Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Hintahaku ja sen toiminta/toimimattomuus  (Luettu 2685 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hopo

Hintahaku ja sen toiminta/toimimattomuus
« : 04.04.06 - klo 14:28 »
Liekö tästä joskus ollut jo keskustelua, mutta miksi ihmeessä hintahaku ei aina suostu antamaan hintoja korteille? Joskus se toimii ihan hyvin, joskus vaan promptaa tyhjän kentän eikä muuta. Sapettaa. Ja tämä ongelma on ihan kortista riippumaton, sama haku ei välttämättä toimi kahta kertaa.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa SonniEriksson

Hintahaku ja sen toiminta/toimimattomuus
« Vastaus #1 : 04.04.06 - klo 14:29 »
Itse olen ainakin huomannut, että jos haetun sanan perässä on välilyönti, niin hakukone ei sitä löydä.

Poissa Hopo

Hintahaku ja sen toiminta/toimimattomuus
« Vastaus #2 : 04.04.06 - klo 14:41 »
kokeilin, eikä kyse ollut siitäkään. Esim. minuutti sitten mikään haku ei antanut mitään tuloksia. Aamulla puolestaan kaikki toimi aivan hyvin. Ja muutenhan tuo toimiessaan hakee vaikka kirjoittaisi kortin nimen vain osittain.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Hintahaku ja sen toiminta/toimimattomuus
« Vastaus #3 : 04.04.06 - klo 19:49 »
nii, semmonen ongelmahan tossa on ainaki ollu, että jos painaa enteriä se ei löydä mitään, pitää painaa tuota "hae" nappia että hinnat löytyy....

Poissa mahonen

Hintahaku ja sen toiminta/toimimattomuus
« Vastaus #4 : 04.04.06 - klo 19:51 »
Lainaus
nii, semmonen ongelmahan tossa on ainaki ollu, että jos painaa enteriä se ei löydä mitään, pitää painaa tuota "hae" nappia että hinnat löytyy....
Mutta ei tuo kyllä toimi aina tuon hae napinkaan kanssa...

Poissa FIN hessu

Hintahaku ja sen toiminta/toimimattomuus
« Vastaus #5 : 04.04.06 - klo 19:53 »
Lainaus käyttäjältä: "cosminen"
nii, semmonen ongelmahan tossa on ainaki ollu, että jos painaa enteriä se ei löydä mitään, pitää painaa tuota "hae" nappia että hinnat löytyy....

mä en oo huomannu mitään moitteita ja kyllä toi mulla enterilläkin toimii