Poromagia
SMF Vaihtopalautejärjestelmä - Detailed Feedback
Detailed Comment Siis mitÀ #&@!!#?. Ensin lupaat kortit: "Joo kysyn vaan isÀltÀni tilinumeron." Sitten menee jokunen pÀivÀ eikÀ mitÀÀn kuulu, kun kyselen vielÀ tilinumeron perÀÀn (KAUPATHAN OLI SIIS JO LYÖTY LUKKOON!?!), niin eipÀ kuulu niin minkÀÀnlaista vastausta mistÀÀn pÀin useampaan pÀivÀÀn. Lopulta pÀÀtÀn hankkia tarvitsemani kortit muualta, ja laittaa asiallisen palautteen siitÀ ettÀ kaupat peruuntuivat puutteelliseen kommunikointiin (tosin ensin vahigossa positiivisena). Ja todellisuudessa menetkin myymÀÀn kortit jollekkin toiselle etkÀ edes mainitse ettet myy niitÀ minulle! Kehtaat siitÀ sitten mennÀ valittamaan yllÀpitÀjÀlle ettÀ laitoin vÀhÀn negatiivista palautetta AIHEESTA.

Jatkossa pidÀ ostaja/myyjÀ/vaihtaja ajantasalla tilanteesta(esim. tilinumeron tiedustelu sekÀ lÀhettÀminen ostajalle ei vaan voi kestÀÀ viikkoa). Jos tilanne muuttuu niin siitÀ tulee ilmoittaa viipymÀttÀ.

LÀhetÀn tÀmÀn saman viestin yllÀpitÀjÀlle joka ei selvÀstikkÀÀn ole asian tiimoilta ajantasalla. YllÀpitÀjÀlle vielÀ tiedoksi ettÀ laitan vielÀ kerran negatiivista palautetta kyseiselle kÀyttÀjÀlle, koska hÀn mielestÀni ansaitsee sen. Ja tÀmÀ ei ymmÀrtÀÀkseni ole sÀÀntöjen vastainen negatiivinen palaute, vaan tilanne jossa sellainen tulee antaa (enkÀ nyt ymmÀrrÀ mikÀ oli vikana ensinmÀisessÀkÀÀn).


Sori niitÀ kortteja menikin jo :(

Comment by: vehju
Return to Trader Ratings
Powered by SMF Trader System