Itsehän en tosin ole näitä valituksia tietenkään missään vaiheessa nähnytkään.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa miinin

Vs: Ylläpito ja palaute vaihdoista
« Vastaus #2 : 23.04.08 - klo 21:32 »
Olen pariin kertaan pistänyt ylläpidolle tietoa palautteista jotka eivät ole olleet aiheellisia.

Mitä kautta olet asiasta ilmoittanut? Tuo Report-nappula vie ilmeisesti tiedon pelkästään Jannelle, joka ei kovin tehokkaasti ole lähiaikoina päässyt asiaan vaikuttamaan.  Itse olen kaikkii esim. YV:llä tulleisiin palautteisiin kyllä reagoinut.
« Viimeksi muokattu: 23.04.08 - klo 21:34 kirjoittanut miinin »

Poissa Polari

Vs: Ylläpito ja palaute vaihdoista
« Vastaus #3 : 23.04.08 - klo 22:09 »
Vaihtopalautteista puheenollen voisin kysäistä toisesta itseäni rassanneesta asiasta - voisiko negatiivisten ja neutraalien palautteiden löytämistä tuolta palautesivulta helpottaa edes muuttamalla nuo hymiöt tekstiksi jota pystyisi jopa selaimella etsimään? Jos tuolta jotain etsii niin lähinnä sitä mistä syistä henkilö on saanut muuta kuin positiivista palautetta, ja vaikka "bongaa kolme erilaista ilmettä sadalta samannäköiseltä keltaiselta naamalta" käy varmaan mukavasti näkötestistä, pidemmän päälle tuo käy vähän ärsyttäväksi.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Saimu

Vs: Ylläpito ja palaute vaihdoista
« Vastaus #4 : 23.04.08 - klo 22:36 »
Olen Polarin kanssa tässä asiassa täysin samaa mieltä. Mielestäni huuto.net -tyylinen palautteenselausmahdollisuus olisi hyvä. Eli pystyisi valitsemaan vain positiiviset/neutraalit/negatiiviset palautteet. Mielestäni tämän hetkinen systeemi, jossa pystyy sorttaamaan kaupantekijän roolin mukaan on aika turha. Ainakaan itselläni ei ole sille ollut ikinään käyttöä.
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa miinin

Vs: Ylläpito ja palaute vaihdoista
« Vastaus #5 : 23.04.08 - klo 22:45 »
Nämä em. asiat ja listan kääntäminen niin, että uusin palaute on ensin ovat kyllä tulossa, mutta kuten todettua, Jannella pitää kiirettä ja hän tuosta koodipuolesta vastaa.

Poissa Laava

Vs: Ylläpito ja palaute vaihdoista
« Vastaus #6 : 24.04.08 - klo 07:46 »
Itsehän olen jo aika kauan koittanut ehdottaa, että vaihdot tulisivat näkymään samalla tavalla plussina ja miinuksina kuin karmat, tai vaikkapa karman tilalle. Tällä hetkellähän oleellista informaatiota joutuu kaivamaan, ja kaikkea turhaa tarjotaan välittömästi. Ehkä tilanne joskus paranee.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa Vilhis

Vs: Ylläpito ja palaute vaihdoista
« Vastaus #7 : 24.04.08 - klo 11:35 »
En nyt kehtaa uutta topicia tehdä 'vaivani' eteen, joten kysyn täällä. Minulla on karmat +-0, eli yhtään karmamiinusta saati -plussaa ei ole. Tossa vasemmalla näkyvässä profiilissa kuitenkin lukee +0/-1, joten voiskohan sen laittaa näkymään kuten pitäisi? Kiitos.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa Akspee

Vs: Ylläpito ja palaute vaihdoista
« Vastaus #8 : 24.04.08 - klo 12:33 »
Itsehän olen jo aika kauan koittanut ehdottaa, että vaihdot tulisivat näkymään samalla tavalla plussina ja miinuksina kuin karmat, tai vaikkapa karman tilalle. Tällä hetkellähän oleellista informaatiota joutuu kaivamaan, ja kaikkea turhaa tarjotaan välittömästi. Ehkä tilanne joskus paranee.

Kuulostaa kaikkein parhaimmalta ratkaisulta. Saataisiin järjestelmästä selkeämpi ja samalla voisi potentiaalisesti päästä eroon karmasta joka taitaa ihan oikeasti lopulta aiheuttaa vain harmia.

Sama homma kuin Polarilla, kun katson vaihtopalautteita katson ainoastaan mistä joku on saanut negatiivista/neutraalia-palautetta.
Sitten kun kaverilta löytyy se ~100 vaihtopalautetta niin hetken saa kuikuilla kuka mulle irvistää.

/edit

Huvitti itseäni niin kovasti että pakko jakaa tämä ilo. Eli tässä kaksi ääriesimerkkiä karmasta ja sen tarpeellisuudesta:

Spohjo (+14/-9)     Anime1 (+2/-16)     +     Lyhyt H/W, ei tarvii rullata.

Anton (+0/-0)     Tervonaattori (+1/-0)     +     Pirunmoinen jamppa

Kun käytte vaikkapa Karma Statsin kautta klikkailmessa Aiheessa-painiketta niin valkenee vielä paremmin :)
« Viimeksi muokattu: 24.04.08 - klo 16:15 kirjoittanut Akspee »
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa Korva

Vs: Ylläpito ja palaute vaihdoista
« Vastaus #9 : 24.04.08 - klo 16:09 »
Kiitoksia korjauksesta ja tiedoista. En nyt ole ihan samaa mieltä, etteikö ylläpito voisi ottaa kantaa, mutta antaudun kohtalolleni, kun ei jaksa sinänsä vähäpätöisestä aiheesta väitellä :)
----------------------------
Aarne Halén, jonkinmoinen pääjehu @ Poromagia
*** http://www.poromagia.com ***
(luen yv:t erittäin harvoin, maili toimii huomattavasti paremmin, etunimi.sukunimi[ät]poromagia.com)

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Ylläpito ja palaute vaihdoista
« Vastaus #10 : 09.01.11 - klo 17:15 »
Nekro.. Itse sain tältä hemmolta negatiivista ilman syytä aikoja sitten: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,47647.0.html

Nyt kun näkyy nimen alla noi palautteet niin arvostaisin jos se negatiivinen katoaisi sieltäkin näkymästä.

Poissa luma

Vs: Ylläpito ja palaute vaihdoista
« Vastaus #11 : 09.01.11 - klo 17:39 »
Nekro.. Itse sain tältä hemmolta negatiivista ilman syytä aikoja sitten: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,47647.0.html

Nyt kun näkyy nimen alla noi palautteet niin arvostaisin jos se negatiivinen katoaisi sieltäkin näkymästä.

Poistettu.