Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Korttien linkitys  (Luettu 3165 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Silens

Korttien linkitys
« : 06.01.06 - klo 23:01 »
Juups, tällästä tällä kertaa.

Elikkä kun tehtiin tämä korttien linkitys mahdolliseksi niin miksei sitä käytetä?

Minua ainakin ja nähtävästi joitain muitakin ärsyttää tuolla
Turnaus Pakoissa ja Casual Pakoissa kortit joita ei ole linkitetty.
Ensinnäkin kun avaan topikin kyseisiltä alueelta ja näen, että kortteja ei ole linkitetty, poistun samaten.
Minua ei ainakaan kiinnosta alkaa yksitellen katselemaan esim. Gathererista noita kortteja. Johtukoot sitten laiskuudesta tai mistä muusta tahansa niin näin asia vain on, ainakin minun kohdallani.

Itsekkin kun tuonne Pakkoja pistelin, pian minulle sanottiinkin:
''Käytä niitä linkitys tageja ( tjs. )''
Kun näin tein, niin palautettakin alkoi tulla.
Eli jos joku tuonne pistää pakan, ja haluaa siihen palautettakin niin mielestäni kannattaisi nuo kortit linkittää.

Mielestäni voisi lisätä tuon sääntöihin, että jos pakkoja pistelee tänne niin käyttäkööt korttien linkitystä.
Eipähän se nyt niin vaikeata ole. Vai?

Poissa Ramin

Korttien linkitys
« Vastaus #1 : 06.01.06 - klo 23:20 »
Noissa pakoissa saattaa olla sellanen taktinen juttu, että ihmisten postatessa pakkoja he haluavat enemmän kokeneempien pelaajien kommentteja ja kuinkas ollakkaan, juuri kokeneet pelaajat tietävät nimeltä enemmän kortteja kuin muut. Itse ainakin jätän linkittämättä juuri tuosta syystä; en halua kenenkään aloittelijan turhaa kommenttia kun hänellä ei kuitenkaan asiasta ole parempaa tietoa. Se on ikäänkuin sellainen kokemusraja se linkittämättä jättäminen.

Poissa Silens

Korttien linkitys
« Vastaus #2 : 07.01.06 - klo 01:22 »
No kävihän tuokin mielessä, mutta enpä sitä sen enempää ajatellut.

Jostain olen mielestäni kuullut, että deckkejä katsoessaan oppii deckin rakennus taitoa. :D

No joo, ehkä menen vain nukkumaan ja pidän suuni kiinni ;)

Poissa Tarlugn

Korttien linkitys
« Vastaus #3 : 07.01.06 - klo 06:23 »
"vait ton taah?"

Poissa Ramin

Korttien linkitys
« Vastaus #4 : 07.01.06 - klo 13:04 »
Kommenttini ei ollut tarkoitus loukata ketään.

Poissa ernest1

Korttien linkitys
« Vastaus #5 : 03.04.06 - klo 09:14 »
Minua ei niinkään kyllä häiritse tuolla pakka-osioissa linkittämättä jättäminen. Kylläkin H/W -osion viestejä on mukavampi katsella, kun ne on linkitetty. Toisaalta asian voi ajatella myös niinkin päin, että ei niitä kortteja hirveästi tarvitse katsella, jos tietää jo mitä haluaa. :) Kaksipiippuinen juttu siis..

Poissa Silens

Korttien linkitys
« Vastaus #6 : 03.04.06 - klo 10:15 »
Itsekkin kyllä olen huomannut tässä, että jos et tiedä kortteja ei sulla ole mitään kommentoitavaa dekistä.

Jotan mulle on ainakin ihan sama linkitetäänkö vai ei.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Korttien linkitys
« Vastaus #7 : 03.04.06 - klo 11:21 »
Ensin, tuo linkitys juttu on aivan sairaan hyvä, siitä suuret kiitokset sen tekijälle (9)

Toiseksi, en kuitenkaan näe sitä vapaa-ehtoisena pakkona niin pakka kuin hw osastolla, koska suurimman osa korteista kuitenkaa tietää ja muistaa (vaikka juuri pari päivää sitten mentiin mettää että rytisi (9) ) , ja loput voi tarkistaa, itsellä on tämmöinen linkki suoraan tuossa työpöydällä ja myös suosikeissa.
(siinä on pakko olla joku kortti että se aukee noin omana ikkunana eikä pop-uppina)

http://gatherer.wizards.com/gathererlookup.asp?name=lightning+helix

tuo on nopea sitten aina avata ja senkun cut pastettaa ja kirjoittaa kortin nimen jota ei tiedä. Tietenkin vaivalta säästyy jos kortti on linkitetty, mutta en kyllä koe tuota vaivaksi jos joudun sen itse tekemään, ja mielenkiintoisissa dekeissä ja tärkeissä HW lisotoissa sen kyllä jaksaa tehdä (9)